Arkadaş

10 2 0
                                    

Çok uzaklarda Rabia ve Ayşe varmış ve kendilerine söz vermişler sonsuza kadar arkadaş kalıcaz demişler ve hiç ayrılmamışlar
-Sen nasıl degiştin ayşe.
-Bak evet degiştim ama sen hiç degişmiyeceksin anla artık ayşe
biz eskisi gibi olmuyacaz anla .
-Neden böylesin rabia seni hiç tanımıyorum artık.
-Bencede tanıma ayşe çünkü kızdıgımda neye dönüşmek istemessin .
-Biz küçükken söz verdik sonsuza kadar arkadaş olcaktık noldu sana beni unutucakmısın .
-Aynen öyle artık bitti .
-O zaman sana bir şey söyleyebilirmiyim ?
-Söyle ama hızlı ol arkadaşlarımla buluşucam.
-Seni küçüklükten beri seviyorum ama sen beni terk ediceksin anlamıyormusun sen benim tek arkadaşımsın şimdi nereye gitmek istiyorsan git.
- Evet gidicem ama sen dedigin için degil ben zaten gidicektim.
Gider arkasından ayşe bagırır hata yapıyorsun bunu unutma onlar seni kullanacaklar anla artık .
Rabia duyar ama cevap vermez .
-Hey selam kızlar .
-Selam hadi biraz gezelim sonrada birileriyle ugraşalım nasıl olur.
Herkez tamam der ama rabia nın aklına bir fikir gelir ve arkadaşlarına söyler onlarda fikiri begenmişler ve kabul etmişler .
-Hadi kalkalım rabia nereye gidicez.
-Ha gelin bakalım ugraşacagımız kişinin adı ayşe ve bu okulda okuyor.
-Güzellll ama sen bunu nerden biliyorsun .
-Biliyorum çünkü eski arkadaşım neyse yapıyormuyuz.
-Evet ama nasıl gircez okula .
-Giricez merak etmeyin siz benim kuzenim olacaksınız yoksa kabul etmezler.
-Girerler ve hocalar bile şaşırırlar
-Hadi kızlar aaaaa dikkkat et be gelen giden çarpıyor .
-Knk iyimisin sizi bakar körler hadi gidelim ayşe.
-Rabia geri geldin ama bunlar kim sakın yeni arkadaşlarım deme.
-Evet yeni arkadaşlarım kızlar buna zorbalık edicez hadi .
Tekme tokat girişirler ayşeyi kanlar içinde bırakmışlar hocalar ayırmış ama ayşe çoktan bayılmış kızlar gider rabiada gider .
-Hadi uzaklaşalım burdan polis ve ambulanslar gelicekler hadi kızlar.
Kaçarlar ama sadece rabia yakalanır digerleri çoktan onu bırakıp kaçmışlar.
-Sen nereye kaçıyorsun yakalayın şunu kaçar ama düştügü için yakalanır.
Polis merkezinde ifade verir ama birisi şuçu geri çekmiş ve serbest bırakılır.
Rabia onun kim oldugunu bildigi için umursamamış . Hatta daha fazla zorbalık yapar. Eski arkadaşını bir yere götürüp ölene kadar döver ama birisi çıglıklarını duyar ama çok geç kalmıştır çünkü kız bayılmış ve rabia oradan ayrılmış ama fazla kaçamamış polisler yakalamış artık hapishaneye düşmüş ama rabia hiç umursamamış . Ama ailesi gelince sinirlenmiş ve bagırmış.
-Sizin burda ne işiniz var ben sizi görmek istemiyorum dedim beni sevgisiz bıraktınız .
Polisler bile şaşırır kızı ordan almışlar başka hapishaneye götürmüşler ve orda eski arkadaşlarım varmış ama beni görünce bazıları şasırmış . Rabia bir köşeye gitmiş ve kitap okuyormuş ali yanına gelip konuşmuşlar.
-Sen buraya nasıl düştün rabia ben sana demedim mi şuç işleme .
-Bence sen bunu hiç karıştırma çünkü aklını başından alırım .
-Sen zorbasın degilmi neden yapıyorsun ?
-Evet zorbayım ama zorundaydım .
-Rabia sen iyimisin gardiyan buraya bakın acil .
Rabia bayılır ve arkadaşları aglar gardiyan diye bagırırlar ama gardiyan yerine çoçukluk arkadaşı ve ailesi gelir arkadaşlarını alıp hastaneye giderler ama bir kalp lazım mış ama çocukluk arkadaşı vermiş kız hayatını kaybetmiş ailesi üzülmüş ve rabia nın ailesine kızmış .
-Siz kızınıza biraz sevgi verseydiniz bunlar olmuyacaktı sizin kızınız yüzünden benim kızım öldü.
-Öyle diyorsunda kendi kızım ölse daha iyiydi .
-Nedemek kızınız ölse daha iyiydi siz ne şaçmalıyorsunuz.
-Biz sadece kızımı istemiyoruz .
Ailesi kızı bırakıp gider .Ayşe nin ailesi gelmiş ve biraz konuşmuşlar.
-Rabia sen Ayşe ile en yakın arkadaştın neden ona zorbalık yaptın?
-Ben üzgünüm ailem bana sevgi vermedikleri için siz Ayşe ye saygı gösterdiginiz için onu kıskandım ve onu bırakmak zorunda kaldım üzgünüm ben bak ailem bile istemiyor beni ben biraz uyumak istiyorum.
Rabia uyur ama Ayşenin ailesi yanında bekler kendine bişey yapmasın diye kız uyumuş Ayşenin babası gider annesi kalır ama babası bu durumdan hiç hoşlanmaz ve deneycileri arar ve adresi verir Ayşenin annesi kapıyı açar ve deneyciler kızı alır ve giderler kız 12 yıl sonra kaçar ama sokaklarda kalır.

ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin