14

10.8K 1.2K 1.6K
                                    

hazir miyiz genclerrr
letsgooo

_

Bakışlarım dizlerimin üzerinde oyalanan parmaklarımdayken aklımı çelen sorularla meşguldüm. Tabi dikkatimi dağıtan Edebiyat Hocasının ve sınıftakilerin seslerini yok sayarsak bence gayet mantıklı düşünebiliyordum.

Yaklaşık 12 dakika sonra öğle arasına girecektik. Öğle arası, öğle yemeği demekti. Öğle yemeği, kantin demekti. Evet heyecandan kalbim götümde atıyor nereden bildiniz?

Biraz önceki Taehyungla konuşmalarımda ciddi olduğum pek söylenemezdi ama şimdi şöyle bir düşündüm de bence gayet mantıklı bir fikirdi.

"Nasıl öpeceksin?" diye sorabilirsiniz. Evet dakikalardır bunun hakkında düşünüyorum ve şöyle bir plan yaptım.

Bakın şimdi, biz birazdan kantine inecektik ve öğle arası bitene kadar kantincimi tek başına bulmam biraz zor olduğu için mecbur öğle arası bittikten sonra planım başlayacaktı. Zaten öğle arasından sonra kantinde fazla insan olmuyordu ve benim planım tamda bu sırada başlıyordu.

Kantincim çöpleri bahçeye çıkarmaya gittiğinde bende o sırada merdivenlerde onun üzerine düşmeyi bekliyor olacaktım.

Yanlış anlaşılmasın ayağım takılacaktı ve yanlışlıkla dudaklarımız biraz değecekti. Belki olayı birazcık değiştirebilirim ama sorun değil, yanlışlıkla olacak sonuçta.

Arka sıramda oturan Seokjin'in "Şu lanet ders bir bitsede yemek yemeye gitsek." diyişini duymamla birlikte tüm dikkatim onlara yönelmişti.

Başımı onların olduğu tarafa çevirdiğimde Hoseok'unda sanki çok yorulmuş gibi bir yüz ifadesiyle "Bitmiyorki amına koyduğumum dersi." diyerek isyan ettiğinde ise Seokjin kolunu itekleyerek "Biraz daha anır da Bayan Kim'de senin amına koysun." dedi kısık sesle. Tam o sırada Jimin bu konuşmaya dahil olarak "Bu sefer yemekler sende Seokjin" dedi.

Seokjin gözlerini irileştirerek "Hepinizinkini nasıl ödeyeyim? Kendiniz alın oğlum." dedi
Sonrasında ise Jimin "Dün hepinizinkini ben ödedim lan, sıra sende" dedi inatlaşarak.

Seokjin sanki götünden kan alınacakmış gibi inkar ediyor Jimin ve Hoseok'ta Seokjin'e ısrar ediyordu. Üçünün çıkardığı seslere kendi sesimi karıştırıp "Arkadaşlar size önemli bir duyurum var." dedim sırıtarak.

Konuşmalarını yarıda kesip bana odaklandıklarında yüzümdeki sırıtışımı yok edip ciddi bir ifade takındım. "Kantincimi öpeceğim" dedim. Sonra kendime engel olamayıp sırıtarak "Yanlışlıkla tabi" dedim.

Hiçbiri bir şey demeden bana şaşkınlıkla bakıyorlardı. Bende aynı şekilde sırıtarak hepsine teker teker bakıyordum ve hepsinden bir adet şaşkın bakışlar alıyordum.

Birkaç saniyeliğine böyle uzun uzun bakışmalarımız devam ettiği sırada Hoseok yönünü önündeki kitaba çevirip "Yok, benim Jeon Jungkook diye bir arkadaşım yok" dedi. Sonra hızla Seokjin ve Jimin'in olduğu tarafa yeniden dönüp "Duydunuz değil mi?" dedi.

Bu haline gülmeden edemedim ve o sırada Jimin oturduğu sıradan bana doğru hafifçe uzanıp kafama küçük bir şaplak atarken "Salak mısın yoksa taklit mi yapıyorsun?" diye sordu. Bu sırada da Seokjin başını sağa sola çevirip la havle çekiyordu. Tepkileri aşırı komik geliyordu bana ve bende gülmeden duramıyordum.

spotify, tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin