Ateşin için zaten Madam Pomfrey'e gönderilmiştin. Gerçi o sırada ateşin o kadar kötü değildi. Yönetilebilirdi Birkaç gün içinde geçicek olmalı. Ya da en azından düşündüğün buydu.
Arkadaşınız yatağınızdaki örtüyü çekerek size tek kaşını kaldırdı. "Geçen gün Madam Pomfrey'in sana verdiği şeyin işe yaradığını sanmıyorum." Açıkça söyledi. Gözlerini açmaya çalışırken homurdandın.
"Saat kaç?" diye soruyorsun sessizce.
Saatine bakıp sana döndü. "12:10" diye cevap verdi. Tanrıya şükür cumartesiydi.
"Mmm... tamam." Yorganı üzerinize çekip yuvarlanmadan önce yanıt olarak mırıldandınız. Bu başlı başına yorucu bir işti. Bütün vücudun ağrıyor.
Arkadaşınız hiç düşünmeden yatağınızın etrafından dolaşarak diğer tarafa geçti. Konuşmadı ama yorganı tekrar vücudundan çekti. Bu sefer ona ters ters baktın.
"Y/n." İç çeker. "James'e onunla buluşacağına söz vermiştin. Kalkman gerekiyor." diye açıkladı.
"Daha sonra değil mi?" diye homurdandın.
"Daha sonra." diye işaret etti.Sadece onlara baktın.Zihniniz hiçbir şeyi işleyemedi."James'in yine de buraya gelmesi iyi bir şey."Ona seslenerek, yurt kapınız açıldı ve James ortaya çıktı.
"Hey." Her zamanki neşeli tavrıyla selamladı. İkili size dönmeden önce arkadaşınız ona gülümsedi. James'in gözleri endişeyle genişliyor.
"Vay canına, iyi misin?" diye sordu, arkadaşınız sizin biraz baş başa kalmanız için yurttan çıkarken.
"Ben iyiyim." diye mırıldandın. Bunu yaparken, ona bakmak için vücudunu hareket ettirmekten dolayı acı içinde yüzünü buruşturdun. James ne kadar hasta göründüğünü inkar edemezdi. Yüzün hafifçe kızarmıştı ve üşümüş gibi görünsen de alnında bir ter tabakası oluşmuştu.
"Öyle görünmüyorsun." diye karşı çıktı. Yatağınızın kenarına oturarak elinin arkasını nazikçe alnınıza bastırdı. "Yanıyorsun." Endişeyle yorum yaptı. konuşmadın Bir an düşündü ve bir karara vardı. "Hoşuma gitmedi, Madam Pomfrey'e gidiyoruz."
Hemşirenin adı geçince gözleriniz parlar. "Hayır." Biraz hızlı söyledin. "Ona gitmeme gerek yok."
"Y/n..." James sustu. James'in gerçekten ona geri dönmen konusunda haklı olduğunu biliyordun ama yaparsan ne olacağını biliyordun. Ve açıkçası, kan testi için kolunuza iğne yapılmasını erteleyebilseydiniz, o zaman onu alacaktınız.
"Ben ... ben ortak salonda bir şeyler yiyeceğim James . Ben iyi olacağım . " Sağlık Kanadı'na geri dönmemekte kararlıydın ve James bunu anlayabilirdi . Bu Çapulculardan biri olsaydı, James onları kulaklarından Sâğlık Kanadı'na sürüklerdi ama bu sen olduğun için tartışmayacaktı. En azından senin neden geri dönmemeye bu kadar kararlı olduğunu anlayana kadar.
°§°§
İkiniz de gryffindor yatakhanelerinden Büyük Salon'a doğru yavaş bir yürüyüş yaparken James size yakın durdu. Sana bu kadar yakın durması gerekmiyordu ama sen neredeyse ayağına takılınca, yakın durmanın en iyisi olacağını düşündü. Böylece tekrar sendelersen seni yakalayabilirdi.
Salona ulaşan James, sizi Sirius'un oturduğu Gryffindor masasına götürdü. "Çatalak. Y/n." dedi Black, ikiniz de yaklaşırken.
"Hey Pati." James gülümsedi, selamlamanız bir mırıltı olarak çıktı ve her iki Çapulcu da size bakakaldı. Tıpkı James gibi, Sirius da senin tuhaf davranışlarını ve solgun tenini fark etti.