Annem elime alınacakları tutuşturdu ve ilerdeki marketten gidip almamızı istedi.Eylül hala üstünü giyinememişti oysa benim üstüme üstünde ayıcık olan bir pijama vardı.
"Eylül hadi alt tarafı bir markete gidip gelicez"dedim.Ama ne duyan vardı ne konuşan.Sinir le Eylül'ün odasına girdim üstünü giyinmiş makyajını yapmış şimdide parfümünü sıkıyodu
"Kime diyorum ki ben,hadi senene Eylül"
"Abla bir dakika bekleyemedin ya orda bi ünlüyle karşılaşırsam rezil olurum!". Eylül'ün bu cümlesine dayanamayıp ufak bir kahka atım.
"Tabi canım belki İrem Su Dereci falan gelir şarkıda söyleriz olurmu"
Eylül beni hiç takmadan kapıya doğru yürümeye başladı.İkimizde ayakkabılarımızı giyi markete doğru yürüdük.Markete doğru geldimizde cebimden listeyi çıkardım ve mırıldanmaya başladım.
Makarna
Yumurta
Yağ
Çikolata
Zeytin
Un
"Eylül şurdan sepet alada aldıklarımızı içine koyalım"
"Tamam abla"
Aldım her şeyin üzerini çizdim almam gereken tek birşey kalmıştı zeytin.
Zeytin yüksekteydi,parmaklarımın üstüne çıksamda alamadım.Eylül'ün boyu bana göre biraz daha uzun du halbuki ablası olucam."Eylül zeytini alamadım bide sen denesene" dedim.Eylül bunu duyunca oda denedi ama erişemedi"Yok abla bende alamadım dur birinden rica edip geliyorum".Eylül gelene kadar hala parmaklarımın üstünde durup zeytin kavonozunu almaya çalışıyodum.Birazdaha cabaladım ve başardım parmaklarımın uçları kavonoz deyiyodu.Fakat Eylül'ün biz geldik abla demesiyle benim ayağmın kayması bir oldu.İlk başta kafamın üstüne düşücem korusuyla kafamı ellerimle kapatım,fakat tam yere düşücekken kendimi iki çift kilun içinde buldum.Bu Eylül'ün çağrdığı çocuk olmalıydı.Çok yakışıklıydı yaklaşık benim iki katım boyumdaydı. Utancımdan hemen aya kalktım."T-teşşekür ederim"azımdan biyanda bu kelime çıktım,hemde kekeliyerek çok utanç vericiydi."Önemli değil"dedi sert bir tonla ve bana zeytini uzattı.Sonra hem Eylül'le ordan uzaklaştık. Kasa ya geldik ve hesabı ödedik.Çıkış kapısından çıktık ve yine o çocuk arabasıyla marketin önünde bekliyodu. Yürümeye başladımda ise bir anada korna öttürdü.Arkamı döndümdeyse bana arabayı işaret ediyodu.Ne kadar istemesemde elimdekiler ağır oluğu için kabul etmek zorunda kaldım."Hadi Eylül arabaya"dediğimde Eylül yüzüme şok içinde bakıyodu."Abla şaka mısın"
"Yoo hiç olmadığım kadar ciddiyim" dedim ve arabaya doğru yöneldim.Arabaya bindim ve bana gülerek baktı."teşekkürler beni kırmdın için"dedi. Ben ise utançtan sadece güle bildim.Niye böyle hisediyodum anlamamıştın uff çok saçma.
"B-ben selin bu arada,sormadın ama söylemek istedim"
"Deniz...".O an bir sessizlik oluştu,ve bilin bakalım kim böldü.Eylük
"Bende Eylül bu arada". Bir şeyede burnunu sokmasa olmuyo zaten.10 dakika sonra
"Deniz her şey için teşekkür ederim"dedim ve arabadan indim ,ama Denizin gözü bizim abartmanın altın daki SATILIK yazısına odaklanmıştı.Hemen telefonunu çıkardı ve birşeyler yazdı."Deniz..."dedim anında bana baktı."herşey için teşekkür ederim"
"Önemli değil"dedi.Arkamı dönüp gidiyodum ki camdan bağırdığnı duydum.Pijamaların çok güzelmiş
Birinci bölümün sonu
En kısa zamanda ikinci bölümü atıcam
5vote
İyi günlerr❤️