17.06.2023 sabahın erken saatleri uyanır uyanmaz elime telefonu almış instagram reelsda dolaşıyordum. O gün alışılmadık şekilde mutluydum çünkü yaz tatilinin ilk günüydü ve ben ise lise bittiği için çok rahatlamıştım.
yatakta yatıp hem yaz için planlar kurup hemde sakince reels izlerken karşıma her zamanki o saçma "ruh eşini bul." videolarından çıktı.. Her seferinde inanmayarak yorumlara girer ve yine her seferinde'de kendi doğum tarihimle aynı doğum tarihine sahip birini bulamayıp videoları kaydırmaya devam ederdim
Hala çok çocukça geldiğinden dolayı instagramı kapatıp telefonu yatağa fırlattım. yaklaşık 5-10 dakika boyunca lise hayatımı ve hatıralarımı düşündüm ve sınıftaki bazı arkadaşlarımın mezuniyetten sonra okumam için yaptıkları mektup aklıma geldi.
Tam yataktan kalkıp çekmeceye uyandığım an kapı açıldı ve biri odaya girdiğini işittim "kahvaltı hazır." dedi annem bağırarak. her zamanki gibi gerginliğini ve dominantlığını hissettiriyordu ev halkına neyseki bu tip durumlara alışığız. gerçi Bizim ev halkı zaten böyle
annemin tekrar bağırmasını istemediğim için hızlıca mutfağa geçip masaya oturdum anlaşılan herkes beni bekliyormuş.
"Nerede kaldın? " Dedi babam. Birşey demedim ve yemeye başladım. yemek boyunca benim hakkımda konuştular ve sürekli yksde derece yapamadıysam yurda gideceğimi vs söylediler.
Aslında onlardan uzaklaşmak açısından benim için güzel bir fikir ama yazı güzel geçirmek istiyorum ve yurda gidersem pek de öyle olacağını sanmam.."Neye daldın, ne düşünüyorsun öyle kara kara? " Dedi ve aklımın derinliklerindeki kötü düşüncelerden beni uzaklaştırdı "hiç, yazın ne yapacağımı düşünüyordum sadece..." dedim durgun bir sesle.
tabağımı yokladığımda yemeğimi çoktan bitirmiş olduğumu fark edip tabak-çatalımı tezgaha bırakıp odama geçtim. "ne yapmam gerekiyordu?.." diye kendi kendime düşündüm.
hatırlamıştım, Mektup.. mektubu okuyacaktım.
Yatağımın hemen yanıbaşındaki küçük cekmeceden mektubu aldım. İncelemeye başladığımda farklı olarak iki minik not kağıdı fark ettim.
Bu aslında bir not kağıdı değildi, bir eserdi. ayrıca artık kendimden çok değer verdiğim minik eşyalarımdan biri olmaya da hak kazanmıştı.
Dakikalar boyu onları inceledim ve üzerinde yazılı olan şarkıları dinledim. Çok hoş bir sürprizdi.. Fazla hoş...
Ben kağıtlara dalmışken küçük kardeşim bir anda odaya girdi "şey.. abla, telefonumla oynayabilirmiyim? annem tableti elimden aldı da.."
sırf ona vermemek için hızlıca telefonu açıp birşeylere bakıyormuş gibi yaptım. "Hayır, şuan ben oynuyorum farkındaysan? " dediğim an odadan çıkıp kapıyı çarptı.Bende hazır açmışken telefona dalıp yine reelsda dolaşmaya başladım. Dakikalarca insanların yalnızca tanınmak için yaptığı saçma videoları izledim ta ki keşfetime o video çıkana kadar..
Karşıma yeniden "doğum tarihiyle aynı doğum tarihine sahip olan kişiyle tanışma" Konulu bir video çıktı. Aslında dediğim gibi, 'ruh eşi meseleleri' asla inandığım konular değildi ama saçma sapan insanların en alakasız videolarını izlemektense yorumlarda aynı doğum tarihine sahip olduğum kişiyi bulmak daha heyecan verici geldi ve yorumları açtım.
belki bir 4-5 dakika aradıktan sonra hiçbir sonuca ulaşamayınca belki bulurum diye düşünerek "07.06.2005 aldım verdim kabul ettim 777" Yazdım. o yorumun artık birçok şeyin başlangıcı ve birçok şeyin de bitişi olacağından haberim olmadan..
Not: ilk bölüm fazla kısa biliyorum ama yalnızca hikayeyi oturtabilmeniz ve nasıl başladığını anlayabilmeniz için böyle yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mesafe ve aşk
ChickLitaşk yalnızca gördüğün kişiye aşık olmak değildir, o kişiyi sesiyle, gülüşüyle, her şeyiyle sevmektir.