★彡 - "𝗦𝗼, 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗖𝗵𝗮𝗼𝘀? 𝗢𝗸𝗮𝘆, 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻'𝘁 𝘀𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗯𝗮𝗱." 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗶𝗻 𝗮 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝘁𝗼𝗻𝗲, 𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗱 𝗹𝗲𝗮𝗿𝗻𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗼𝗿𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿𝘀 𝗶𝘀𝗻'𝘁 𝗮𝘀 𝗯𝗮𝗱 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁.𝗠𝗲𝗮𝗻𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗖𝗵𝗮𝗼𝘀 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗿𝘆𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗮𝗿𝗱 𝗻𝗼𝘁 𝘁𝗼 𝗴𝗶𝗴𝗴𝗹𝗲 𝗼𝗿 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲, 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗱𝗲𝘀𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺𝘀 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝗺𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗿𝘂𝗲, 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻. 𝗧𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗯𝗲𝗮𝗺𝗲𝗱 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗶𝗹𝘆 𝗶𝗻 𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗶𝗻𝗱, 𝗳𝗼𝗿𝗰𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗶𝗺𝘀𝗲𝗹𝗳 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗾𝘂𝗶𝗲𝘁.
- "𝗛𝗺, 𝗜 𝗮𝗹𝘀𝗼 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗶𝘁 𝗶𝘀𝗻'𝘁 𝗮 𝗯𝗮𝗱 𝗶𝗱𝗲𝗮-" 𝗖𝗵𝗮𝗼𝘀 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝘁𝗿𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘀𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗮𝘀 𝗰𝗮𝗹𝗺 𝗮𝘀 𝗽𝗼𝘀𝘀𝗶𝗯𝗹𝗲, 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗶𝘀 𝗹𝗶𝗽𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗰𝘂𝗿𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻𝘁𝗼 𝗮 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲.
𝗔𝗹𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗰𝗲𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗼𝘀'𝘀 𝗲𝘅𝗰𝗶𝗺𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘄𝗼𝗿𝗸 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻, 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘄 𝗸𝗶𝗱. 𝗕𝘂𝘁 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁, 𝗵𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗮𝘂𝗴𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗿 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲, 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗶𝗺 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗶𝗴𝗻𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝘀𝗼𝘂𝗻𝗱𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗹𝗹𝗮𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗱𝗲.
- "𝗦𝗼, 𝘄𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗶𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻, 𝗱𝗼𝗰?" 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻 𝗮𝘀𝗸𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗲𝗲𝗽 𝘃𝗼𝗶𝗰𝗲, 𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗵𝗲 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗮𝗶𝗿𝘀 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗱𝘂𝘁𝘆.
- "𝗔𝗵, 𝘆𝗲𝘀. 𝗖𝗵𝗮𝗼𝘀, 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻. 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗰𝗵𝗲𝗰𝗸 𝗼𝗻 (𝗶𝗻𝘀𝗲𝗿𝘁 𝗿𝗮𝗻𝗱𝗼𝗺 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲), 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗼𝘄𝗻 𝗮𝘀 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗽𝗼𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗶𝗰𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗯𝗲𝗵𝗮𝘃𝗶𝗼𝗿 𝗰𝗼𝗺𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗯𝘆, 𝘄𝗲 𝗯𝗲𝗹𝗶𝗲𝘃𝗲 𝗶𝘁 𝗺𝗮𝘆 𝗯𝗲 𝗮 𝗰𝘂𝗹𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝘂𝗹𝘁 𝗼𝗳 𝗞𝘁𝗵𝘂𝗹𝘂, 𝗯𝘂𝘁 𝘄𝗲 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗰𝗵𝗲𝗰𝗸 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝘂𝗿 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘀𝗲𝘀." 𝗧𝗶𝗺𝗼𝘁𝗵𝘆 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗽𝗮𝘁𝗵𝗶𝗰𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗼 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗼𝘀. 𝗠𝘆𝘀𝘁𝗲𝗿𝗶𝗼𝗻 𝗻𝗼𝗱𝗱𝗲𝗱 𝗳𝗶𝗿𝗺𝗹𝘆, 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗖𝗵𝗮𝗼𝘀 𝘄𝗮𝘀 𝗽𝘂𝘇𝘇𝗹𝗲𝗱, 𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗱𝗶𝗱 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗿𝗼𝘂𝗽.
YOU ARE READING
⌦ ᴛʜᴇ ʟᴏᴠᴇʀ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴏꜱ.
Bí ẩn / Giật gân๑₊ : 𝙘𝙝𝙖𝙤𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣𝙨𝙩 𝙝𝙚𝙧𝙤 𝙤𝙧/𝙖𝙣𝙙 𝙫𝙞𝙜𝙞𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚𝙨, 𝙗𝙪𝙩, 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙝𝙚 𝙟𝙤𝙞𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙧𝙚𝙚𝙙𝙤𝙢 𝙥𝙖𝙡𝙨 𝙝𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙫𝙤𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙝𝙚𝙧𝙤.