1. resz

219 15 2
                                    

Junius 21.
9:04

Eppen keszulodtem Billhez, mert megbeszeltuk hogy az egesz napot egyutt toltjuk es nala alszok. Bepakoltam a ruhamat, a tisztalkodo szereimet, es a sminkeimet a taskamba, es mar indultam is. Utalok otthon lenni az alkoholosta apammal. Anyam 7 eve halt meg egy balesetben. Egy auto elutotte mikozben telefonalt a sofor. Nagyon hianyzik, meg mindig.. miatta baratkoztam ossze Billel, es tessek! Mostmar elvalaszthatatlanok vagyunk!

~12 evvel ezelott~

Eppen jatszoteren vagyok anyuval, mert ma van a 4. szulinapom, ezert hamarabb elhozott, hogy tobb idot lehessek itt! Lattam egy fiut aki egyedul jatszik, szoval gondoltam hogy odamegyek hozza!

-Sziaa!-mondtam

-Szia!

-Mit csinalsz?

-Homokvarat. Segitesz?

-Igen!

Aztan elkezdtuk egyutt epiteni. Nagyon nagy lett!

-Amugy mi a neved?-kerdezte erdeklodoen.

-Greta. Es neked?

-Bill!-mosolygott ram.

-BILL!-kiabalt egy fiu, aki odasietett hozzank.-Azt uzeni anya, hogy gyere, megyunk haza!

-Oke, 1 perc!-valaszolta a fiu.-Nagyon koszonom hogy segitettel! Maskor is jottok ide?

-Igen, minden delutan!

-Mi is!

-Hat o meg ki?- kerdezte a mellette allo fiu.

-Greta! O, es Greta, o itt Tom, a tesom!

-Orulok hogy megismerhettelek!-nyujtottam a kezem, azutan a fiuval kezetraztunk.

Bill megolelt, majd elmentek.

~Jelen~

7 eves korunktol mindig atmegyunk egymashoz, vagyis, en hozza apam miatt. Elindultam Billekhez. Viszonylag hamar ott volzam, mert deszkaval mentem. 6 perc alatt ott voltam.

Csengettem, majd Tom nyitott ajtot.

-Gretaa!-tarta ki karjait.

-Szia Tom!!!-en erre megoleltem, mert o is nagyon fontos nekem, mint Bill. De, o valahogy mashogyan. O nem olyan mint a legjobb baratom, hanem inkabb mint a batyam.

-Reg lattalak!-mondta, majd odebb allt az ajtotol, hogy betudjak menni.

-En is, mar nagyon hianyoztal!

-Kersz valamit inni? Vagy enni?

-Nem koszii!

-Oke. Bill amugy fent van a szobajaban!

-Okess, koszi!

Ezzel felmentem a szobaba. Tudni kell, hogy a fiuk elkoltoztek a szuleiktol, hogy tobbet tudjanak gyakorolni. Kopogas nelkul berontottam a szobaba (eleg erdekes szokasunk mind harmunknak xd), bar most nem kellett volna. Bill eppen oltozott, egy szal alsogatyaban volt polo nelkul.

-JAAJJ! Bocsi Bill!-gyorsan elfordultam mielott meg barmit is lathattam volna.

Bill csak nevetett.

-Semmi baj!-latszik nagyon viccesnek talalja a helyzetet xd.

Majd mikor feloltozott szolt hogy megfordulhatok.

-Na. Szia Bill!-nevettem el en is magam.

-Szia!-oda jott hozzam es megolelt erosen. Nagyon jol esett az olelese!

-Hogy vagy?-kerdeztem.

-Egesz jol! Es te?

-Hat ohm jol vagyok.

-Annak orulok! Reggeliztel mar??

-Meg nem, de nem is vagyok e-elore tudta hogy mit fogok mondani ezert felbeszakitott.

-Remek, akkor tudunk egyutt enni!-mosolygott, majd kitolt az ajton, es jott a hatam utan.
Bill nagyon is jol tudja hogy nem szoktam sokat enni, mert nem szeretem az alakomat. Ezert eheztetni is szoktam magam. Direkt akarta most is hogy egyutt egyunk, mert tudta hogy igy nincs valasztasi lehetosegem.

Kozben leertunk a konyhaba, Tom is ott volt.

-Mit kertek enni?-kerdezte Bill, mikozben a hutohoz batyogott.

-Ohmm, nem tom, Greta??-kerdezte Tom.

-Nekem mindegy!-valaszoltam unottan.

-Gofri?-kerdezte Bill.

-Okes!-Tomnak ez az egyik kedvence. En csak megrantottam a vallamat, jelezve hogy nekem teljesen mindegy.

Bill megcsinalta a tesztajat, aztan 5-7 perc mulva kesz is lett. Megvartuk Billt, mig az osszes tesztat megcsinalja, es elkezdtunk kozosen reggelizni.

-Ez nagyon finom lett, Bill!

-Igeen, nagyon finom.-mondta teli szajjal Tom.

-Koszi sracok!

Megettuk aztan elkezdtunk gondolkozni hogy mit is csinaljunk.

-Elmenjunk moziba?-vetette fel az otletet Tom.

-Hat nekem okes!

-Nekem is!

Osszeszedtuk a cuccunkat;
Penztarca, taska.

El is indultunk, Tom vezetett, en mellette az anyos ulesen, es Bill hatul.
Utkozben hallgattunk zenet, es persze Billel enekeltunk. Szegeny Tomnak ezt az egeszet 15 percig kelletett birnia.
Gyorsan ki valasztottuk hogy milyen filmet nezzunk es megvettuk a jegyeket.
Vegul egy horror filmre esett a valssztasunk. Tudni kell rolam, en nagyon szeretem a horrort, de ez kicsit meg nekem is durva volt.
Volt olyan pillanat, mikor annyira megijedtem hogy hozzabujtam Billhez.. nagyon jo volt az illata, es az olelese nyugtato volt. Mellette biztonsagban erzem magam. Mikor vege lett a filmnek elmentunk a mekibe is es ettunk.

13:27

Hazaertunk, es ugy gondoltuk hogy athivjuk a fiukat, Gustavot es Georgot, aztan jatszink valamit.

Sziasztok!
Remelem tetszeni fog ez a sorozat! Aki nem tudna, van egy masik, csak az Tom-os!🤭
Megprobalok minnel aktivabb lenni!
Ennyi, legyetek jok!🩶
(706 words)

-G🤍

4 betus boldogsag | Bill KaulitzWhere stories live. Discover now