𝕋ℍ𝔼 ℂ𝕆ℕℂ𝔼ℝ𝕋

22 2 0
                                    


𝔻𝕣𝕖𝕨 𝕡𝕠𝕧:

𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕪 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕔𝕖𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕙𝕒𝕕 𝕥𝕠 𝕡𝕚𝕔𝕜 𝕦𝕡 𝕓𝕒𝕔𝕜𝕤𝕥𝕒𝕘𝕖 𝕥𝕚𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕜𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕤𝕖𝕟𝕥 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕕𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤. 𝕊𝕠 𝕀 𝕘𝕠𝕥 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕔𝕒𝕣 𝕕𝕣𝕠𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕠 𝕓𝕚𝕘 𝕀 𝕒𝕝𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕘𝕠𝕥 𝕝𝕠𝕤𝕥 𝕦𝕟𝕥𝕚𝕝 𝕚𝕥 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜𝕤𝕥𝕒𝕘𝕖 𝕥𝕚𝕔𝕜𝕖𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕤𝕒𝕨 𝕁𝕒𝕜𝕖 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕨𝕒𝕧𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕚𝕟𝕘. 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕠 𝕓𝕦𝕤𝕪 𝕙𝕒𝕟𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 "𝕞𝕦𝕤𝕚𝕔 𝕗𝕣𝕖𝕒𝕜𝕤" 𝕨𝕖𝕝𝕝 𝕀 𝕞𝕖𝕒𝕟𝕥 𝕞𝕦𝕤𝕚𝕔 𝕔𝕝𝕦𝕓. 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕒𝕕𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕞𝕪 𝕝𝕒𝕤𝕥 𝕟𝕒𝕞𝕖 𝕤𝕠 𝕀 𝕙𝕒𝕕 𝕥𝕠 𝕤𝕒𝕪 𝕚𝕥... 𝕀 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕝𝕚𝕜𝕖𝕕 𝕤𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕝𝕒𝕤𝕥 𝕟𝕒𝕞𝕖....

𝕊𝕠 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕘𝕠𝕟𝕟𝕒 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕚𝕥 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕓𝕦𝕥 𝕙𝕖𝕤𝕚𝕥𝕒𝕥𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕁𝕒𝕜𝕖 𝕙𝕖 𝕘𝕒𝕧𝕖 𝕞𝕖 𝕒 𝕤𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕟𝕠𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕨𝕣ote 𝕞𝕪 𝕨𝕙𝕠𝕝𝕖 𝕟𝕒𝕞𝕖 "𝓐𝓷𝓭𝓻𝓮𝔀 𝓓𝓻𝓮𝔀 𝓑𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽(𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕕𝕣𝕖𝕒 𝕥𝕠 𝕕𝕣𝕖𝕨 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕀 𝕔𝕒𝕟<𝟛) 𝕀 𝕤𝕝𝕠𝕨𝕝𝕪 𝕘𝕒𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕤𝕤 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕨𝕒𝕪.

𝕁𝕒𝕜𝕖 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕤𝕖𝕖𝕞𝕖𝕕 𝕡𝕣𝕠𝕦𝕕 𝕠𝕗 𝕞𝕖 𝕒𝕔𝕥𝕦𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕡𝕦𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕗𝕦𝕝𝕝 𝕟𝕒𝕞𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕀 𝕙𝕒𝕕 𝕟𝕠 𝕔𝕙𝕠𝕚𝕔𝕖 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕡𝕣𝕠𝕦𝕕 𝕠𝕗 𝕞𝕖. 𝕀𝕞 𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕡𝕣𝕠𝕦𝕕 𝕠𝕗 𝕞𝕪 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠 𝕀 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜.

Jake's POV

𝕚𝕤 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕠 𝕒𝕕𝕠𝕣𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕀 𝕤𝕨𝕖𝕒𝕣... 𝕎𝕖 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕖𝕕 𝕡𝕒𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕞𝕠𝕧𝕖 𝕞𝕪 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕣 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕒𝕝𝕝. 𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕟𝕚𝕔𝕖. 𝕊𝕠 𝕚 𝕤𝕡𝕠𝕜𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞 "𝓨𝓸𝓾 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓽𝓸 𝓶𝓮 𝓓𝓻𝓮𝔀 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓾𝓼𝓲𝓬 𝓬𝓵𝓾𝓫... 𝓘𝓽 𝓶𝓪𝔂 𝓷𝓸𝓽 𝓼𝓮𝓮𝓷 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓲𝓽 𝓫𝓾𝓽 𝓲𝓽 𝓲𝓼" 𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕤𝕠 𝕤𝕦𝕣𝕡𝕣𝕚𝕤𝕖𝕕 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕤𝕖𝕖𝕟 𝕒 𝕘𝕙𝕠𝕤𝕥 𝕙𝕖 𝕗𝕣𝕠𝕫𝕖 𝕤𝕠 𝕀 𝕘𝕣𝕒𝕓𝕓𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕕 𝕥𝕠 𝕡𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕒𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕥𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕕𝕣𝕚𝕧𝕖 𝕠𝕗𝕗 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕕𝕚𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖.



