4.

130 8 4
                                    

Junius 22.
09:12

Reggel kipihenten kelltem, Bill karjai kozt talalva magam. A fiu meg aludt, szoval gondoltam ovatosan kibujok a kezei kozul, es lemegyek reggelit kesziteni. Hat nem jott ossze!
Bill csak tovabb olelt, es nem engedett karjai kozul.

-Naaa, ne menj mar meeg!..-dormogte reggeli rekedtes hangjaval. Nagyon edes tud lenni ilyenkor!

-Bill, mennem kell reggelit csinalni!

-Ehes vagy?

-En nem.

-Na latod, en sem, a tobbiek majd megcsinaljak maguknak.-en erre csak megforgattam a szememet, es mosolyogtam. Vegul csak visszabujtam melle meg 5 percre, aztan mar muszaj volt kikelnem.

Gyorsan elmentem a mosdoba, leoblitettem az arcomat hidegvizzel, majd johetett a skincare.

Mikor ezzel is vegeztem, lementem a foldszintre csinalni egy kavet, es palacsintat. Mire kesz lettem mindennel mar jottek is le a fiuk.
Megreggeliztek, en megittam a kavemat, es mentunk feloltozni.

09:45

Gyorsan feldobtam egy kis sminket, ami korrektorbol, pirositobol, highlighterbol, szempillaspiralbol, es fekete szemceruzabol allt.

[Valahogy igy kell elkepzelni]

Aztan johetett a ruha. Nem nagyon volt otletem hogy mit vegyek fel, valami kenyelmesre gondoltam.
Vegul egy fekete bo polora, egy fekete baggy jeansre, es egy szurke pulcsira esett a valasztasom, persze a kedvenc conversemmel.

Barna tincseimet csak kifesultem, es mar keszen is voltam. A fiuknak elkellett menniuk probalni, de Bill mondta hogy nyugodtan menjek veluk, ezert igy is tettem! A probaterembem volt egy kenyelmes bordo kanape, igy rogton helyet is foglaltam rajta. Mig a fiuk gyakoroltak, en olvasgattam a konyvemet.

11:01

A fiuk vegeztek, es felfullel figyeltem azt is ahogy jatszanak, es remekul jatszottak! Billnek is csodas volt a hangja, mint mindig! Nem is ertem minek probalnak. Hazafele menet bementunk a mekibe ebedert, majd Gustav es Georg is atjottek hozzank! Beszelgettunk egy kicsit, megettuk a kajat, hulyeskedtunk, majd egyszer csak Bill szora nyitotta a szajat;

-Amugy sracok, elszeretnek nektek mondani valamit!

Mindenki Billre figyelt majd folytatta.

-Ezt mar 2 hete tervezem bejelenteni, de van baratnom!-mosolygott a fiu, mikozben a tekintetunket furkeszte.

-Hat ez remek!-mondta Gustav.

-Igen!-mondtam meg mindig sokkos allapotban.

-Na es ki a szerencses??-kerdezte Tom.

-Veronika Miller, tudjatook?

-Jaa, igen ismerem.-mondta Georg.

Amig a fiuk meg tovabb beszelgettek Bill uj baratnoerol, en csak merengtem, es csak gondolkoztam. De en sem tudom min. Talan Veronikan? Vagy a tenyen hogy Billnek baratnoje van? Vagy talan...a semmi.

-Hahoo, Gretaa!-integetett a szemem elott Tom.

-HAHOOO!! Fold hivja Gretaaat!-probalkozott Gustav.

-Jah, mi?-kerdeztem.

-Min gondolkoztal ennyire?-kerdezte Bill.

-Jaah, semmin.. Mirol is volt szo?

-Igazabol csak beszelgettunk.-mondta Bill-Amugy mit szolnatok hozza, hogyha holnap kozosen elmennenk vacsorazni, es jobban megisnernetek Veronikat?

Mindenki beleegyezett.

16:43

Gustav es Georg mar elmentek, es enis hazaszaladtam valami elegansabb ruhaert is. Mikor beleptem az ajton, lattam hogy apam mar megint reszeg. Utalom ilyenkor. Pedig hogyha jozan lenne, igazi apa lehetne... a latvany, hogy azt se tudja hogy milyen nap van, mikor van a szuletesnapom, borzalmas. Egyaltalan tudja hogy van egy lanya?! En csak egy normalis apa-lanya kapcsolatra vagytam... mikozben neztem sirhatnekom volt, de egyszeruen nem csordult ki egy konycsepp sem a szemembol! Tovabb mentem, a szobamba, es osszeszedtem par cuccot. Egy fekete egyszeru kis rihat valasztottam, fekete magassarkuval, es egy fekete Prada taskaval.

 Egy fekete egyszeru kis rihat valasztottam, fekete magassarkuval, es egy fekete Prada taskaval

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


[Valahogy igy kell elkepzelni a ruhat]

Gyorsan beraktam oket a hatizsakomba, es indultam is vissza Billekhez.

21:03

Nem csinaltunk sok mindent mikor visszaertem, elnentunk vacsorazni, beszelgettunk es utana mar mentunk aludni.

Sziasztook!
Elhoztam nektek az uj reszt, remelem tetszik!🫶🏻🤍
Vigyazzatok magatokra, pusziii!💋🤍

-G🤍

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 24, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

4 betus boldogsag | Bill KaulitzTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang