𝓐𝓷𝓲𝓶𝓪𝓰𝓾𝓼𝓾𝓶𝓾𝔃 𝓝𝓮 𝓞𝓵𝓾𝓻𝓭𝓾 ?

192 12 0
                                    


   "Merak ediyorum. Sizce bizim animagusumuz ne olurdu?" dedi James ortak salonda dolaşarak. Sen ve Remus aynı anda gözlerinizi devirmeden önce birbirinize baktınız.

   "Bilmiyorum dostum." Sirius şakasını çalıştırmaya çalıştığı için pek dinlemeyerek cevap verdi.

   "James, ona dönüşene kadar animagusunun ne olduğunu bilemezsin." Arkadaşını ilgiyle izleyerek yorum yapıyorsun. James volta atmayı bıraktı ve Remus seninle aynı fikirde olmadan önce "her neyse" bakışıyla sana baktı.

   "Kesinlikle, senin animagus'un kişiliğine dayanıyor, yani her şey olabilir." Remus omuz silkerek ekledi.

   "Sen Aylak deme. Ve sen de (Y/N)"  James sinirle homurdandı.

   "Pekala, bence Sirius'unki bir köpek falan olur." Biraz gülerek söylersin ki bu Sirius'un dikkatini çeker. Sana bakıyor ve bu fikirden hoşlanmış gibi sırıtıyor.

   "Tamam, o zaman seninki ne olurdu, (Y/N)?" James kendini beğenmiş bir bakışla önünüzde durarak sorular soruyor. Konuyla pek ilgilenmeden omuzlarını silkerek ona bakarsın.

   "Pekala, Moony'nin bir kurtadamı olmayacak, Peter'ınki bir fare ya da onun gibi bir şey olurdu ve bunu kabul etmekten nefret ediyorum ama sana katılıyorum, Sirius bir köpek olurdu. Ama sen... sen (Y/N), Sanırım seninki... " Animagus'unuzu tahmin etmeye geldiğinde, James'in arkadaşlarına yaptığı jestleri izliyorsunuz .

   Sirius araya girdiğinde James cevap vermek üzereydi. "Bir kartal! (Y/H) bir kartal olurdu." Bunu düşündüğü için mutlu bir sesle konuşuyor. Hepiniz buna sadece Sirius'un ortaya çıkış şekli yüzünden gülüyorsunuz.

   Ancak James, kimsenin onun dönüşebileceği olası bir animagus bulamamasına hâlâ kızgın görünüyordu. Oturmak ve tüm konuşmayı unutmak üzereydi ki Lily'yi yatakhaneden merdivenlerden inerken gördü.

   "Evans! Acil bir konuda fikrinize ihtiyacım var." Ayağa kalktı. Lily sana meraklı bir bakışla baktı, sen masumca gülümsedin ve omuz silktin. Yürümeden önce sıkıntıyla iç çekti.

   "Ne var Potter?" diye sordu.

   "Sence benim animagusum ne olurdu? Ve dürüst ol." James her zamanki kendini beğenmiş tavrıyla ekledi. Öte yandan sen, Lily'nin söyleyeceğinden korktuğun şeye gülmemeye çalışıyordun çünkü onun bunu ciddiye almayacağını çok iyi biliyordun.

   Remus, Peter, Sirius ve siz onun cevabını beklerken, o bir an cevabını düşündü. James'e bir kaşını kaldırdı ve konuştu.

   "Bir domuz." Lily ortak salondan çıkmadan önce onunla birlikte çıktı. "Sonra görüşürüz, (Y/N)."

   Lily'nin gidişini izledikten sonra hepiniz onun cevabını komik bularak kahkahalara boğuluyorsunuz. Sanki onun cevabı dünyanın en komik cevabıymış gibi hepiniz gülüyordunuz.

   "Bu soğuktu Evans. Bu soğuktu." James, hepiniz gülmeye devam ederken mırıldandı.

  {•}•{•}•{•}•{•}•{•}•{•}•{•}•{•}•{•}•{•}•{•}

Medya: Lily ona domuz dedikten sonra James

James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin