Headcanons

406 20 9
                                    


Çeviri yaptığım tumblr hesabı=escapenightmare

Onları görmezden geliyorsun


İsagi: Elini seninkine koymak için uzanıp, "bebeğim, bana kızgın mısın?" kaşlarını endişeli bir şekilde kırıştırarak başparmağıyla parmak boğumlarınızı nazikçe ileri geri ovuştururken mırıldanıyor. Cevap vermeyince, bilinçsizce alt dudağını biraz dışarı çıkarıp endişeli bir şekilde somurtuyor, "hadi prenses, beni görmezden gelme."

Nagi: Umursamıyor, sadece sana sıkıca yapışıyor ve alnını omzuna dayayarak yerleşmeye karar vermeden önce burnunu uykulu bir şekilde boynunun kıvrımına yaslarken, seni kanepede üstüne yatman için çekiyor. "Uyuyalım güzelim," diye mırıldandı yorgun yorgun tenine tembel öpücükler kondurarak. "Uyandığımda beni görmezden gelme."

Kaiser: Kucağınıza uzanıyor, yavru köpek gözleriyle size bakıyor. "mein liebchen,"(Aşkım) diye sızlanıyor neredeyse, "bana bak" Cevap vermediğinizde sizinle göz temasını sürdürürken, ellerinizden birini alıp ağzına götürür, parmak uçlarınızdan bileklerinize kadar hafif alaycı öpücükler yağdırır, dikkatinizi çekmek için elinden gelen her şeyi yapar. 

Bachira: Bulaşıcı bir sırıtışla kucağınıza oturur ve tüm yüzünüze öpücükler kondurur, sizi pes ettirmeye çalışır. "Bu çok eğlenceli," diye kıkırdayarak ellerinden birini yanağına koyup yüzünüzü büzüştürüyor- bu sizi kızdıracak kadar değil ama dudaklarınızı hafifçe öne çıkaracak kadar-. Bunu görünce daha çok kıkırdar ve burnunu seninkine sürtünür, "bebeğim... çok güzelsin"(Ben daha ilk harften kaybettim arkadaşlar T>T)

Rin: Kaşlarını çatarak sana dik dik bakıyor. "Bunu gerçekten yapmak istiyor musun?" diye sorar, başını yana eğerek. Cevap vermeyince elini omzuna koyup gözlerini deviriyor, "Hadi ama, bunu uzun süre yapamayacağını ikimiz de biliyoruz." neredeyse dramatik bir şekilde iç çeker, ardından omzunuzdaki eli sizi nazikçe kendisine doğru çekmek için kullanmadan önce kolunu beline sarar ve "Pekala. Öyle olsun zaman."

Reo: Hiçbir sebep yokken dramatik. Ellerinizi alır ve şefkatle tutar, kalbi kırık ve üzüntüden yenilmiş bir şekilde sorar, "artık beni sevmiyor musun bebeğim?" gözleri neredeyse ağlayacakmış gibi görünüyor, ama tek yapmak istediği, ona susmasını söylesen bile, onu kabul etmen gereken noktaya kadar seni rahatsız etmek.(ÇABUK MOR LAHANAMA İLGİ VER)

Sae: Odanın diğer tarafından gözlerini kısmış, etkilenmemiş bir şekilde sana bakıyor. "peki, bunu daha ne kadar yapmayı planlıyorsun?" diye sorar donuk bir sesle, sana bakarken kollarını göğsünde kavuşturur. Cevap vermeyince gözlerini deviriyor ama tavrı en fazla yirmi dakika sürüyor çünkü bir bakıyorsunuz arkanızdan kollarını size doluyor ve çenesini omzunuza koyuyor.

Oliver: Sana sırıtıyor ve kıkırdayarak başını sallıyor, "beni gerçekten görmezden mi geleceksin bebeğim?" sessizliğinize gülüyor, neredeyse alaycı bir şekilde parmağını kalçanızda daireler çizmeye devam ediyor, kışkırtıcı bir şekilde yaklaşırken yüzünde hâlâ sırıtış var. "bunu bütün gün yapabilirsin bebeğim ama ben de henüz pes etmeyeceğim."



Daha tek kitaba bölüm yetiştiremezken yeni kitap çıkarmak mı? Evet, lütfen KGHKDFJHGYYDO

Blue lock x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin