Spor ve okul

43 0 0
                                    

Evet canlarim nerde kalmıştık.. :)) Fatmanur demiştik.. okulun diğer popisi gözdesi.. Erkekler onunla çıkmak için can atiodu.. ben mi ??? O biraz çelişkili çünkü bana göre havalı bi tipti.. günler sıradan geciodu hep okul ev falan.. canım sikildiginda basket oynamaya giderdim.. stres atmak için. . Çok ta iyi geliodu.. okulda voleybol da da ben vardım..koşu da da.. belli kişiler vardı. . Ve hergün 5 km ye yakın kosardim.. beden öğretmeninin bi nevi gözdesiydim.. Çünkü sporlarda iyiydim.. şimdi diyonuz ki kendini mi övüyor.. alakası bile yok.. ben böle aktivite ler içinde kafamı dağıtıyor rahatliyordum.. biraz olsun sorunlarimdan uzaklaşiyordum.. sorunlar ???? Diyeceksiniz durun soyliyeyim.. Aile... aileden yana şanssiz olanlar grubunda bende varım.. sorunları kısa özet geçeyim.. en ufak birşey den kavgalar tartismalar falan.. her tartismada kavgada hem kalp kiriliodu hemde evde bişeyler. .. okullar arası koşu turnuvalarigibi bişeyler olucakti kazananlar ili temsil edip kosuya gidiceklerdi..bende bunun için çok cabaliyordum.. iyiydim ama daha da iyi olmak için elimden de gelenin fazlasını yapiyordum.. evin bütün yükü üstümde olmasına rağmen bütün gayretimle çalışıyordum.. tam yarışmaya bir hafta kala bayildim.. Bildiğiniz bayıldım yani.. gözümü actigimda bizim siniftakiler basima toplanmislardi.. nefes alamayıp bayilmisim.. bişey olmaz deyip umursamadim.. iki gün daha gene koşmaya spora devam ettim.. ama tikanmalarim devam etti.. tabi bayilmalarda.. hoca da bunu görünce beni koşudan çıkardı.. o kadar emeğim boşa gitmişti.. bunu nasıl öğrendim.. bi gün yine beden dersinde hoca bizi kendi halimize birakmisti bunu duyunca bendeniz nabarrr tabiki bi koşu gidip basket topun u almaya spor odasına . Sonra basket oynamaya.. tam basket topun u almak için spor odasına gittigim sirada hoca bana seslendi.. efendim hocam dedim.. seni koşu dan alıyorum dedi.. o an nasıl uzulmustum.. sadece peki diyebildim ve basket topunu alıp potaya doğru gittim.. bi kaç kişi vardı ben tek başıma oynamaya başladım.. hatta sinirden potaya isabet alamayip topu çocuğun kafasına geçirdim. . Ve ağız kavgasına başladık.. buyrun bi bu ekskti a.q yerinde diye saydirmaya başladım.. allahtan hocalar duymadan sorun çözüldü...

SONSUZ MAVİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin