Yorgunluğumu umursamayıp yatağa uzandırdım. Bacaklarını belime doladı. Dilimi dilinin etrafında gezdirdim. Geri dudağına yapıştım. Üst dudağını emiyodum. O ise alt dudağımı. Ayrılıp alt dudağını dişlerimin aradına alıp çekiştirdim. Kafamı yana yatırıp dudağımı dudaklarının arasına alıp ayrıldım.
Jk: Seni istiyorum
Th: izin veriyorum
Jk: Güzel. Aferin bebeğime
Th: Bebeğim mi fkdndkdnf
Dedi neşeli şekilde.
Jk: Hmhm
Üstünü çıkarmaya başladım. O da aynı şekilde benim üstümü çıkarıyodu.
Th: Kolu kan olmuş
Jk: Hmhm yıkamıcam kanın kalsın orda
Th: Deli
Jk: Hm?
Th: Jdbdkddj
İkimizde çıplak olduğumuzda boynuna yapıştım. Boynunun bi kısmını dudaklarımın arasına sıkıştırıp emmeye başladım.
Th: Ahhhh morartma
Ayrıldım. Tahrik edici şekilde kulağına,
Jk: Morarırsa hallederiz bebeğim
Dedim. Kafasıyla onayladı. Aynı şekilde tekrar boynuna yapıştım. Elini saçımda gezdiriyodu. Boynundan aşağı doğru öpücükler kondurmaya başladım. Orasına geldiğimde ağzıma aldım. Ağzıma sokup çıkarırken dişlerimi sürtüyodum.
Th: Ahhhmm çok iyi
Daha hızlı yapmaya başladım. Ağzımdan çıkardım. Bacaklarını olabildiğince sonuna kadar ona doğru ittirdim. Bir anda girip kökledim. Kafasını geri atıp aşırı içten inlemişti. Ona biraz ceza vermem lazımdı. Yavaşça girip çıkıyodum.
Th: Jungkook hızlan lütfehnn
Jk: Hayır güzelim. Birazcık dayan asıl cezanın tadını alıcaksın
Th: Hmhm
Sonuna kadar sokup çıkarmaya başladım. Bedenlerimiz birbirine çarpıyodu ama hala yavaş yapıyodum.
Th: Mhh Jungkook lütfen
Bir anda son hızımda yapmaya başladım. Ellerini tutup yukarıda kitledim. Altımda ağlayarak yüksek sesle inliyodu. Neredeyse çığlık atıcaktı.
Jk: Sevdin mi ha?
Dedim titreyen nefeslerimin arasından. Kafasıyla onayladı.
Jk: Cezan hoşuna gitti demek
Durduğu yerde oynatacak şekilde yapmaya başladım. Yatak gıcırdıyodu. (Neredeyse kırılıcak mübarek.)
Durup içinden çıktım. Yüz üstü uzandırdım. Kökleyip tekrar son hızda yapmaya devam ettim.
Saçını sıkıp kafasını geriye atmasını sağladım. Nefesleri arasından çıkan inlemeleri beni boşaltmak yerine azdırıyodu.
İçinden çıkmadan belinden tuttum. Yatağa oturup kucağıma çektim. Zıplatarak sokup çıkarıyodum.
Th: Ahhhh boşal artıığk
Jk: Sesin beni daha çok azdırıyo kar tanem
Dudaklarını bastırıp nefesiyle savaş vemeye başladı. Bu haline hafif sırıttım.
Bi süre sonra içinden çıktım. Kendime çevirdim.
Th: Kar tanem mi?
Jk: Hmhm
(Tae'nin anası ağladı, nefes nefese zar zor bunu tartışıyolar evet...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seven Day -Taekook-
Teen FictionRuhu bedenini terk etmiş gibi yaşayan Tae Ve onun hayatını aydınlatan Jk *Smut içerir* *Semekook*