1.Noua viata

45 4 1
                                    

Buna, numele meu este Sasha si am 16 ani , locuiesc in orasul Hounttown , impreuna cu prietena mea cea mai buna Emma. Părintii nostri au decis să ne lase sa infruntam viata fara ajutorul lor. Ne-am mutat din Demonsta , nu foarte departe de Hounttown in vara aceasta , mai sunt cateva zile si o sa începem scoala , eu si Em deabia asteptam sa ne întâlnim noii nostri colegi si profesori, sper sa fie totul bine.
Emma este o persoana foarte linistita, de multe ori ciudata prin comportamentul ei, foarte frumoasa si desteapta, insa cel mai ciudat lucru este ca atunci cand dormi cu ea, observi ca are anumite vise, se trezeste si spune cate un cuvânt parca din alta limba si adoarme la loc, urmatoarea zi neamintindu-si nimic...probabil prea multe filme.
Cat despre mine, sunt o fata simpla si cam atat...multi spun ca am anumita putere de a spune momente care se vor petrece in viitor, eu nu cred nimic din toate astea, se întâmplă doar. Pot sa spun ca ma potrivesc destul de bine cu Em, toti spun asta , pana si părintii nostri spun ca formăm ceva "supranatural" împreună si prin ciudatenia noastra am ajuns sa fim cele mai bune prietene.
Casa in care ne aflam ne-a placut foarte mult , este mare, destul de ieftina si este pozitionata intr-un loc destul de bun. Se zice ca in aceasta casa au mai locuit doua fete foarte rebele care au " dispărut misterios" dar nu cred in prostii de genul asta , probabil s-au drogat si au fost furate sau ceva gen. Mi se pare ca aceasta casa are foarte mult potential plus ca este un loc super pentru petreceri epice , iar subsolul este cea mai tare parte este asa vechi , are pana si o usa de fier care nu se poate deschide, poate acolo inca se afla cele doua fete.
Intr-o saptamana o sa mergem la scoala deci eu cu Em mai avem câteva zile sa ne acomodam cu locul si cu vecinii. Lângă noi sta un băiat destul de arătos ,este in ultimul an de liceu(invata la acelasi liceu unde ma voi duce eu cu Em) si se spune ca ar da niste petreceri dementiale deci poate o sa fac cunostinta cu el. Dupa cum arata se vede ca nu este destul de cuminte dar aspectul lui diminuează acest defect.

DisparitiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum