{parte 16}

40 5 2
                                    

Hiiiiiiiiiiiiiiiii🤗

بەپاڕتی نوێ گەڕامەوە🥰

هیوادارم بەدڵتان بێ😍

vote and comment🥺

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شەقێکی لەمەڕوا دا هەموو لەناو کافتریاکە سەیریانکرد مەڕوا دەستی بەڕومەتی گرت و سەیری کەسەکەی کرد شۆک بوو!

مەڕوا: لیسا!!

(ڕاج چووە لای مەڕوا بەتوڕەیی سەیری لیسای کرد ویستی بچێتە لای لیسا بەڵام مەڕوا قۆڵی گرت خۆی بە چاوی پڕفرمێسکەوە سەیری چاوە توڕەکانی لیسای دەکرد)

مەڕوا: لـ لیسا چیبووە؟؟

(بە خەمباری لێی پرسی🥺)

لیسا: هێشتان دەڵێی چیبووە هااااااا گەمژە

(بەهاوار و توڕەیی وتی😠)

؟؟؟: هێــــــی بۆت نیە لەسەر مەڕوا هاوار کەی

(کەسێک لەدوای لیسا بەهاوارەوە وتی سەیرمان کرد جیمین  بوو)

مەڕوا: بۆستە جیمین بزانم چیبووە

(بەزۆر فرمێسکەکانی ڕاگرتبوو🥺💔)

لیسا: وەرە لەگەڵم

(قۆڵی گرت تا بیبات بەڵام ڕاج قۆڵی لیسای گرت)

ڕاج: وازیلێبێنە گەمژە ناهێڵم بیبەی

(بەتوڕەیی وتی😡)

مەڕوا: ڕاج بۆستە ئەو هیچم لێناکات ئێستا دەمەوە باش خەم مەخۆ

(بەنەرمی قۆڵی ڕاج دوورخستەوە چوونە باخچەی پشتەوە لەوێ وەستان)

لیسا: داوای خۆشەویستیم لە جیمین کرد منی قبوڵ نەکرد وتی تۆم خۆشناوێ کچی دڵم مەڕوایە وتی مەڕواش دەزانێ خۆشم دەوێی ئەی کەواتە بۆچی بۆچی پێت نەوتم هاااااا دەتویست خیانەتم لێبکەی دوای جیمین بۆخۆت ببەی تــ.......

(بەهاوارەوە قسەی دەکرد بەڵام بردرا بەو زلەی پێیکەوت لەلایەن مەروا)

مەڕوا: بەداخەوە بەداخەوەم بۆتۆ ئاوا بیر لەمن دەکەیەوە هاااااا دەزانی من چیم کرد لەسەرەتای زانکۆ ئاشقی جیمین بووم بەڵام کاتێک زانیم تۆ جیمین"ت خۆشدەوێ وتم دەبێ لەدڵمی دەربکەم بۆچی وامکرد......؟   چونکە خۆشم دەویستی لەبەر دڵی تۆ دەست بەرداری ئەشقەکەم بووم بوومە خۆشەویستی کوڕێک کە هیچ هەستم بۆی نیە بەڵام هههههههههـ.......تۆ چۆن وەڵامت دامەوە ئاخر من بۆچی بژیم هااا بۆچی!

(فرمێسک لەچاوەکانی دەهاتە خوارەوە بەتوڕەی قسەی بۆ لیسا دەکرد لیسا بەسەرسامی سەیری کرد)

لیسا: مەڕوا مــ...........

(قسەکەی بڕدرا لەلایەن مەڕوا)

مەڕوا: شششــ....تەواو لیسۆکە من لێت دووردەبم تا بێزار نەبی وابکە دڵی جیمین بۆتۆ بێ

😍کوری خەونەکانم😍کۆتایی هاتووە✔Where stories live. Discover now