Unforgettable Night (Smut)

101 9 10
                                    

Arkadaşlar kusura bakmayın bölümleri her cuma atacağımı söyledim ama maalesef yaoi okurken babama yakalandım şansıma bak ya o yüzden telefon cezası aldım telefonla oynamak yerine ders çalıştım :/ babama söz verdim bidaha olmayacak diye ama kim yalandan ölmüş neyse uzun tutmak istemedim o yüzden özür dilerim oy veren herkese teşekkürler :)

~Kyle'ın anlatımında~

Sabah uyandığımda yatakta uzanıyordum yanımda ki yakışıklıyı fark etmedim bile evet yakışıklı hakkını yiyemem, beynim yerine oturana kadar duvara boş boş baktım sonra kalkıp lavaboya gittim aynaya bakarken dün yaşanmış o utanç verici olayı düşündüm utançtan yerin dibine bile çukur kazabilirdim, düşüncelerimi kenara bırakıp kahvaltı hazırladım Stan'in yattığı odaya gidip uyandırdım bir insan uyanınca bu kadar yakışıklı olabiliyorsa her çirkin güzel olabilirdi, Stanle masaya oturup yemek yiyorduk Stan bana "iyi misin kyle?" Diye sordu bende iyim anlamında kafamı salladım............
Kahvaltıyı bitirmiştik sofrayı toplayıp iş kıyafetlerimi giydim Stanle yola çıktım ama yollarımızı bir noktada ayırdık

Stan: Görüşürüz Kyle

Kyle: Bay bay Stan

İş yerine varmıştım içeri girdiğimde hâlâ tanıyamadığım bir asistan geldi bana patronumun beni çağırdığını söyledi patronumun odasına girdiğimde bana sinirli bir şekilde bakıyordu korkmadım değil..

? İşareti koyacağım yer patronu kapsıyor isim bulmaya üşendim...

??: Kyle, saat kaç oldu nerdesin sen!!!!

Kolunda ki saate baktığımda saat çoktan 10 olmuş bile benim saat 8 de çıkmam lazımdı

Kyle: Üzgünüm efendim uyuya kalmışım çok üzgünüm

??: Üzgünüm?.. ÜZGÜN MÜSÜN ÇOK MU, ÜZGÜN OLMAN HİÇ BİRŞEYİ DEĞİŞTİRMİYOR KYLE!

Gözümden istemsizce yaş aktı, bende çok kızgınım içimde ki kızgınlık beni ağlamaya zorluyor ama patronuma kızmadım kendime kızıyorum nasıl uyuya kaldım ama nasıl böyle birşeye çok tepki gösteriyor...kafama dank etti bugün ki toplantı önemliydi...

??: Bak kyle sana bağırmak istemiyorum ama beni kızdırtmayın, sende bugün ki toplantının önemli olduğunu biliyorsun kimle toplantıya girdim biliyor musun?!

Kyle: Kiminle efendim...?

??: Tweek ile girdim, ama tanrıya şükür kabul ettiler oda zar zor!!

Tweek mi? İlk okul arkadaşım olan mıydı bu tweek?? Aman tanrım!? istemsizce mutlu oldum tek değildim acaba Craig de burda çalışıyor muydu....

??: Aloo kime diyorum

Kyle: Çok üzgünüm efendim bidaha böyle birşey olmayacak söz veriyorum...

??: Bu ilk ve son olsun kyle seni affetmiş değilim kendini nasıl affet direceğini bilmek ister misin??

Kyle: Nasıl??

Patronum kolumdan tutup odada ki koltuğa sürükledi pantolonunu ve iç çamaşırını çıkarıp bana baktı, ne yapmamı istediğini anladım bu götün, sakso çekmemi istiyor nasıl bir oruspu çocuğu da böyle bir durupda azmakta başarılı olabiliyor....
Saçlarımı çekip penisini yalamamı sağladı insaf biraz, itmeye çalıştım ama kollarımı tuttu, çok fazla hızlanmaya başladı inlemelerini duyabiliyordum her inlediğinde bir o kadar ondan iğreniyorum
Nefes alamayınca gözlerimden yaşlar aktı öğürmüştüm ama yinede vazgeçmeyip ağzıma gir çık yapıyordu,en sonunda boşalmıştı ağzımı çektiği gibi oradan ayrılmıştım kimseye anlatacak değilim çünkü böyle şeyleri anlatacak kadar cesur değilim ama içimi dökebileceğim tek kişi vardı oda Stan bunları düşünürken ofise gelmiştim bile göz yaşlarım eksilmiyordu bile

ZAMAN ATLAMASI

İşten çıkınca eve doğru yürüdüm aklımda ki tek şey bugün ki olaydı moralim çok bozuktu eve geldiğimde Stan yoktu muhtemelen bir kız bulup onu becermeye karar vermiş Wendy gibi birine çok üzülüyorum hangi kadın erkek arkadaşının başka bir kadınla yatmasını ister ki hemde kendisinin haberi olmadan..
Çok üzücü olmalı, uzun süre sonra Stan gelmişti tahmin ettiğim gibi birisiyle birlikte yatmış üstü başı dağınıktı aç mısın diye sordum hayır dedi bende aç değildim zaten direk üstümü değiştirmeden yatağa uzandım Stan bir gariplik olduğunu fark edip yanıma geldi...

Stan: Kyle iyi misin çok garip davranıyorsun?

Kyle: İyiyim Stan sorun yok

Stan bana emin misin gibi bir bakış attı dayanamayıp ağlamaya başladım olanları anlattım oda beni teselli etti, Stan bana sarıldı bende ona sıkıca sarıldım, tanrıya şükür öyle bir adam patronum oldu daha sapıkları olduğunu duymuştum ağlamaktan gözlerim şişmişti Stanle sarılarak uyumaya başlayacaktık ki altımda büyük bir şişkinlik vardı bakınca şok oldum..

Kyle: Stan!

Stan: Üzgünüm Kyle kızgınlık dönemin deyim...

Kyle: Neden bana söylemedin..!

Stan: Ne yapacaksın ki..?

Kyle: Birşey yapacağımdan değil böyle şeyler olursa söylemelisin.

Stan: Cidden birşey yapmicak mısın hiç birşey mi??

Kyle: Ne yapmamı bekliyorsun?

Bunu söylerken ne demek istediğini anlamıştım ama kendi ağzıyla söylemesi daha hoş geliyor...
Stan kulağıma fısıldadı

Stan: Seks yapalım mı?

Söylediğinde utandım hayır desem bile yapacaktık Stan inatçı biri çünkü, ama hayır demek yerine tamam dedim çünkü bugün yaşananları unutmam lazım seks yapmak kötü birşey değil zaten, iyice sapıklaşıyorum....
Tamam dediğimde zaten Stan üstüme uçuştu nazikçe ama hızlıca öpüşürken Stan kıyafetlerimi çıkarıyordu bende onu soyuyordum (kıyafet çıkarmak amk😡)
Stan boynumu ısırıp, ısırdığı yeri yalıyordu ağzımdan küçük küçük inlemeler geliyordu bu Stan'i daha da azdırıyordu,
parmakları deliğimi bulunca şok oldum çünkü ilk defa biri içime girecekti hiç altta olmadım hep üstte ben olurdum, Stan parmaklarını içime sokunca inledim ve gözümden yaş aktı daha çok hızlandı

Kyle: Yavaş yap s-stan ah

Stan: Seni hemen yemek istiyorum kyle~

Bende onu içimde istiyordum, ben genişleyince oda penisini içime soktu

Kyle: AHH ACIYOR STAN ÇIKAR LÜTFEN ÇOK ACIYOR LUTFEN ÇIKAR...

Stan: Alışacaksın kyle merak etme

Deliğim yırtılmıştı emindim hissettim o acıyı, içime hızlıca girdi hoşuma gitmiyor değil ama canım yanıyor ağlamaktan yoruldum hem ağlamak hem inlemek nefesimi kesiyor

Kyle: Stan lütfen yavaş

Stan: Korkma kyle

İçime her girip çıkışı beni daha da dışarı sürüklüyordu(boşalmaktan bahsediyor👽)
Bir süre sonra ben boşalmıştım ama Stan boşalmadı terden ikimizde ölmek üzereydik, Stan biraz daha içime girip çıktıktan sonra yüzüme boşaldı hoşuna gitsin diye menini yalayıp yuttum sonra küçük bir öpücük bıraktı bana bu gecede böyle bitti....

Kusura bakmayın kısa oldu bide smut uyarısı vermedim çünkü başlıkta yazıyor, yazım yanlışı falan olabilir özür dilerim he son olarak emojileri ironi olarak koydum neyse hadi iyi günler bay bay💩👽❤️

30/07/2023

17:49



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Demons of Masterpiece LovesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin