2

447 62 70
                                    

Selaammm uzun zaman sonra merhabaa
Direkt hiç uzatmadan hikayeye geçiyorum
chanimozbabam sude askım bana fikir veriyo suan telefonunu kaybettiğin için ve hesabına giremediğin için bildirim gitmicek ama olsun

Seungmin ve Jeongin eve gelir Seungmin bir yandan Chan ona minnie dediği için mutlu bir yandan bütün okula yayılcağı için mutsuzdur, kesin okuldaki tek işi insanları eleştirmek olan dedikodu makinası kızlar bu olayı herkese yaycaktır, ayrıca Chanın neden itirafını açık yayınladığına anlam verememişti, bilmiyordu ki Chanın yakın arkadaşı ve 2. Admin olan Sananın Chan'a aşık olduğunu ve kıskandığı için itirafını açık yayınladığını.

"Seungmin uyu hadi sabah uyanamayacaksın"
Seungmin kafasını yastığa gömer ve boğuk bir sesle:
"Yarın okula gitmeyeceğim, kesin herkes dalga geçicek"

Jeongin Seungminin bu hallerini görünce daha çok üzülüyordu ama elinden ne gelirdi ki.

"Hadi ama seni böyle görünce daha çok üzülüyorum topla kendini, 2 güne unutulur zaten, hem belkide bu Chanla daha çok yakınlaşmamız vesile olur ha!"

Seungmin birden kafasını yastıktan kaldırır ve heyecanlı bir sesle:
"Öyle mi diyorsun?"
"Evett bence öyle olacak!"
"Aslında haklı olabilirsin"
"Ben her zaman haklıyım bebek💅🏿"
"Asıl bebek sensin veledi zina"
"Gel buraya dövcem seni"

Seungmin ve Jeongin evin içinde koşturduktan sonra yorulup uyuya kalırlar ve sabah uyandıklarında alarm kurmayı unuttukları için geç kaldıklarını fark ederler.

"Lan Jeongin uyan geç kalmışız!"
"N-ne? Saat kaç?"
"Çoktan 9u çeyrek geçiyo çabuk hazırlan!!"
"Oha olmuş mu o kadar ayay!"

İkiside hazırlanıp çıkarlar okula vardıklarında ise dersin çoktan başladığını anlayıp hızlıca sınıflarına çıkarlar.

"Geç kaldığımız için özür dileriz hocam."
"Çocuklar bu kaçıncı oluyor yahu, bir daha istemiyorum böyle birşey geçin yerinize."

Seungmin ve Jeongin tam yerine geçecek iken arka sıradan bir çocuk bağırır:
"Hocam bütün gece Chanı düşünmekten uyuyamadı herhalde" bunu dedikten sonra tüm sınıf kahkaha boğulur

Seungmin utançtan kimsenin yüzüne bakamaz ve sessizce yerine oturur.

Jisung Felix ile, Jeongin de Seungmin ile yan yana oturuyordur ve 4ü önlü arkalı oturuyor bu yüzden derste hoca bakmazken sessiz bi şekilde konuşabiliyorlardı.

"Nerde kaldınız lan ders biticek nerdeyse!?"

"Sorma Jisung, teneffüste anlatırım başıma gelenleri."

"Ne oldu lan meraklandırma insanı."

"Teneffüste anlatırım dedim ya hadi dön önüne hoca bakıyor."

"Tamam be."

Ders biter ve teneffüs zili çalar

"Anlat bakalım dün ne oldu."

Seungmin dün olanları anlatır

"Lan bu Chanın döverim ben hem gitsin itirafı açık yayınlasın hemde utanma minnie falan desin göt! "

Jisung ne dese haklıydı ama napabilirdim ki ask insanın gözünü kör ediyordu (hee bok salak seung)

"Seungmin Chan'a sor bence neden açık yayınlasın diye."

"Olmaz Felix!! Çok utanırım."

"Ben sorarım o zaman."

"Ya hayır Jeongin hiç gerek yok yapmayın."

"Bakarız, hadi neyse kantine inice bişey isteyen var mı."

"Yok ben sıraya kafamı koyup biraz daha utanıcam."

"Utanılacak bişey yok bunlar senin duyguların yapma böyle. " dedi Felix

"Amaa neyse boşverin..."

**

[Jeonginin ağzından]
kantine inerim ve Bi anda Chanın görürüm tam yanına gidecek iken Sana ile konuşmalarını duyar ve gizlice onları dinlerim. "

"Sana, neden Seungmin in itirafını açık yayınladın? Gizli olmasını söylemişti."

"Aa öyle mi yapmışım yanlışlık oldu herhalde. Hem admin sensin her türlü öğrenecektin nolmuş açık yayınladıysam?"

"Sana..bu aralar sende bir şeyler var iyi misin?"

"Yoo hiç bir şeyim yok gayet iyiyim."

"Peki sınıfa çıkıyorum ben görüşürüz."

Duyduklarıma inanmamıştım yani itirafı açık yayınlayan Chan değil Sana mıydı? Bunu hemen Seungmin söylemeliydim, hızlıca sınıfa çıktım.

"SEUNGMİN UYAN CABUK ÇOK ÖNEMLİ BİR ŞEY DİYECEĞİİİMM!!!"

"Noldu innie yaa?"

"Kantinde Sana ve Chanın konuşurken duydum aslında 2 admin varmış ve diğer admin da Sanat iş itirafı açık yayınlayamda Chan değil Sanaymış aslında!"

"NE gerçekten mi?? Ama Sana neden böyle bir şey yaptı ki?"

"O kadarını bilmiyorum ama çıkar zamanla o da."

"Haklısın neyse şu anlık bu kadarı bana yeter de artar bile!"

"Ksklakslsks sen mutlu olduysan ne mutlu bana."

Seungmin Jeongine sıkı sıkı sarılır

AY SEUNGMİN VE JEONGİNİN DOSTLUĞU ÇOK GÜZEL AĞLİCAÖ ŞİMDİ
Nasılsınız ballarımm
Evet bölümü çok geç atıyorum farkındayım ama ne yazacağımı hiç bilmiyorum imdqtt
Bir sonraki bölümde gorusuruuuzzzzz

Admin Chan miydi? /ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin