sabah

130 6 7
                                    

Asya sabah erkenden kalktı ve spor kıyafetlerini giydi 200 şınav,200mekik,150 barfiks çektikten sonra koşmak için dışarı çıktı koşarken ara sokaklardan bağrış sesleri geldini duydu ve çok meraklı olduğu için o tarafa yöneldi ama gördüğü görüntü karşısında sınıf den deliye döndü 2 adam zorla kızı kaçırmaya çalışıyordu  ve kızın her yeri yara bere içindeydi  .
Asya- Bırakın kızı lan .diye bağırdı.
-Sen kadın halinle karışma işimize defol git .dedi
Asya -karışıyorum lan ne yapcan.
-kızım elimde kalacaksın seni bundan beter hale getirim.
Asya - Gelde getir hadi bekliyorum.
-Sen kaşındın sana git dedim
Asya-Hadi gelsene lan.
Adam Asyaya yaklaştı ve tokat atmaya çalıştı . Asya adamın elini tutu ters çevirip büktü adam yere diz çöktü .
Asya -kıza bu elinle mi vurdun lan.
-Ah bırak lan manyakl karı .
Asya adamın elini kırdı ve yumruklamaya başladı diğer adam ise .
-Birseyi beceremedin gerizekalı .dedi ve kızı tutmayı bırakıp Asyaya saldırdı. Asya diğer adamla uğraşırken adamın geldiğini farketti altında ki yumrukladı adam bayılmıştı çoktan zaten Asya üzerinden kalktı tam o sirada diğer adam Asya'ya yumruk attı ve Asyanın dudağı patladı .
Asya -Lan yüzümü bozdun kimse beğenmiycek şimdi beni.dedi adam şaşirdi bu haline çünkü Asya yumruktan hiç etkilenmedi .Asya dudağındaki kanı elinin tersiyle sildi ve tehlikeli bir şekilde güldü ve adama kafa attı adamın burnundan kan fişkırmaya başladı ama adam Asya'ya saldırdı tekrar .
Asya -Bu işi uzatmayalım artık eğlensık bu kadar yeter.dedi ve adama sert bir yumruk attı sonra ayağına sert bir tekme adam yere düştü. Asya adamın üzerine çıktı ve yumruklamaya başladı adam itmeye vurmaya çalıştı ama fayda etmedi zaten bi süre sonra bilincini kaybetti  Asya adamın üstünden kalktı ve kızın yanına gitti .
Asya -iyimisin
-abla ben birşey yapmadim
Asya - Tamam tatlım sen kaç yaşındasın ve bu adamlar kim .
-15 yaşındayım bu adamlar kaldığım yetimhaneye geldiler sonra okula  ve beni aileme götüreceklerini söylediler ben inanmadım Ayşe teyze anne ve babamın şehit olduğunu ve kimim kimsem in olmadığını söyledi .Bende yalan söylüyorsunuz benim kimsem yok inanmıyorum size dedim .Adamlardan biri çok uzattın yürü diye kolumdan tutup sürüklemeye başladı ben direnince de tokat attı ben bayılmışım uyandığımda izbe karanlık bir yerdeydim adamlar kimsesiz çocukları kaçırıyorlarmış konuşuyorlerken duydum .
Asya -Tamam bitanem.
O sirada polisler geldi .
Polis- Ne oluyor burda .
Asya -kızı kaçırmışlar bende sesleri duydum ve bakmaya geldim adamlar saldırınca da...
- Yani adamları siz bu hale getirdiniz.dedi yerdeki adamlara bakarak .
Asya -evet
-Biriniz ambulans çağırsın. dedi yanındaki diğer polislere.
-Tamam komserim
-Sizinde ifade vermek için karakola gelmeniz gerekiyor.
Asya -Tamam.dedi ve arabaya binip karakola geldiler.Asya polislere olanları anlattı kızda ifadesini verdi .
Asya -Senin ismin neydi sormayı unuttum.
Kız- Umay abla seninki ne?
Benimkide Asya tatlım seni kaldığın yere ben götüreyim mi hem ordakiler seni merak etmiştir.
Umay-Ayşe teyze ve kızlar beni merak etmiştir onları aradılar birazdan gelir Ayşe teyze zaten dün buraya gelmişler kayıp ihbarı vermek için .
Asya -Tamam tatlım benim gitmem gerekiyor sana numaramı vereyim beni ara seni izin günlerinde ziyarete de gelirim.
Umay -Tamam abla da sen ne iş yapıyorsun?
Asya -Askerim ben.
Umay -Annem ve babam gibi yani
Asya -Evet bitanem onlar gibi .dedi ve Umay ağlamaya başladı .
Umay- Sende onlar gibi ölürsen.
Asya- Kuzum onlar ölmedi şehit oldular seni görüyorlar sen ağlarsan onlarda üzülür o yüzden üzülme güçlü ve mutlu ol onlar için.
Umay -Tamam abla.
Asya -Tamam görüşürüz .
Umay-Görüşürüz.dedi ve Asyaya sarıldı Asyada onu öptü ve karakoldan çıktı ve taksi bulup konağa geldi taksici ye telefonun arkasına sıkıştırdı parayı verdi ve indi  konağın kapısını çaldı.
-Geldim.diye bir ses geldi kapıyı açatı bir kadın.
Hoşgeldin kuzum.
Asya -Hoşbuldum sultanım bizimkiler içerde mi.
-evet herkes masaya geçti kahvaltı için dedenlerde birazdan iner.
Asya -Tamam sultanım. dedi ve kadının yanağından makas alıp öptü.
-deli kız .dedi Asyanın arkasından.Asya içeri girip herkese
-Günaydın .dedi herkes bir ağızdan günaydın diye karşılık verdi.
Asya -Ben dedem inmeden üzerimi değıstireyim.
-Tamam kızım.
Asya-gittim ben .dedi ve odasına çıktı hızlıca bir duş aldı ve dolapından iç çamasırlarını, siyah dar bir pantolon ve siyah corp aldı giydi ayağına beyaz spor ayakkabılarını giydi corpun üstüne beyaz bir gömlek giydi saçlarını da bağlayıp aşağı indi ve yerine oturdu dedesi de gelince
-başlayabilirsiniz. dedi ve herkes yemeye başladı Asya'nın babası
-kızım
Asya -efendim baba.
-berdel olcak ya
Asya-evet
-Bu gün seni istemeye gelcek ler
Asya-Sembolik olarak yani sanki abim sayesinde başka çaremiz kalmış gibi
-kızım
Asya-Tamam baba

Asker-i BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin