★彡 𝙄𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙤𝙬𝙣 𝙤𝙛 𝙎𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙋𝙖𝙧𝙠, 𝘾𝙤𝙡𝙤𝙧𝙖𝙙𝙤. 𝙏𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙣 𝙛𝙖𝙢𝙤𝙪𝙨 𝙫𝙞𝙡𝙡𝙖𝙞𝙣 𝙬𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙬𝙖𝙨 '𝙋𝙧𝙤𝙛𝙚𝙨𝙨𝙤𝙧 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨', 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙤𝙣𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙛𝙚𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙫𝙞𝙡𝙡𝙖𝙞𝙣 𝙞𝙣 𝙩𝙤𝙬𝙣, 𝙞𝙛 𝙤𝙣𝙡𝙮 '𝙈𝙞𝙩𝙘𝙝 𝘾𝙤𝙣𝙣𝙤𝙧' 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙚𝙭𝙞𝙨𝙩.
★彡 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙤𝙛... 𝙤𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙, 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙫𝙞𝙜𝙞𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚. 𝙃𝙚 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙦𝙪𝙞𝙩𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙚𝙧𝙚𝙨𝙩𝙞𝙣𝙜, 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙤 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙 '𝙫𝙞𝙜𝙞𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚' 𝙬𝙖𝙨 '𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣'.
★彡 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙤𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙫𝙞𝙜𝙞𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚, 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙤 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨. 𝙔𝙚𝙨, 𝙝𝙚 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨𝙤𝙢𝙚, 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙝𝙚 𝙚𝙭𝙖𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣'𝙨 𝙙𝙚𝙩𝙖𝙞𝙡𝙨, 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙘𝙚. 𝙇𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙩 𝙝𝙚 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙤𝙪𝙩 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙤𝙛𝙩𝙚𝙣 𝙝𝙖𝙨 𝙝𝙚𝙧𝙥𝙚𝙨 𝙤𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙩𝙩𝙤𝙢 𝙡𝙞𝙥, 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙞 𝙨𝙖𝙮 𝙤𝙛𝙩𝙚𝙣, 𝙞𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙤𝙛𝙩𝙚𝙣. 𝙈𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙖𝙘𝙩 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙩𝙤 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙤𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜, 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙤𝙪𝙩. 𝙃𝙚 𝙚𝙭𝙖𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙢𝙤𝙫𝙚 𝙤𝙛 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣, 𝙨𝙚𝙖𝙧𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙮 𝙥𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧𝙣.
★彡 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙪𝙨𝙪𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙚𝙣𝙙 𝙩𝙤 𝙛𝙤𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙣 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣𝙨, 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙤 '𝘾𝙖𝙨𝙖 𝘽𝙤𝙣𝙞𝙩𝙖' 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙚𝙬 𝙠𝙞𝙙, 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙩 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚. ''𝘿𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙚?'' 𝙝𝙚 𝙠𝙚𝙥𝙩 𝙢𝙪𝙢𝙗𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚. 𝙎𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙝𝙚 𝙬𝙞𝙨𝙝𝙚𝙙 𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣 𝙩𝙤𝙤, 𝙗𝙪𝙩 𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙨 𝙩𝙝𝙤𝙨𝙚 𝙗𝙪𝙩𝙩𝙤𝙣𝙨, 𝙣𝙤, 𝙣𝙤𝙩 𝙮𝙚𝙩.
★彡 𝙃𝙚 𝙣𝙤𝙩𝙞𝙘𝙚𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙡𝙨𝙚, 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙈𝙮𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞𝙤𝙣'𝙨 𝙗𝙤𝙣𝙙𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚. 𝘼𝙣𝙙 𝙝𝙚 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙤𝙬 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙤 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙 '𝙆𝙖𝙧𝙚𝙣 𝙈𝙘𝘾𝙤𝙧𝙢𝙞𝙘𝙠', 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙚𝙮𝙚𝙨. 𝙃𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙖𝙙𝙫𝙖𝙣𝙩𝙚𝙣𝙜𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙖𝙩, 𝙗𝙪𝙩 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙙𝙤 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙡, 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙙𝙤𝙧𝙖𝙗𝙡𝙚! 𝙎𝙤 𝙛𝙤𝙧 𝙣𝙤𝙬, 𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙡𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙘𝙚 𝙨𝙡𝙞𝙥.
𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙧𝙚𝙘𝙡𝙪𝙩𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙁𝙧𝙚𝙚𝙙𝙤𝙢 𝙥𝙖𝙡𝙨' 𝙗𝙖𝙨𝙚, 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙬𝙤 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥𝙨 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙤𝙠𝙖𝙮 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙧𝙚 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙢𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥. 𝙀𝙫𝙚𝙣 𝘾𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙞𝙣 𝙞𝙩, 𝙗𝙪𝙩, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙡𝙤𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙤𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙚𝙡𝙡, 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙫𝙞𝙡𝙡𝙖𝙞𝙣 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙖𝙢𝙚, 𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨, 𝙗𝙪𝙩 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙧𝙪𝙙𝙚. ⬧︎
_____
𝘏𝘪!! 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘉𝘶𝘯𝘯𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘴𝘰- 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪 𝘢𝘮. 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘵𝘸, 𝘪 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘮𝘺 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘢𝘯𝘶𝘵 𝘣𝘶𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘯𝘧𝘪𝘤, 𝘴𝘰, 𝘪 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘦𝘱𝘪𝘴𝘰𝘥𝘦𝘴-
YOU ARE READING
⌦ ᴛʜᴇ ʟᴏᴠᴇʀ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴏꜱ.
Mystery / Thriller๑₊ : 𝙘𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣𝙨𝙩 𝙝𝙚𝙧𝙤 𝙤𝙧/𝙖𝙣𝙙 𝙫𝙞𝙜𝙞𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚𝙨, 𝙗𝙪𝙩, 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙝𝙚 𝙟𝙤𝙞𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙧𝙚𝙚𝙙𝙤𝙢 𝙥𝙖𝙡𝙨 𝙝𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙫𝙤𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙝𝙚𝙧𝙤.