1 yıl sonra
Bu gün evlilik yıldönümümüz vardı. Evet çoktan bir yil geçti ve ben çok mutluyum..
Hyunjin ile bir yemeğe çıkacağız cok sıradan gelebilir size ama bu benim için herşey gibi.
Suan hazırlanıyorum birazdan gideceğiz.
Sizlere bir yil içinde olan şeyleri anlatacağım, bir bebeğimiz hala yok evet bebek istiyorum hata çok istiyorum ama hyunjin ne der bilmiyorum.
Onu zorlamakta istemiyorum zaten işinden dolayı da cok yogun su aralar.
İş demisken, hyunjin çalışıp çabalayip istediği işi eline aldı.
Istediği işi mühendislik.
Evet ikimiz ayni siniftaydik ve farklı işler yapıyoruz hyunjin çok çalışıp girdiği sınavlarda iyi ve yüksek notlar aldı ve mühendisigi kazandı.
Yeteneği sayesinde hemen atanıp işinin başına geçti.
Üstlerine sunduğu tasarımları tam onay alinca başlarına geçti.
Ve şimdi ise kendisine ait mühendislik şirketi kurdu.
Amerika da baya tanınan bir şirket haline falan geldi.
Benim kocam bir harika...
Üzerimi giyinip dışarı çıktım. Hyunjin arabaya yaslanmis Beni bekliyordu.
Kapımı açtı ve girmem için kenara kaydı.
Içeri girip hyunjin 'in de binmesini bekledim. Arabaya binince gideceğimiz yere doğru sürmeye başladı.
"Işlerin nasil gidiyor?"
beni almadan önce şirkete olan hyunjin'e sordum.
"Iyi gidiyor bebeğim"
"Lalis sirketti ile anlaştıniz mi?"
"Ah evet o iste halloldu ve bu demek oluyor kiiiii..."
"Beraber vakit geçirebilirizzzz!"
Felix'in heyecanli sesine güldü hyunjin ve eğilip dudaklarına bir öpücük kondurdu.
"Evet meleğim, bir hafta beraber istediğimizi yapabiliriz!"
Felix sırıtarak hyunjin'in elini öptü.
Restoranta geldiklerinde beraber indiler. Hyunjin'in ayarlattigi masaya oturdular.
Beraber sohbet edip yemeklerini yediler.
Daha sonra felix'in isteğine göre en sevdikleri yere gittiler.
Buradan nerdeyse tüm Amerika gözüküyordu. Işık kirliliği olmadığı için yıldızlar belli oluyordu.
Ellerindeki market poşetlerini yere bıraktılar, kendileri ise yan yana oturdular.
Felix hyunjin'in omzuna kafasını koydu ve sehir ışıklarına baktı.
Kafasını bu seferde yıldızlara doğru kaldırdı. Harikalardi. Ay ışığı ise tam olarak onlara vuruyordu.
Felix aklına gelen düşünceyle kikirdadi.
"Neye gülüyorsun?"
"Aklıma küçükken yaptığım bir şey geldi"
Ne olduğunu sorar bir şekilde baktı hyunjin felix'e felix de anlatmaya başladı;
"Küçükken babam ile balkona çıkar yıldızları ve ayı izlerdik ve hatta ben şey dermişim; 'Baba Ay yıldızların annesi!' ahahhah"
Küçüklük taklidini yaparken parmağı ile yıldızları ve ayı gösterdi felix.
Hyunjin ise onun bu tatlı hallerine gülümsedi ve saçlarını öptü, daha sonra ise boynunu öptü. Huylanan Felix gözlerini yumdu.
En sonunda kulağının arkasına bir öpücük kondurdu ve konuştu;
"Peki bu ayın neden bir yıldızı yok bir yıldız ister misin bebeğim?"
Felix duyduklarının şokuyla gözlerini açtı.
Hızla hyunjin'e döndü,
"Ne demeye çalışıyorsun hyunjin"
"Bir bebeğimiz olsun ister misin diyorum"
"Tabi ki de bunu çok istiyorum! Ama sana söylemeye çekindim.."
Hyunjin kaslarını çatarak sordu,
"Neden ki?"
"Zaten işlerin yoğun yoruluyorsun diye"
Hyunjin felix'in bu düşünceli hallerine gülümsedi ve saçlarını okşadı.
Daha sonra dudaklarını öpmeye başladı.
Felix bir anda ne yapacağını bilemeyip biraz bekledikten sonra hyunjin'e karşılık verdi.
Iki genç orada birbirini tutkulu bir şekilde öpüyordu.
Hyunjin felix'in elini tutu ve hızla arabaya götürdü.
"Nereye gidiyoruz?"
Dağılmış hâliyle konuştu felix,
"Evimize gidiyoruz meleğim"
🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊
Diğer bölüm smut yazcam omg
Galiba bunu yapmalıyım hmm hmmÖzür dilerim
Arkadaşlar özür dilerim biliyorum yazamadim bir aydır falan baya oldu ama başıma neler geldi neler
Ah bi bilseniz simdi ben yb atmak için tableti aldım elime ama bi baktim sarji 11 taktım sarja baktım yine 6 Allah Allah noli dedim tekrar taktim 3 oldu 2 oldu kapandı. babama anlatım yeni tel alcaz yaptirmayak dedi oke dedim ama tel bir ay sonra geldi aq iste neyse geldi tel ben mal olduğum icin hesabın şifresini falan unuttum oke gmail ile gir dimi gmail de benim eski telin numarası ile girilio iste ole böle yazdım ya hadi burdan devam
Beni affedin die koyuyom