4. Rész

99 8 0
                                    

Lee know szemszög

Elmondta a lány merre lakik, eközben sokat beszélgettünk, elmondta hogy egyetemre jár, ráadásul jogi karra amin eléggé meglepődtem.

- Jogi karra jársz? - pislogok nagy szemekkel

- Ennyire meglepő? - kérdezi halkan elnevetve magát

Most hogy vissza gondolok... nem igazán

- Kissé azért az - nézek a ház elé amikor megérkeztünk

A lány nagyot sóhajtott, ami valószínűleg azt jelentette hogy ha bemegy, a szülei lecseszését fogja hallgatni. Erre a gondolatra hirtelen a lány elé lépve borzolom össze kicsit a haját.

- Nem lesz baj, okés? - nem tudhattam, de biztatásnak jól jött

A lány csak bólintott egy aprót és intett nekem egyet elmosolyodva

- Köszönöm hogy haza kísértél, és a biztatást. Remélem egyszer még találkozunk

Elém lépett, majd homlokon bökött aztán elindult be a házba. Mosolyogva figyeltem végig ahogy bemegy az ajtón és elindultam.

Este az ágyamban még beszélgettem egy kicsit a fiúkkal aztán lehunytam a szemeim és valami nem hagyott nyugodni.....


Talán Aecha arcképe a képzeletemben.....




Reggel egy igazán érdekes ébresztés fogadott. Hideg víz. A nyakamba. Álmaim megzavarója pedig nem más volt a baráti köröm leg fiatalabb tagja volt, Jeongin. Nem igazán örültem "kellemes" ébresztésének.

- Hyung, hyung! - rázta a vállam miközben a másikkal a telefonomat tartotta a kezében... mit keres nála?

- Valami J... Jae... Jaecha követni kezdett téged. HYUNGOK! MINHOT EGY LÁNY BEKÖVETTE! - szóval a többiek is itt vannak... viszont ki lehet az? Egyből kikaptam a kicsi kezéből a telefonom.

Meglepettség futott át az arcomon.



"J_aecha követni kezdett téged"....


Segítség! [ Lee Know FF. ]Where stories live. Discover now