Merhaba ben 𝗟𝗲𝗲 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼.
Annem ve babamin suikast edilmesinden 𝟭6 𝘆𝗶𝗹 26 𝗴𝘂𝗻 gecti. Abim 𝗟𝗲𝗲 𝗖𝗵𝗿𝗶𝘀𝘁𝗼𝗽𝗵𝗲𝗿 ile trafik kazasindan cikan kisiler tek biz olduk.Dusunsenize ailenizle tatil yerine gitmek icin arabaya biniyorsunuz. 𝗔𝗯𝗶𝗻𝗶𝘇𝗹𝗲 hayaller kurup gulusuyorsunuz. 𝗔𝗻𝗻𝗲𝗻𝗶𝘇 size kiziyor ona trip atiyorsunuz. 𝗕𝗮𝗯𝗮𝗻𝗶𝘇𝗱𝗮 size bakiyor ve gulumsuyor.
Ne 𝗺𝘂𝘁𝗹𝘂 bir aile tablosu dimi?
Simdi o aileden 𝘁𝗲𝗸 kalan bizleriz.
Abimle 𝗯𝗲𝗻.
İkimizde kendimizi sucladik, keske israr etmeseydik diye kendimizi 𝗼𝗹𝗱𝘂𝗿𝗺𝗲𝘆𝗲 calistik.
Ama 𝗮𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸-𝘃𝗲𝗿𝗲𝗰𝗲𝗸 meselesi asil bizi, ruhumuzu,benligimizi oldurdu.𝗞𝗶𝗺 𝗔𝗶𝗹𝗲𝘀𝗶.
Bizim ailemizi oldurdu.
Lee Ailesini, 𝟮𝟯 𝗔𝗴𝘂𝘀𝘁𝗼𝘀 𝟮𝟬𝟬𝟳 𝟭𝟴:𝟰𝟳 sularinda oldurmeye calisti.
Basardida.
Abim ile ben hayatta olsak bile 𝗼𝗹𝗱𝘂𝗿𝗱𝘂 bizi."Lee Momo ve kocasi Lee Dong-min olay yerinde hayatini kaybetti."
Benim guzeller guzeli annem, yakisiklininda otesinde olan babam...
Hani bizi hic birakmayacaktiniz.
Abim 10 yasindaydi ben ise 8 niye bizi kucukken biraktiniz ki?
Daha size karnemi gosterip size sarilacaktik, abimle kavga etsem bizi baristircaktiniz. Neden? Neden bizi hayatin tam ortasinda birakip melek oldunuz?Simdi okulda kollarim yara icindeyken kan kaybediyorum.
Kim Seungmin ve Kim Ryujin, Kim Taehyung beni kanlar icindeyken birakip gidiyorlar.
Disaridan itisme-kalkma sesleri duyuluyor.
Bir tane kalin sesli, üç tane orta sesli, bir tane de kiz sesi duyuluyor.(hyunjin)
"YARRAGİMİN UCU BİLE OLAMAZSIN HIH."(taehyung)
"Hyu siktirtme belani."(felix)
"Asil sen siktirtme belani Jeon gorurse bu halini vah vah yazik sana."(hyunjin)
"ARGH GERİZEKALİ BEN SANA ÖYLE Mİ VURDUM."(changbin)
"SEUNG SEN NE İŞ DİZLERİMDE YALVARIYORDUN LAN SEN"(seungmin)
"chang sen ilk boyuma gelde oyle konus."(changbin)
"SENİ DUVARA VURA VURA TOST YAPARIM LAN."(ryujin)
"Sacimi birak argh yelloz!"(chaeryeong)
"SENSİN LAN YELLOZ AMI OLMAYAN KARA ÇİYAN."(ryujin)
"ARGH YALVARIRIM BIRAK."(chaeryeong)
"Jis sen tuvalete git."(jisung)
"Tamam Chae."Kapinin acilmasindan sonra karanlik olan tuvalet beyaz isikla aydinlandi. İsiktan dolayi gozukmeyen bir siluet vardi. Kapiyi kapatip isigi acinca onu tanidim. O okulun zeki ogrencisi, ogretmen Jisoo'nun cocugu Jisung'tu.
