הארי - פרק 1

51 5 2
                                    

היום סוף סוף דמבלדור נתן לי להרמיוני ולרון להשתתף בפגישה אחת של מסדר עוף החול
הגענו לשולחן ולפני שהתחלנו דמבלדור אמר לי להירגע. בתחילת הפגישה דמבלדור התחיל בזה שלוולדמורט יש נכדה.
מהההה?!??!!? אחרי כל המשפחות שהוא הרס לו יש משפחההה??!!?!?!?
דמבלדור סיפר שלוולדמורט נולד ילד סקיבי בשם טריסטן אז הוא זרק אותו לרחוב.
לאחר מכן זוג הורים שזהותם לא ידועה אימצו אותו וקראו לו על שמם מקלין.
טריסטן הוליד ילדה עם מישהי שזהותה גם לא ידועה ולילדה קוראים פייפר מקלין.
פייפר זוהתה עם כוחות חזקים כמו קוסם  מנוסה.
אז החלטתי להזמין אותה לבית ספרנו
אז כמובן שהתפרצתי מההה למה שתזמין אותה להוגורטס ומה אם היא אוכלת מוות?!?!
היא יכול- הארי חכה שנייה היא לא יודעת על עולם הקוסמים ובטח ובטח שלא על וולדמורט
מחר אני אתה וסיריוס נתעתק כדי להזמין אותה לבית הספר.
לא הסכמתי לזה אך בכל זאת עליתי לישון
בבוקר התעוררתי והתעתקתי עם דמבלדור וסיריוס למליבו שם ראינו בית ענקי שדמבלדור הוביל אותנו אליו שדפקנו ילדה יפיפה פתחה לנו את הדלת - עיניים משנות צבעים שיער חום ונוצה עליו סגנון בגדים רגיל אך זה עדיין מתאים לה.
בכל מקרה היא בחנה אותנו ושאלה מה אנחנו צריכים אנחנו מחפשים את פייפר מקלין דמבלדור אמר היא הסתכלה עלינו בעין בוחנת ונאנחה תיכנסו.
כשניכנסו הבית היה בגודל של כל היער האסור ×8.
כשנכנסו לסלון ראינו עוד 6 ילדים (כל השבעה הייתה שם כי הם עושים את הפגישות שלהם פעם בחודש וזה קרה באותו יום)

פייפר נכדתו של וולדמורט Where stories live. Discover now