Drew's POV

(ℂ𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕)

𝕚𝕤 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕕𝕠𝕣𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕥𝕥𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕚𝕥 𝕗𝕖𝕝𝕥 𝕤𝕠 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕡𝕦𝕣𝕣. 𝕖 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕥 𝕦𝕟𝕥𝕚𝕝 𝕙𝕖 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕒𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡. I 𝕨𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕘𝕠𝕥 𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕃𝕚𝕒, 𝕠𝕖𝕪, 𝕃𝕚𝕒𝕞, 𝕒𝕟𝕕 𝕖𝕟𝕣𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝔻𝕣𝕖𝕨 𝕨𝕒𝕤 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕁𝕒𝕜𝕖.
𝕠𝕖𝕪: *𝕘𝕠𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕕𝕣𝕖𝕨 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕤𝕡𝕖𝕣𝕤 𝕚𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕒𝕣* 𝕓𝕣𝕠 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝕞𝕖 𝟝 𝕝𝕖𝕥𝕥𝕦𝕔𝕖 𝕗𝕒𝕟𝕥𝕒𝕤𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕣𝕖𝕒𝕞𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕊𝕥𝕒𝕔𝕪'𝕤 𝕞𝕠𝕞....
𝔻𝕣𝕖𝕨: *𝕘𝕣𝕠𝕒𝕟𝕤*
Jake walks in
𝔻𝕣𝕖𝕨: ℍ𝕖𝕪 𝕁𝕒𝕜𝕖 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕙𝕖𝕣𝕖!
𝕃𝕚𝕒𝕞: 𝕕𝕒𝕞𝕟-
ℤ𝕠𝕖𝕪: 𝕥𝕗-
𝕃𝕚𝕒: 𝕛𝕚𝕥 𝕥𝕣𝕚𝕡𝕡𝕚𝕟
ℍ𝕖𝕟𝕣𝕪: 𝕥𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕒 𝕨𝕙𝕠𝕝𝕖 𝕕𝕚𝕗𝕗𝕖𝕣𝕖𝕟𝕥 𝕕𝕣𝕖𝕨 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕟𝕚𝕔𝕖?
𝔻𝕣𝕖𝕨: *𝕘𝕣𝕒𝕓𝕤 ℍ𝕖𝕟𝕣𝕪's 𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕚𝕣*
ℍ𝕖𝕟𝕣𝕪: 𝕆𝕎!
𝕁𝕒𝕜𝕖: 𝔻𝕣𝕖𝕨 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕠𝕨𝕟 ℕ𝕠𝕨.
ℍ𝕖𝕟𝕣𝕪: 𝕁𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕘𝕠𝕟𝕟𝕒-
𝔻𝕣𝕖𝕨: *𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕦𝕥𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕕𝕠𝕨𝕟*
𝔼𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖: *𝕤𝕙𝕠𝕔𝕜𝕖𝕕*
𝕋𝕙𝕖 𝕞𝕦𝕤𝕚𝕔 𝕔𝕝𝕦𝕓: *𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕣𝕖𝕔𝕠𝕣𝕕𝕚𝕟𝕘* 🧍‍♀️🧍🧍‍♂️
🧍‍♀️🧍🤳
𝕁𝕒𝕜𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕒𝕚𝕕: 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕤𝕦𝕔𝕙 𝕒 𝔾𝕠𝕠𝕕 𝕓𝕠𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕖𝕕 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕚𝕣.
𝔼𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝔻𝕣𝕖𝕨: 😃🫢😯😧
(I͙ m͙i͙g͙h͙t͙ c͙h͙a͙n͙g͙e͙ f͙o͙n͙t͙s͙ a͙ l͙o͙t͙)
T͙h͙e͙ n͙e͙x͙t͙ d͙a͙y͙ i͙t͙ w͙a͙s͙ t͙i͙m͙e͙ f͙o͙r͙ t͙h͙e͙ c͙o͙n͙c͙e͙r͙t͙ I͙ w͙a͙s͙ s͙o͙ h͙a͙p͙p͙y͙

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Drake music's concertWhere stories live. Discover now