7.bölüm

152 4 9
                                    

Beklenen şekilde Aras konuşmaya başladı bir daha sakın bu kadar açık giyinme dedi gerçekten dudakları dudaklarıma değdi. Kafamı salladım  ve kollarını arasından kaçtım. Arkamdan güldüğünü duydum. Hızlıca markete doğru yürümeye başladım. Aras peşimden geliyordu markete girdim ve süt burger noodle aldım 4 tane cips falan alınca cüzdanımı açtım Aras cüzdanımı elimden çekti ve cebinden kendi cüzdanını çıkarttı ve 200 tl verdi marketten çıkınca ben öderdim dedim ama cevap vermedi sonra evin önüne geldik elimde anahtarımı aradım ama yanımda değildi. Aras abi bu saatte çilingir var mıdır? Dedim üzgün bir şekilde bize gel boşver çilingiri dedi ve  evine ilerlemeye başladı bende peşinden gittim eve girdik ve balkona çıktık sonra abimi görüntülü aradık ve konuştuk yatma zamanı geldi Aras benimle neredeyse hiç konuşmuyordu bir şey de yapmamıştım.Salona geçtiğimiz de Aras kendi odasına gitti ve temiz çarşaf ve yastık getirdi git benim odamda yat dedi sessizce Aras ne oldu dedim yaklaşarak cevap vermedi Aras sana diyorum dedim ve kolundan tutup kendi tarafıma çevirdim bir şey yok dedi ve yatağını yapmaya devam etti. Aras ben gidiyorum ya dedim ve hızlıca kapıdan dışarı çıktım peşimden geleceğine emin olduğum için bunu yaptım. Buraya gel dedi ve tahmin ettiğim gibi peşimden geldi. Gelmiyorum dedim ve hızlandım. Hızlıca yanıma geldi ve beni durdurdu özür dilerim dedi göz devirerek birşey yapmadığım halde niye bana trip atıyorsun dedim. Seni kendimden uzak tutmaya çalışıyorum dedi pes ederek neden dedim ve o an hiç beklemediğim bir şey yaptı kafasını bana doğru ediyor aramızda boy farkı çok olduğu için birden beni kucağına aldı 2 saniyelik Aras'ın yüzüne bakıp ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştım o sırada Aras dudağıma yapıştı.

Hiç bir karşılık vermedim ilk başta kalbim deli gibi atıyordu hatta galiba nefes alamıyordum o sırada Aras çok nazik bir şekilde dudaklarımı öpmeye devam ediyordu Aras karşılık vermediğimi fark edince durdu ama beni kucağından indirmedi bunun olma...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hiç bir karşılık vermedim ilk başta kalbim deli gibi atıyordu hatta galiba nefes alamıyordum o sırada Aras çok nazik bir şekilde dudaklarımı öpmeye devam ediyordu Aras karşılık vermediğimi fark edince durdu ama beni kucağından indirmedi bunun olmaması için senden uzak durmaya çalışıyorum dedi masum bir şekilde sonra dudakları kendiliğinden büzüldü ama anlatamam çok tatlı bir büzülmeydi o dayanamdım ve bende arasın dudağını öpmeye başladım şuan ne yaptıpımın ne yaşadığımızın farkında bile değildim.

Selamm bölüm hakkında düşüncelerinizi lütfen yazın.

ABİMİN ARKADAŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin