1

19 2 0
                                    

Yüzüne vuran güneş ışığı ile yerinde rahatsızca kipirdanarak gözlerini açıyor. Yanında kkami gördüğünde gülerek onunla oynayıp ardından ruthin işlerini hall etmek için yataktan kalkıp banyoya gidiyor.

Hyunjin;

Ben Hwang Hyunjin 19 yaşındayim. Okula gitmek için hazırlanıyorum. Tek yaşadığım için kahvaltı hazırlamaya indim. Ailem Amerika'da yaşıyor ben okulum için burada kalıyorum. Kkami mamasını verdikten sonra sofrayı toplayıp kalktım. Montumu ve botlarimi giyip yola koyuldum.

Kış mevsiminde olduğumuz için hava baya soğuk. Hatta bugün kar yağması bekleniyor. Telefonumu çıkarıp arkadaşlarımla olan gurupa yazdım.

Lee Know'nun kedileri
(Minho, Hyunjin, Jisung, Jeongin)

Ben çıktım okula gidiyorum çabuk gelin

Ekmek çocuk
Tamam hyung~

Kedi İnsan
Tamam hadi sizde gecikmeyin ben jisungla gidiyorum


Telefonu kapatıp cebime koydum. Okula varmıştım. Bahçede Felix görmemle olduğum yerde kaldım. Ondan çok hoşlanıyordum ama bilmiyordu. Bende pek belli etmemiştim. Aslında söylemek isterdim ama ya eşcinsel olduğum için benden nefret ederse.

Yönelimini bilmiyordum. Hiç kimse bilmiyor. Bu gune kadar biriyle sevgili, flört olduğunu görmedim.

O çok güzel biri. Anlata bilmeyecegim kadar güzel. Yıldıza benzeyen kahverengi çilleri,kalp şeklinde kiraz rengi dudakları, çekik gözleri,minik burnu, güzel yüzü vardı. Tatlı gözüküyor. Çok ince biri kavga etmez,nezaketli, derslerinde başarılı, sporla ilgili kesinlikle o çok iyi çok güzel birisi.

Bazen konuşuyoruz ama o pek fark etmedi. Galiba benden hoşlanmıyor. Ama olsun ben onu kendi kendime seve bilirim. Bu zamana kadar sevgilim oldu bir tane oda kızdı. Ama pek iyi ilişkimiz yoktu benimle takılıyordu. Sonrada bu okula geldim ve Felix'i gördüm.

Arkadaşlarimin gelmesiyle sınıfa çıktık ders başladı pek sevmezdim ders işlemeyi. Başımı sıraya koyup uyumaya çalıştim.

Teneffüs olduğunda hepimiz kantine inip bir kaç şey alıp bahçeye çıktık. Konuşmaya başladık. Bahçede Felix'i görmemle ona bakıyordum. Arkadaşlari ile konuşuyordu.

"Hyung acaba Felix'e acilsanmi?"- jeong

"Hayır....imm yani erkeklerden hoşlanmaya bilir"- hyun

"Ne biliyorsun Hyunjin. Sadece şansını denesen? Olmazmı?"- Jisung

"Hem Felix anlayışlı nazik biri eğer istemese bile sana sorun yaratmaz,yani arkadaşliginiz bozulmaz"- minho

"Bilmiyorum ki. Aslında.....bende açılmak istiyorum ama-"- hyun

"Ama ne acil işte Minho haklı"- jisung

Arkadaşlarımin dediklerini biraz düşündüm ardında kabul etmeğe karar verdim.

"Tamam. Yapicam"- hyun

Telefonumu çıkardım Felix'e yazdım.

Felix-Hyunjin

Selam!
Nasılsın
Gönderildi 13:45

Lixie🐥
Selam. İyiyim sen nasılsın?
Gönderildi 13:50

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bhava Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin