1- Ding Dong

88 7 29
                                    

Taehyung:
Yaw şu kadın harbi salak bak Jin teyze ben sana söyliyim adam kadını 12 defa reddetmiş,8 defa aldatmış 18,defa sktiri çekmiş hala aşk isteyrım dey ulan belki aşk seni ıstemey niye zorlaysın!?

Jin teyze:
Bak ilk defa doğru konuştun bacaksız.
Biz sizin zamanınızdayk-

Taehyung:
JİN TEYZE DUR!
Bu ifadeyle başlayan her cümlenin sonu bayıyor beni.

Jin teyze:
Sakin ol orospunun fırlattığı.
Biz sizin zamanınızdayken flört nedir bilmezdik, evlendikten sonra görürdük birbirimizi.

Taehyung:
Jin teyze napim ben mi dedim size bakıvereydiniz sizde aw.

Jin teyze:
Biraz daha konuşursan değnek geliyor götüne!
Çok konuşmada kalk bi'şeyler yap, yaşli başlı halimle acımdan öldüm şurda.Güya komşu olucan sende, ıyh götümün komşusu.

Taehyung:
Tamam pambık teyzem benim dışardan söylüyom hemen.
Hem senle biraz daha konuşursam göz kenarlarım kırışıcak.


Jin teyze:
Dilide üç metre, bu yaşımda bile senden daha bakımlıyım diye kıskanma

Taehyung:
KJDYBÇDJSLSPSKSK-)
Yaşlısın diye alttan alıyom neyseki vicdanlı bir şerefsizim.

-BEYBİ FEYS -
WHATSAPP GRUBU

Taehyung:
Pist
Kuru götlüler
Hadi yine iyisiniz
Bu akşam bizde toplanıyoruz tantuni partisi veriyorum!!

Hoseok:
Ölümüm mü yaklaştı yoksa ne saçmalıyor bu? 😭😭

Yoongi:
Lfndkdkğwğwğ
İnanalım mı Tae?

Taehyung:
Sktirin mk size haber edende kabahat.

Namcun:
Akıl,vücut, ruh ve göt sağlığımız için günün bu saatinde bir şey tüketmemeliyiz arkadaşlar! 😊

Yoongi:
Tamam reis biz gelirken seni sağda tükürürüz dert etme.

Hoseok:
Yazar senin ben götüne kirpi sokim nasıl bi arkadaş grubunun içine düşürdün beni.


Taehyung:
Elleriniz değil ayaklarınız çalışsın mk

DİNG DONGG!!


Taehyung:
TANTUNİLER GELDİ UCUNNN
Gelirken ayran almayı unutmayın kapıdan içeri sokmam!

Hoseok:
Tamamamamam

Yoongi:
👍🏻

Namcun:
Tamam çok ısrar ettiniz bende geliyim bari.

Elimdeki telefonu fırlattığım gibi salondan kapıya doğru ilerledim.Üstümde celline beyaz bol tişört, altımda siyah bol diz kapaklarımda bir şort ve dağınık saçlarımla kapıyı açtım. Karşımda dikili duran 20li yaşlarda, 180 boylarında, üstten aşağı mor sarı iş elbisesi ve elinde mis gibi 48 tane tantuni olan poşetle bekleyen genci gördüğümde saçma bi şekilde afalladım bir an. Bir yandanda içimden  küfürlerle birlikte böyle çalışan mı olur bunu raflara koycaksınki işler artsın gibi düşünceler geçiyordu. Bozuntuya vermemek adına hemen toparlamaya çalıştım ve cüzdanımdan kartımı çıkartıp ödeme yapmak için uzattığım sıra yakasında yazan isme baktım. Sehunn! Omaygat ismi Sehundu, bunu niye merak etmiştim bilmiyorum ama tekrar tantuni sipariş vereceğim içime doğmuş gibiydi.



Yazarlar için sizi 1 dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum.
.
.
.

İlk ficim 🌚🌝
Ve güzel yorum yapmak size farz artıkk!!!!
Ve evet biraz saçma olmuş olabilir acemiliğime verin götünüzü keserim yoksa
😘😘🔪🔪🔪🔪

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

User Name ll TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin