Dzień doberek witamy wszystkich.DEFINUTWYNIE NIE BIERZEMY TEGO NA SERIO!
Amonguskicia
#ssijsuko #zaimkinieistnieją___________________
Pov: Guślarzyk puci puci cyk myk pyk
Przybyłem do kaplicy, po upojnej nocy z czterdziestoletnim gejem. Zapewniał, że chce się tylko spuścić, ale chuj zrobił mi rano śniadanie. Myślałem, że jebańca zgwałce, chociaż wydawał się być masochistą to nie byłoby to gwałtem lol.
Otworzyłem drzwi od mojej pięknej kaplicy. Wiatr wiał mi we włosach na jajach, więc poprawiłem swe czarne, obcisłe podkolanówki. Zdarłem je z jakiejś dziewczynki, która się napatoczyła, gdy wykonywałem swoje tajne misje. Albowiem jestem czarnym kotem, ponieważ nie mam starej i nocami biegam z arbuzem.
Moje gały ujrzały niecodzienny widok
-Ty starchu jebany!Nie dość ,że syf zostawiłeś ,to jeszcze konisko walisz!
Starzec spojrzał na mnie odklejonym wzorkiem. No chyba kurwa nie. Jeszcze się chuj naćpał bo co miał robić.
Zaprzestał swoich marnych poczynań, bo średnio się mógł podniecić.-Jak śmiesz!?Tak beze mnie😏😏
-Myślałem, że nie przybędziesz dzisiejszego dnia😔- Oznajmił smutnawym tonem.
-Ty stara pierdoło.Przecie dzisiaj są dziady!
Widziałem,iż robi mu się coraz przykrej.
Zapatrzyłem się w piękne świece na moim ołtarzu, aż nagle poczułem jak coś dotyka moich stóp. Przyznam się, nie ubrałem butów no ale chuj was to. Spojrzałem tam i ujrzałem liżącego mi stopy starucha.
-Osz ty pedale!-Wyjąłem złoty pas z moich spodni i uderzyłem nim go w wypięte dupsko. Za jędrne to ono nie było.
Ten zamiast krzyczeć oraz spierdalać, jęknął, że aż kutas mu stanął. Nmg jaki zboczeniec. Obserwowałem jak powoli się podnosi, dziwacznie przytytrzymując się mojej luksusowej, drogiej, czarnej jak murzyn szaty. Chyba nigdy nie dopiore tego smrodu. Już myślałem, że skończy, a ten niby uwodzicielsko szepnął:
-Ukarz mnie...mój jagodkowy dziaddy...
"Japierdole...on chce,żebym go molestował..."-Pomyślałem, po czym pogładziłem mojego jagodkowego synka po łysinie.
-No dobrze..Chodź do tatusia..
On zamiast wstać to upadł. Nmg on ma jakiegoś Downa czy kurwa wie co? Do czego on się w ogóle mastrurbował..
-Do czego tyś tu zwalał kochanie?
-Do...nieboszczyka..
-O matko!-Wyjąłem wodę święconą i z książki wyczytałem-Escucha las palabras de las brujas, los secretos que escondemos en la noche. El más antiguo de los Dioses se invoca, el gran trabajo de la magia se busca. En esta noche ya esta hora llamo al antiguo poder, trae tus poderes a nosotras las tres hermanas. Queremos el poder, danos el poder.
-PRZEPRASZAM OJCZE NAPRAWDE SORKA NO NWM TAK WYSZŁO OKEJ?KAŻDY MA INNE FETYSZE!
-Tak ci się podobało jebanie przy martwych?To do dzieła!-Wziąłem go za te marne włoski i zawlokłem do trumny. Oparłem go na niej i zdjąłem swoje gacie. Po tym wszystkim..
CZYTASZ
WYZNANIOWY ZWIĄZEK SEKTY DZIADÓW
SpirituellesPoprawna wersja dziadów bff!😘😘😘😍😀😍😘😔🗼👀🤮🙄👀😘😏🥲🏞️👧🍷🤮🤮😁🤮🌲🍷🥰😛🥰😋😔😋🥴🥲🤪😏😗😴🙂🥴😐😏😙😏🥴🙂😜😋😒😮💨🤬😥😓😰😢😓😟😵😩🤮😵🤮😵🤯😨😮😖🤥😵😧😕😥😞😕😯🤨😒😡🤔😶🤗🤔😶🤗🥴😜😋