Bu gece yine uyuyamamışım. Saat 5 gibi hava aydınlanmaya başlamıştı. Mutfağa gidip kahve yaptım. Kahvemi alıp balkona çıktım. Düşünüyorum da Burak olmasaydı napardım. Canım kuzanim.O benim abim, kardeşim hatta babam olmuştu. Burak herşeyimdi. Düşünmeyi bırakıp Burağa "günaydınnn" yazdım. Bugün cumartesi yani okula gitmem gerekmiyor çok mutluyum. Kahvemi içip oturmaya devam ettim. Saat 8 olmuştu.
Telefon çaldı. Burak arıyor sanıp gülümsedim. Telefondaki "baba" yazısını görmemle gülümsemem soldu. Yine yapacaktı. Küfür edicekti. Umursamadan açtım. Bi bağırış koptu. Babam başlamıştı küfür etmeye "OROSPUSUN SEN OROSPU SENİN GİBİ BİR KIZIM OLDUĞU İÇİN KENDİMDEN UTANIYORUM ANAN GİBİSİN ANCA KENDİNİ DÜŞÜN BENCİL NE İĞRENÇ İNSANSIN SEN YA SÜRTÜK KALTAK SENİ KEŞKE DOĞMASAYDIN ABİN KADAR OLAMADIN Bİ ABİNE BAK BİDE SANA İĞRENÇSİN SANA BAKINCA MİĞDEM BULANIYO BİRAZ DAHA YEMEK YEME İYİCE ZAYIFLA GEBER İNŞALLAH GEBER!" Bunları duymamla "şu siktiğimin prezervatifini kullanmadığınız ve isteğim dışı beni hayata getirdiğiniz için özür dilerim" dedim."ORO-" kelimesini tamamlanmasına izin vermeden telefonu kapattım. Dayanamıyorum artık neden benden nefret ediyordu ki. Kız olduğum içindi. Babam abime resmen tapardı. Beni halamın oğlu büyütmüştü zaten. Çünkü babam beni istememişti. Yetimhanede büyümemi istemeyen kuzenim ve eşi bana bakıp büyütmüşlerdi. Gerçi bana melek gibi bakmıyorlardı. Sevgi de vermezlerdi ama bana karışmazlardı onları severdim. Hatta onların kızları çok severdi beni bana anneliği onlar yaptı özellikle Özge ablam ona minnettarım. Uykum gelmişti. Saat 10 gibi uyudum.
Uyandığımda saat 9u geçiyordu. Tam 11 saattir uyuyordum.
_________________________________________
Selam ben yeniyim. Vote atarsanız sevinirimm görüşürüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni neden sevmedin?
Teen FictionYağmur neler yaşamıştı öyle? sevdiği çocuk ve babası onu ne hale getirmişti?