legenda o Bohu kroupů Kelinius

2 0 0
                                    

Tato legenda se odehrává na jižní části Afriky kde malý kluk jménem Kelvin žije se svým starším bratrem Marcusem a rodiči. Apillis si vybral Kelvina protože je mu pouhých 6 let a malé dítě nenadělá moc škod, jenže on byl jiný byl někdy kolikrát rozumnější než dospělý člověk a nejzásadnější věc byla že se bál kroupů. Apillis si totiž vybíral bytosti které se daných věci bojí.

Jednoho dne se Kelvin se svou rodinou vydal do Itálie, všechno se zdálo být normální do doby než se ukázalo tornádo s velkými kroupy. Malý Kelvin měl strach protože nevěděl co dál, co když umře? Nebo co když se něco jeho rodině stane? Tato představa ho tolik zastrašila že Apillis se prozatím s malým Kelvinem slitoval. Jenže problém byl v tom že se jeho spoušť nedala jen tak zastavit a potřeboval k tomu ty dané bohy. Spoušť nepřestala v momentu co Apillis nezačal prosit na kolenou boha Kreverunse. Tento bůh měl schopnost zastavit všechno kdo si co naprosil, jenže většinou chtěl po daném člověku nějakou oplatu která v mnoha případech měla podobu ztráty jedné části těla, kolikrát to daný člověk ani nepřežil.

Apillis se této oplaty bál a tak malého Kelvina poslal z úkrytu ven a tak ho jeden z největších kroupů zasáhl a tím na místě malý 6 léty kluk umírá. Hned jak viděla jeho matka malého Kelvina ležet na zemi spustila se do breku, nemohla tam jen tak Kelvina nechat proto ho zabalila do deky a položila ho před jeden kříž který stál nedaleko v ten moment vše pominulo a matka daného kluka ho mohla jít oplakávat dokud nebyla už vyčerpaná tak moc že usnula. Takhle ho tam chodila oplakávat další měsíc než dané tělo začalo zapáchat a tak se schodli že ho budou muset pohřbít, jak otevřeli deku Kelvin nikde, pro jeho matku to bylo zdrcující ale musela jít dál a tak na vše zapomenout.

Appilis stál s Kelvinem před jejich domem a pověděl že bude chránit lid ať se stane cokoliv. Kelvin souhlasil a přijal i jméno Kelinius. Od té doby nikdo ani nikdy už malého Kelvina neviděl ale věřili že je chrání protože od smrti malého kluka nikdy žádný kroup nikoho nezranil ani nezabil.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 04, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Legenda o mladém bohu Williamovi Kde žijí příběhy. Začni objevovat