6 yıl sonraYazardan...
Elindeki bilekliğe baktı esmer adam. Siyah güzel bir bileklikti bu. Jeongguk'un gözleri gibi. Mükemmeldi. Tam ortasında bi yıldız vardı ve yıldızın üzerinde büyük harflerle 'K♡J' yazıyordu.
Biricik sevgilisinden kalan tek şey buydu. Sesini unutmustu biricik bebeğinin. Okşamaya kıyamadığı saçlarını yakmışlardı.
Neden diye düşündü Taehyung. Sevgilisi neden bunu ona söylememişti? Söyleseydi çözemezler miydi? Hayır onu suçlayamazdı. Suçlu kendiydi. Sevgilisinin boynundaki izi gördükten sonra beyni durmuştu. Hiç sormamıştı ona. Kim yaptı, neden yaptı diye.
O sadece biriciğinin canını yakmıştı.
Jeongguk... Jeon Jeongguk... Tecavvüze kurban gitmişti.
6 yıl önce
Acıyla inledi kısa çelimsiz beden. Babası homoseksüel olduğunu öğrendiğinde acımamıştı. Para kazanmanın farklı bi yolunu bulmuştu. Oğlunu tek geceliğine satmıştı.
Ama şuan bunun hiçbir önemi yoktu çünkü genç oğlan hiç tanımadığı bi adamın altında acıdan gebermek üzereydi. Sevgilisi bunu öğrense ona çok kızardı. Bedenindeki kızarıklıkları kapatmazsa neler olabileceğini düsündükçe ağlama isteği arttı minik bedenin.
Ve tahmin ettiği gibi olmuştu. Meleği onu affetmemişti.
Günümüz...
Düşündükçe tekrardan canı yandı esmer gencin. Gözleri dolmuştu ve ağlarken kendini küçük görmüyordu artık. Bebeği çok ağlamıştı çünkü.
Göz yaşlarının bir bir yanağına düşmesine izin verdi. Artık tüm işkence sona erecekti. Bebeğine kavuşabilecekti.
6 yıl önce sevgilisinin atladığı okul terasındaydı. Tam kıyıda oturuyordu. Akıl hastanesinde olması gerekiyordu şuanda ama bu kimsenin umrunda değildi. Ona endişeyle bakan ve oradan uzaklaşmasını söyleyen polis ekipleri, itfaiyeler, öğrenciler de onun umrunda değildi.
Son kez özür diledi sevgilisinden Kim Taehyung.
"Özür dilerim meleğim. Yanına geliyorum şimdi. Beni kabul edebilir misin?" dedi gökyüzüne bakarak. Ve son kez gülümseyip bilekliği öptü Kim Taehyung.
Sonra tüm sesler sustu.
Sanki ağlayan bebekler, öten kuşlar susmuştu şimdi.
Kim Taehyung bir hata yapmıştı ve kendi cezasını vermişti.