1🫧

201 15 3
                                    

Küçük kuzenim Eunchaeyle çarşıda dolaşıyordum. Onunla gezerken hep çok eğleniyordum, nasıl olsa o hep beni güldürüyordu. Ama hep el ele bir çift görünce kalbime bir acı giriyordu. Neden biri tarafından hiç sevilmemiştim?

Ama Eunchaeye bunu asla yansıtmıyordum, ya da sadece ben öyle zannediyorum. O her yüzüme baktığında anlıyordu duygularımı.

-Chaewon, ben şeker dükkanına gireceğim. Sen beni dükkanın dışında bekle tamam mı?

Yüzünde büyük bir gülümseme vardı. Kaç yaşında olursa olsun, o benim küçük kız kardeşimdi. Gülümsedim ve kafamı salladım. Bir banka oturup telefonuma baktım.

Bir bildirim gelmişti, daha önce hiç görmediğim bir hesaptan mesaj almıştım.

jenyunhuh
Selam, nasılsınn?
Hesabını Sakuranın takip ettiklerinden buldum.

Birisi neden benimle tanışmak yerine direkt nasılsın diye sorsun ki? Belki de bir tanıdığımdır, ama isminden hiç bir şey çıkaramadım.

İyiyim iyiyim sen nasılsın?
Nasıl bari hesabım hoşuna gitti mi?

Evet ama neden hiç kendini paylaşmamışsın?
Seni özgüvenli sanmıştım.

Pek hoşlanmam kendimi paylaşmaktan.
Ama özgüvenliyimdir ve kendimi severim👍

İyi ne güzell

Kıza hiç beni nasıl özgüvenli sandığını sormadım. Belki ve vibeım öyledir? O sırada Eunchae dükkandan çıktı:
-Bak sana ne aldım: Naneli çikolata soslu dondurma!  Kendime de çilekli aldım. Hava sıcak olunca insan dondurma yiyemeden yapamıyor.

Bana dikkatle baktı:
-Sen kiminle öyle harıl harıl mesajlaşıyorsun? Bakayım.

Telefonu bir hareketle elimden aldı ve mesajlaşmalara baktı. Sinirlendim:
-YA NAPIYORSUN VER TELEFONUMU

-Bekle kızın fotoğraflarına bakayım öyle bırakırım.

Cidden mantıklı bir şey yapıyordu. Neden ben başından beri bakmadım ki?

-Oo, güzel kızmış. Kaçırma bunu abla

Kaşlarını kaldırdı ve güldü. Gerçekten güzel bir kızdı ve takipçisi bana göre fazlaydı. Eunchae bana baktı:

-Mesajlaşmayı kesme bu kızla ama eve gidince devam et. Yoruldum artık hem saat geç oldu.

-Tamam tamam mızlanma

Omzuma vurdu ve dondurmaları yiyerek yürümeye başladık. Eve sonunda varmıştık.

-Of çok yorulmuşum be, iyiki o dondurmaları almışım

Ona bakış attım:

-Kimin parasıyla aldın sanki?

Sırıttı. Oyuncu bir çocukla aynı evde yaşıyordum resmen.

O kızla mesajlaşmal çok eğlenceliydi ve sarıyordu. Hala kim olduğu ve neden bana yazdığı sorularının cevabını bilmesem bile umrumda değildi.

˗ˏˋ hotsummerz'ˎ˗- purinz ff le sserafimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin