Verbunkos Aladár megébredt a csodálatos augusztus reggelen, és felült az ágyában: férfi csecseiről leesett a félig elfogyasztott zsíros pizza maradéka, és hogy ne haljon gyorsan szörnyet az ébrenlét gyomorgörcsös tudatától, bedobott gyorsan egy kis kőműves Danont egy Listerin - Szilvaízű pálinka jellegű szeszesital képében, ami úgy végigmarta a nyelőcsövét, mint a sósav a rozsdát. Belenézett üveges szemeivel a rozsdás, fekete penészes tükörbe, amit utoljára 1954-ben tisztított meg Bódyné Prézli Margit , aki amúgy a főbérlője is volt. A meglett férfi, aki amúgy hasonlított Edre az Ed, Edd és Eddyből, de valahogy még retardáltabban nézett ki és Super Mario kinyújtott cuccait hordta tele zsírfoltokkal, nagyon kis izgatott uwu volt: ma volt a gólyatábora annak a híres neves Szent iskolának , amibe minden kislány vágyik a helyes fiúkák és a jófej csajszikák miatt - természetesen a Szent Yozsef esztergályos és cnc-marós szakmunkásképző iskoláról beszélünk, mégis mi a faszra gondoltál? A Boldog Gizella Cukrászművész és Hóhér Szakgimnáziumra? Pff, paraszt.
Aladár felvette szokásos Super Mario szettjét, amit évente annyiszor mosott, mint ahányszor Verbunkos Virgil Veronika nagyapja sírját látogatta, akit már a nagyanyja se tudott hova lett temetve, majd bsprézte magát kerozinnal, és elindult egy táska háromlitykós tablettás borral, mert a máját szerette volna minél hamarabb a testén kívül tudni.
Magát a gólyatábort a bokodi hűtőtóhoz szervezték, mert hát amíg instagramon azt látod, hogy "úú, milyen fasza lebegő házak, hát ez nagyon aesthetically pleasing, nagyon design" addig a valóság az, hogy ez csak egy kibaszott man made hűtőrendszer, amibe úgy döntöttek jó lesz halakat bedobálni, ha már itt van, csak hogy legyen egy kis bukéja a dolognak, és ráadásul a legtöbb stéges ház ami rajta van, az már félig rohad és össze akar dőlni, de még a tulajok is parasztok. Meg amúgy sem lehet semmit sem csinálni Bokodon, szóval tökéletes gólyatábor helyszín.
Na de valahogy oda el is kell jutni. Busszal jó két óra. És hát mire másra is lenne jó az a két óra, mint az ismerkedésre?
Szóval minden kis taknyos, egészen a rokkant nyugdíjas korig, aki úgy döntött, hogy a tanévét a SzYecm-szmk-ben akarja elkezdeni, az ott gyülekezet reggel hatkor az iskola előtt, hogy beszálljanak a jó kis VOLÁN által üzemeltetett, gyárilag fos és halál szagú járműben, amiben még nyáron is csak a fűtés megy.
- GYEREKEK KETTESÉVEL SORBA ÁLLÁS! MINDENKI FOGJA MEG A MÁSIK KEZÉT! SZÉPEN RENDEZETTEN - mondta egy alak, akit így nem lehetett teljesen kivenni, hogy mégis hogyan néz, csak úgy látszik, hogy a hang irányába valami zavar van az erőbe. Mint amikor tudod, hogy valakit ismersz, de se a nevére, se az arcára nem emlékszel.
- Höh, hát azzal a meg hogy az édes faszba fogjon kezet az ember, egyből munkahelyi baleset lesz - zsörtölődött, hogy egészen megtermett férfiú, aki így fogalmunk sincs mit keres itt, hiszen kinézete alapján közelít a nyugdíjkorhatárhoz, de legalább pornós bajusza van, és azt a kalapot viseli, mintha azt hinne, hogy ő Sherlock Holmes leszármazottja, mellette a szemei pedig úgy düllednek ki, mintha nonstop valami meglepi az életben. Hát igen, ő itten másik főszereplőnk, Gittes Miksa Károly.
- Csak irigykedsz, mert én még fiatal és gyönyörű vagyok uwu - jelentette ki a fúró kezű szörnyeteg, aki tévképzetekben él. - És egyébként is, ez a semmiség miért ad nekünk utasításokat? ˇ^ˇ - nézett az irl glitch felé.
- Én vagyok az osztályfőnök - jelentette ki olyan nem túlzottan felismerhető hangon. - Vezetéknév: Háttérben-Meghúzódó, keresztnév: Gyúrcsányszál. Apám Háttérben Futóalkalmazás, Anyám Meghúzódó Stratégia.
-Uh, Rencsikeh ne is foglalkozz ezekkel a suta gecikkel itt ˇ^ˇ - rebegte az instagram sztár Szarházy Özséb, akinek pink táskájában egy hasonló default NPC kutya volt, mint ő, még a színűk is egyezett. Renáta fúró kezei beakadtak az ablakba és borzalmasan sivítoztak és repkedett az üveg mindenfelé, Özsébet viszont nem érdekelte, hogy úgy negyvennyolc szilánk állt a retinájába, hiszen a frissen felrakott láthatatlan műszempillái nem csorbultak egy cseppet sem. Utána Miksa ült fel a már 1980-ban is ócskavasnak számító Ikarus modellre, amit már csak csernobili horrorfilmekben látsz a Székesfehérvár - Csákberény vonalon túl, és hátul ült le, ahol a menők szoktak lenni, na nem hovatartozása végett, hanem mert még ötven évvel ezelőtt odarejtett négy kilogramm abrakot, és kíváncsi volt, hogy még mindig olyan finom-e. Utána Bambula Oszvald Frigyes következett, aki remegő kezekkel keresett egy kanalat a zsebében, hogy elcseppfolyósítsa a kék, nonfiguratív mintás üléshuzatot, majd jött Vicces Férfi.
YOU ARE READING
Szent Yozsef esztergályos és cnc-marós szakmunkásképző - SzYecm-szmk
Paranormalnem szeretnéd te azt tudni. Spin-off fanfiction a két közkedvelt mellizmontúli karakterünknek..... *dobpergés* Verbunkos Aladár x Gittes Miksa Károly fanfic uwu (ha nem tudod kik ők, u r a prep fake fan uwu)