Leonieeee!!
Aşağıdan avazı çıktığı kadar bağıran annemin sesiyle muhteşem uykum bölünmüştü.Bir kez daha yaşadığıma lanet ederek ayaklarımı yataktan dışarı sarkıtıp etrafı boş boş süzdüm.Hadi ama saat daha 7.00 ve benim çok uykum var.Annemin odaya FBİ gibi dalmasıyla düşüncelerimi yarıda bölmüş annemin suratına bakıyordum.Ne var yani uyku sersemi biraz salak olabiliyorum.
-Leonie bebeğim hadi kalk e aşağı gel Rose seni bekliyor ve yanında yeni sevgilisi var.Sizi okula bırakacağını söylüyor.
-Sevgili mi? Rose ve sevgilisi.Anne sencede biraz tuhaf değil mi hani bizim Rose erkek gibi olan kız?
- Gayette o. Hadi çok oyalanma. Ve ayrıca bidaha odanda cips yemek yok heryer leş gibi koluyor sen hiç temizlemiyor musun odanı? Tanrım kusucam.
Anneme gözlerimi devirdim ve ayağı kalkıp banyoya ilerledim.Rose'un sevgilisi olması imkansız gibi birşeydi yani en yakın arkadaşım olmasına rağmen bunu kabullenemiyordum ki etraftakiler ne derdi.Herkes onu kız olarak değilde erkek olarak görüyordu. Asla çirkin değildi kumraldı ama konuşmaları ve giyim tarzı onu erkek kılıyordu. Yüzümü kuruladıltan sonra odama döndüm ve üstüme şortumu ve oduncu gömleğimi geçirdim.Saçımı alttan topuz yapıp gömleğimle aynı desen ve renk olan kurdeleyi saçıma bağladım kırmızı rujumu sürüp aşagı inmiştim.
-Anneee Rose ve onun "Sevgilisi" nerede?
-Dışarıdalar hayatım seni bekliyorlar.
-Peki annecim ben çıkıyorum.
Hemen evden çıktım ve önümde duran siyah range rover'a hayranlıkla baktım.Birden cam açıldı ve Rose göründü.
-Haydi gelsene Leonie bakma öyle.
Rose'un sesi birazda olsa beni kendime getirirken arka kapıyı açıp ki zorla açmayı başardım arabaya bindim. Arkada olduğum için çoçuğun yüzünü görrmiyordum. Lanet olsun el ele tutuşmuşlar bide umarım geberirsiniz bok kafalılar diyesim geldi ama çoçuğa ayıp olur diye söyleyemedim.Birkaç konuşmadan sonra nihayet okula gelebilmiştik.Çocuka bizimle birlikte aşağı inince hemen görmek için Rose'un yanına koştum.Ulta havalı bir şekilde saçlarını karıştırıp güneş gözlüklerini çıkarttı.Aman tanrım bu ..
Merhaba arkadaşlar umarım yeni hikayemi beğenirsiniz vote ihtiyacım var sizleri seviyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HURRİCANE
FanfictionÖlüm nedir? Peki suçluluk ve pişmanlık? Yaşarken hergün nasıl ölebilir bir insan. Ben ve pişmanlıklarımın anlatıldığı bir masal.Hani masallar mutlu sonla biterdi ya? Bu masalın sonu hiçte mutlu görünmüyor.