TANIŞMA

6 0 0
                                    

TAEHYUNG

Sabah gelen bildirim lerle uyandım.Elimi yatakta gezdirerek telefonu buldum gelen bildirim instagramdandı .

@jimin
Seni takip etmeye başladı

Kim olduğunu bilmiyordum ama pekte umursamadım.Yataktan kalktım  banyoya gittim dişimi fırçalarken odadan gelen telefon sesiyle irkildim umursamadan işlerimi bitirdiğ gibi telefona baktım kimin aradığını merak etmiştim.

@jimin
(

5) cevapsız arama

Yüzümü buruşturup "bune lan" diye sayıklarken yazdım ona

Jimin

(

3)cevapsız arama


Kimsiniz?


Ben jimin sadece seninle tanışmak istiyorum :)

(Görüldü)

Ne oldunu anlamadım
ama içimden bi ses iyi biri olduğunu söylüyordu.

J -hope

Taehyung nerdesin ağaç oldum amk

Taehyung

Geliyorum tamam

H

ızlıca hazırlanıp çıkmıştım j-hope un beni beklediği yere gittim birlikte her zaman ki gibi otobüse bindik

"Taehyung?"

"Hım?"

"Bişey mi oldu bu gün çok düşüncelisin dostum?"

"Sabahın köründe adamın biri beni arayıp durdu sadece onu merak ediyorum"dedim. Gerçekten merak ediyordum telefonu çıkartıp bir kaç uygulamada gezindikten sonra yanımda camdan dışarı bakan j-hope u görünce neşeli bir konu açmaya çalıştım ama olmadı ondada birşeyler vardı.

Okula girer girmez yemek haneye gidip kahvaltı yaptık okul çıkışındada ne olduğunu anlamak için onu kahve içmeye davet ettim birkaç fotoğraf paylaştım.

@THV

@THV

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


1.034 beğeni

(Yorumlar)

Jimin:fazla yakışıklısın broo



Jimin

Taehyung naber

İyiyim sen

İyiyim bende müsaitmisin

Neden?

Hiç sadece buluşmak istiycektim

(çevrim dışı)

Buda neydi böyle daha doğru düzgün hiç konuşmadan buluşucakmıydık? Ama gerçekten çok merak ediyorum.Bir şans verip buluşmanın kime ne zararı olabilirdi ki.

Taehyun

Tamam nerde peki?

Jimin

Oh gerçektenmi ?

(Konum)
Saat 6 da

Konum bir kafeyi gösteriyordu  oraya daha önce gitmiştim bilindik bir yerdi    üstüme bol bir beyaz tişört altıma ise siyah ve gri bir eşortman giymiştim kış geliyor ve havalar doğuyordu.
 

Geldiğimde cam kenarında heyecanla oturuyordu profilinde gezinmiştim oydu beni gördü ayağa kalkıp

"HEEEY TAEHYUNG BURDAYIIM"

diye bağırdı çok utanmıştım neden bole yaptı anlamadım oturduğumuzda içi içne sığmıyordu özenle giyinmişti  bana bizim çok yakın arkaş olabiliceğimizi ve bir birimize çok benzediğimizi söyledi yalan yok bu huyu hoşuma gitti tatlı biriydi ama çok ani hareketleri vardı oturduğumuzdan beri beş kez sandal yeden düştü.

Eve geldiğimde merakımı gidermiştim ama başım çok ağrıyordu.Kendinden fazlasıyla bahsetmişti onunla tanıştığıma sevinmiştim televizyonun karşısında uzanıp uyuya kaldım

Eveeet
Bu benim ilk ficimin ilk bölümü
Çok heyecanlıyım hatalarım olmuş olabilir umarım beğenirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİNCİ ŞANS |TEAKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin