A Kezdet

19 1 1
                                    

Te:

A neved Y/n Routledge
16 éves vagy
A legjobb barátaid Kiara és Sarah
A testvéred John b

Egy pénteki délután volt. A szüleid bejöttek a szobádba és közölték veled hogy pakolj össze mindent, mert a szüleid kaptak egy nagyszerű álláslehetőséget és ezért el kell költöznötök. Összepakoltad mindenedett és el is indultatok. Autóval mentetek. Te a hátsóülésen voltál, mert szerettél volna egy picit aludni. Körülbelül 8 óra múlva oda is értetek. Már nagyon sötét volt, de te most akartál sétálni. Fülhallgatóval a füledben el is indultál sétálni, viszont valami hangos zajt hallottál. Egy boltból jött a hang. Kivetted a füledből a fülest és néhány srácnak a hangját hallottad a boltból.

-Köszi az ingyen sört haver! Máskor is jövünk ide.

Szólalt meg az egyik. Aztán láttad hogy kirohannak a boltból, viszont az eladó utánuk kiabál.

-Azonnal gyertek vissza ti kis taknyosok!

Egy pár másodpercre láttad az egyik srácnak az arcát és elég ismerősnek tűnt neked. Elkezdted követni őket egészen a házukig.

-Na mit hoztak megint a királyok?

Mondta az egyik. Te próbáltál hallgatózni, így egy picit próbáltál közelebb menni, viszont ráléptél egy botra.

-Ezt ti is hallottátok?

Kérdezte egy lány.

-Ki van ott?

Kérdezte még valaki.

-Bárki is vagy gyere elő!

Mondta egy srác.

Te már nem tudtál mit csinálni, ezért előjöttél.
Közben észrevetted azt a srácot aki neked ismerős volt. A bátyád volt az John b.

-John b, t-te vagy az?

Elállt a szavad az örömtől.

-Y/n?

Szólított meg John b. Odarohant hozzád és hosszasan átölelt.

-Nagyon hiányoztál! Hogy kerülsz ide?

Kérdezi boldogan.

-Itt fogunk mostantól lakni. A szüleink kaptak egy új állást és ideköltöztünk. Nagyon hiányoztál nekem is.

Jöttek belőled a szavak.

-Akkor te vagy az akiről John b áradozik.

Mondta JJ, John b legjobb barátja.

-Igen, én vagyok az. És te ki vagy?

-JJ.

-Na jó ma elég fárasztó napunk volt, szóval tegyük el mára magunkat és holnap folytatjuk.

Szólt közbe John b és mind elmentetek aludni...

Remélem eddig tetszett.
Hamarosan part 2. <3

Titokzatos szerelem: (obx) Where stories live. Discover now