Kıvanç çantasını bırakıp uzaklaştı.
( Kıvanç sevdiğim çocukk... )
Koridora doğru ilerledi. Ben de peşinden koştum. Arkasından dayanamayıp seslendimm ;
- Kivaançç ! Sana Söylemem gereken birsey var , beni beklermisin ?
Kıvanç biran dönüp bana baktı ve yürümeye devam etti.
Beni görmezden geliyordu . Arkasından yine koştum. Kolundan tuttum ve hemen anlatmaya başladım ;
- Kıvanç aslında benim sana uzun süredir söylemek istediğim birşey var .......
Tam devam edecektim ki Kıvanç;
- biliyorum özge dedi.
Acaba onu sevdiğimi mi biliyordu ? Sonra Kıvanç birden elini omzuma attı. Içimde kelebekler uçuşuyordu yüzümde ise kocaman bir gülümseme....
Kıvanç
Sözüne dewam etti ;
- beni sevdiğini biliyorum dedi .
Nereden biliyordu bu çocuk ?
Çok mu belli ediyordum ?
Ben ; Kıvanç sen nasıl biliyosun?
- Özge sen normalde mutsuz birisin ( senin yüzünden..) ama sen beni görünce mutlu oluyorsun ve yüzünde güller açıyor. Ve sana inan ki gülmek çok yakışıyor dedi ve güldü. Utancimdan kıpkırmızı olmuştum. Bana güldü . Çok fazla tatlı gülüyorduu. Tanrım ! Daha fazla aşık oluyorumm ♥ .....
- "teşekkür ederim Kıvanç . Senle konuşmak bana iyi geliyor " dedim. Ve ben ne olduğunu anlamadan dudaklarima yapıştı. Beni öpüyordu. Ben hiç bırakmak istemiyordum . Tam o sırada içeriye 3 Öğrenci girdi. Biz hala opusuyorduk. ( öf ama ya en güzel kismiydi. ) hemen birbirimizi ittirdik ve ayrı ayrı yerlere gittik. Içlerinden biri başka tarafa gitti ve diğerleri bana bakıp konuştular. Umarım bizi gormemislerdirr. Ders vakti geldi. Sınıfa bir öğrenci girdi ve elindeki kağıda bakıp ;
- ÖZGE ARINÇ müdür çağırıyor.
Dedi . aman ALLAHIMM ne oluyordu ? Ben kapıya doğru ilerledim . Kapıda Kıvanç da vardı. Beraber Müdüre gittik.
Müdürümüz fatih bey ;
- çocuklar bakın II okul içerisinde bazı davranışlarıniza dikkat etmeniz gerekiyor. Yani okul dışında olması gereken şeyleri okul içinde yapmamalisiniz.
( ben fatih bey in ne demek istediğini anlamıştim. Sabah koridorlarda Kıvanç la aramızda olan olaydan bahsediyordu. )
Sonra ikimize birden
- anladınız mi ? Dedi
- anladık hocam dedik
Fatih bey "birdaha olmasın " dedi ce bizi sınıflarımiza yolladı .
Ne anlayışlı adamdı şu fatih bey. Bizi disipline göndermesi gerekiyordu. Neyse...
Kıvanç bir an düşündü ;
- acaba fatih ney nerden ogrendi ? 3 çocuk söylemiş olabilir . Himmm . Ben halledecegim dedi . Ben : neyi halledeceksin ?
- boşver sen özge .
Sınıfa gittim . Ve hiçbişey olmamış gibi yerime oturdum.
dersler bitti. Çıkışta Kıvanç ortadan kayboldu. Merak etmiştim tabi .. Ben eve gittim.
Bugün olanları düşündüm . Meğersem Kıvanç farketmis onu sevdigimi . Yaşama sebebim. Ya 3 çocuk ? Neyse kamera görüntüsü fln diye düşündüm . Ve yattım.
****
Sabah kalktım ve telefonuma mesaj gelmiş hemen mesajı okudum ve OLAMAAAZZ ! NELER OLMUŞ !? AH! KIVANÇ !!
umarım beğenmişsinizdirr arkadaşlar . Yorumlarınızı bekliyorum ....