Çeviri yaptığım tumblr hesabı=lehguru
Onlara ilk defa aşkım/sevgilim diyorsun
Kelimeler dudaklarından çıkar çıkmaz Sae kaşlarını kaldırıyor. Ortak dairenizden çıkmak üzere olduğunu fark edersiniz ve ona yumuşak bir öpücük verirsiniz; "kendini fazla zorlama aşkım" ifadesinin geri kalanı aynı kalırken, kaşlarının yukarı kalkışı o kadar barizdi ki, hemen fark ettiniz. Sae kollarından birini senin beline doladı ve seni daha yakınına çekti. "endişelenme bebeğim... beni bir daha böyle çağırabilir misin?"
Rin bunu söylemeni asla beklemezdi. Bazı mücadeleler yaşıyordu; vücudu bitkindi ama o gün yeterince çalışmadığını hissetti. Eve geldikten beş dakika sonra onu koşu bandında bulduğunuzda, kalbiniz anında durdu. Her an bayılacakmış gibi görünüyordu. "iyi misin aşkım?!" diye bağırdın ona doğru koşarak. hafifçe tökezledi, bu seni daha da endişelendirdi ve kocaman açılmış gözlerle sana baktı. "n-ne?" nefes nefese kalmış benliği, terli ellerini yüzüne bastırdı. 'ben senin aşkınım?'
İsagi sizin için en tatlı takma isimlere sahip. Sana her zaman sevimli şeyler diyor, ne zaman söylese yüzünde kocaman bir gülümseme oluyor, bu yüzden ona tatlı bir takma isim verebileceğini düşündün. O gün, o ve arkadaşları küçük bir buluşma düzenlediler ve erkek arkadaşın bunun için çok heyecanlı görünüyordu. Gitmeden önce sana doğru yürüdü ve yüzünün her yerine öpücükler kondurdu, kollarıyla seni kocaman bir kucaklama verdi. "iyi eğlenceler aşkım!" kıkırdamaların arasında mırıldandın. Sana verdiği gülümseme, onun kucağında erimene yetti. Burnunun ucuna bir öpücük kondurdu ve 'seni çok seviyorum!'
Bachira, takma ad dudaklarınızdan çıkar çıkmaz size en büyük ve en parlak gülümsemeyi verir. "aşkım buraya gelebilir misin?" diyorsun ve göz kırptığın anda hemen önünde beliriyor, mutluluktan adeta küçük bir dans yapıyor. Sen daha ne istediğini söyleyemeden kendini senin kollarına atıyor, yüzünü boynuna gömüyor. 'Aşkım? hm, gerçekten çok beğendim! sonuçta ben senin aşkınım!'(EVET ÖYLESİN BAL YÜZLÜM BENİM)
Kaiser'e herhangi bir takma adla hitap etmek iyi bir fikir olmaz. O adamın zaten şişkin bir egosu var, sevgili partnerinin ona böyle tatlı isimler vermesi egosunu daha da şişirir. "aşkım! bugün harikaydın!" Bir maçtan sonra eve geldiğinde söylersin. Seni vücuduna sımsıkı sardığında dudaklarındaki sırıtış daha da büyüdü. 'Elbette. kocan her zaman bu alandaki en iyi adam olacak. Ödül olarak bir öpücük alabilir miyim aşkım?'
Kimin favorim olduğunu kimse tahmin edemez eminim ki. Hiç belli etmiyorum :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blue lock x reader
FanfictionDİKKAT!📢 Hikayelerin hiçbirini ben yazmamakla birlikte bunlar tumblr çevirileridir ve hikayenin başında tumblr hesapları yazmaktadır!