Hemen yanima kosarak kollarima bakti birde bicaga. Zar zor yutkunarak bana "iyi misin?" dedi. Bende basimi saga-sola sallayarak iyi olmadigimi dedim. Ellerimi ellerine alirken elleri titriyordu. Gozleri dolmus bir sekilde bakti. "A-aciyor mu?" dedi kekeleyerek. "Aciyor." dedim yalan soyleyecek halim yoktu. Kafami saga yasladigim zaman parmagini koluma degdirdi. İnledigimi farkedince parmagini kolumdan cekti."Ozur dilerim..."
"Ozur dilemene gerek yok Jis-"
Kapinin acilmasiyla ikimiz bakislarimizi o yone yonelttik. Galiba Jisung'un arkadaslari gelmisti. Bir kizin elinde ilk yardim cantasi vardi. Kosarak yanimiza geldi cantayi acti. Arkasindan gelen kizlar benim sinifimdan ve C'lerin sinifindandi. Karina,Yunjin,Shuhua ve Jisung'un kardesi Haerin gelmisti. Ablasida vardi Minji ama o universiteye gidiyordu.
(changbin)
"Chae umarim ilk yardim biliyorsundur."(chaeryeong)
"Sen sus yer cucesi."(changbin)
"YA YETER AMINA-"(felix)
"Sus hoca geldi mal."(haerin)
"Abi annem geldi"(jisung)
"Ha? Anne!"(jisoo)
"Kim yapti bunu?"(hyunjin)
"Kim yapti bunu."(jisoo)
"Benimle dassak mi geciyorsun Hyunjin."(hyunjin)
"HOCAM KİM SEUNGMİN YAPTI DİYORUM😭."(jisoo)
"Size ne oldu boyle?"(chaeryeong)
"Hocam onlarla kavga ettik ondan."(jisoo)
"Kizim niye haber vermiyorsunuz!"(haerin)
"Anne hastaneyi arayabilir misin?"(jisoo)
"Aradim kizim."(haerin)
"Abi gel sana pansuman yapayim."(jisung)
"Gerek yok haerin.""Hadi abi sonra hyunjin abimede yapcam."
"OY ABİNİ YESİNLER KURBANEY."
"🤨"
"HOCAM YANLIS ANLADINIZ YA."
~♡~
Hastaneye vardigimizda yanimda sadece Jisung ve abim Chan vardi. Jisung uyuyor, abim yere bakiyordu uyandigimi farkedince goz yaslarini sildi ve Jisung'u durttu.
"Jisung!"
"hiii."
"uyan hadi minho gozlerini acti."
"ne?"
Jisung gozlerini acip bana bakti ben herseyi bulanik gorurken Jisung aglamaya basladi. Neden agladigini bilmiyordum benim icin mi agliyordu? En son abim aglamisti benim icin bu beni biraz uzdu sanirim. Gozlerim herseyi net gorunce pozisyonumu degistirmeye calisinca abim beni tuttu ve oturur pozisyona gelmistim.
Abim bana "iyi misin?" diye sormustu.
Gercekten iyi miydim?
Belki degildim
Birazcik.
birazda olsa kotu olmustum.
hic bu kadar kotu oldugumu
bir gun hatirliyorum.𝟮𝟯 𝗔𝗴𝘂𝘀𝘁𝗼𝘀 𝟮𝟬𝟬𝟳 𝟭𝟴:𝟰𝟳
bu gunu hic unutmayin olur mu
cunku ben hic unutmuyorum.
cocuklugumun oldugu bir gunu
unutmayin.ve bu gunu unutmayin
18 Eylul 2023 18:47
karanlik dunyamin her tarafinin
tekrar renklenmesi...
ayni 23 Agustos'a kadar
olan cocuklugum gibi.Merhaba ben Lee Minho
Annem ve babamin suikast edilmesinden 𝟭6 𝘆𝗶l 26 𝗴𝘂𝗻 gecti. Ama bugun o gunden beri ici bos olan kalbimi onda buldum.
Onun ismi Han Jisung.
O benim kaderim, o benim yaralarima yildiz cizen insan.*angst degil! minho'nun gozundendi bu olaylar birde hanji'nin gozunden var*