Chapter 5

47 6 0
                                    

Rakshit memorized that party where all colleagues gladly rides.




Rakshit in mind - party saare cheeze theek tha mere saare colleagues maza kiya tha Shivani ke ilawa.



Rakshit memorized his scenes with Shivani in that party.



Rakshit in mind - Shivani behave kr rehi thi ki bht glad hai bt main observed kiya tha ki theek nahin thi actlly mujhe missed kregi janta tha so bht silently baithi thi corner mein.



Rakshit smiled memorizing Shivani.



Rakshit in mind - main drink kr raha tha & mujhe itna daat kabhi nahin mila jaise Shivani se mila tha.



Rakshit laughed memorizing Shivani.



Rakshit in mind - mujhe malum nahin tha ki Shivani mujhse pyaar krti thi.



Rakshit silently sits on his drawing room sofa & memorized Shivani.



Rakshit in mind - Shivani meri dost thi main mera rishta changed nahin krna chahta tha.



Rakshit memorized Shivani vacated his house.



Rakshit in mind - Shivani resigned krdya tha baadme mujhe malum tha bt search krne ko nahin socha tha main.



Rakshit went in his bedroom bt overheard kid's screams.



Rakshit in mind - so upstairs bhi rent pe diya hai.



Rakshit lay on his bed bt that kid's screams didn't pause so went upstairs & knocked that door. Shivani takes her kid in her arms & opened that house door. RaVani shocked seeing eachother. Rakshit shocked seeing Shivani with her kid. Shivani shocked seeing Rakshit at her.




Rakshit - tu rehti hai rented house mein ??

Shivani - tu kya kr raha hai rented ghar mein ??

Rakshit - tu girls hostel mein.

Shivani - main girls hostel chhod diya.

Rakshit - theek hai bt kid.

Shivani - meri beti ko bht bukhar hai & bht numbers dialed kiya doctors ke bt unavailable hai so main hospital jayungi.

Choice ✓Where stories live. Discover now