" Weh khwan, asal kau tak bagitau aq kau duk bilik ni?", tanya abangku. Aq pun apa lagi, marah balik dia ah sbb aq mmg xtauu langsung ku akan diletakkan kat bilik sama ngan dia.
" Wow, mmg korang kat rumah camni ke, adik marah abang? Kalau kau kat sini, hormat ah skit abang kau tu, pandang dia as senior kau, bukan sbgai abang tau? Kau tu pun sama bal, jangan bagi adik kau pijak kepala kau, ingat tu kau dah form 5, ketua pengawas skolah ngan asrama skali kot, kau x rasa maruah kau kene pijak ke ha?" marah abang izzat kat kita dua.
" Hmm, baik bang, maaf saya bang izzat ngan bang iqbal", aq minta maaf ngan segera. Aq mmg kat rumah tak hormat abangku sbb dia slalu buli aku, slalu suruh aq buat keje simple contohnye buang sampah, basuh pinggan dia dan mcm mcm lagi. Disebabkan aku tak suka orang layan aq sbgai bibik, maka aq dah nekad untuk layan sesiapa yg jadikan aq bibik ngan perangai sial aq. Tapi, aq sedar bahawa aq skrng kat hostel, bukan kat rumah, sistem pun akan jadi lain, aq kene kuatkan mentaliti aq, walaupun aq paling junior kat sini, tapi aq dah janji ngan diri sendiri untuk x jadikan sbgai punching bag para senior.
Malam sudah tiba. Untuk makan malam, demi meraikan kelangsungan sesi persekolahan yang baharu untuk tahun 2017, kitorng diwajibkan untuk berkumpul di dm (dewan makan) untuk majlis makan malam. Aq malu sbb aq jumpa batch aq pertama kali. Walaupun masih tingkatan 1, kebanyakkan mereka sudah berbadan serupa tingkatan 3 ke atas. Keimanan aq tercabar terpandang sorang individu yg duk sbelah aq. Namanya Yusof tapi digelar Ucop. Ucop ni pemain bola sepak skolah rendah dan dia berjaya masuk asrama disebabkan oleh kecemerlangannya dalam acara bola sepak peringkat negeri bagi skuad bawah 13 tahun. Badan dia slim fit, mmg taste aq HAHAHAHAHAH. Wajahnya amat comel dan hensem skali, mmg pakej ah HAHAHAHAH. Dialah insan yang mula tegur aq duluan, aq pun apa lagi rancak ah borak ngan dia. Tapi, kelemahan aq sudah pun beraktif. Waktu dia senyum tu, perghh giginya yang bersinar, ada lak lesung pipi yg aq geram nak cubit, hmmm bestnya kalau dapat dia. Tapi tu ah, aq takut nak luahkan perasaan kat dia. Tapi serious, aq ada keinginan untuk memberi satu ciuman hangat kat dia, tapi tu ah hmmm...
Majlis pun berjalan ngan lancar. Menu yg dihidangkan pada malam pertama amatlah sedap sedap belaka. Antara favourite aq ialah nasi briyani ngan ayam masak sambal. Ayamnya lembut, sambalnya pun pedas. Oh ya, aq mmg suka makanan pedas sbb ia mmg tlng aq untuk menghilangkan stress. Lagi pedas, lagi best. Tapi, kesannya, lobang bontot aq terbakar ah pagi esoknya HAHAHAHAH, tapi xpe, biarlah menyesal lepas makan, sekureng kurengnya perut kenyang dan gembira gituuu. Lepas makan tu, aq join skali geng geng pengawas sbb aq x vibe sangat ngan batch aq. Waktu Maghrib pun sama, aq solat ngan senior ah.
Since minggu ni first week, jadi kitorng xde prep sangat, hanya abng abng form 5 je ada, ialah dah nak spm. Tapi, korang taulah, form 5 ni mana pernah ikut peraturan sbb diorng paling besar kan. Jadi, aq pun melepaklah kat bilik aq. Waktu masuk tu, abang aq tengah lucut seluar. Nampak ah bonjolan besar tu kat boxer dia hehehehe. Jujur cakap, aq x pernah nampak abang aq pakai boxer je sepanjang aq hidup ngan dia, walaupun kitorng tidur bilik sama, tapi dia slalu jaga auratnya. " weh khwan, kau usya apa nok, x pernah ke tngk konek?", bisik si iqbal tu kt telinga aq sambil sengih. Lah, waktu aq tngh termenung, tau tau dia dah stop depan aq. " ma.. maaf bang, x sengaja nampak" sambil melindungi kepala aq, yela kalau kat rumah, mmg dah kene ketuk dah. Tapi, yg lainnya berlaku. Abang aq usap kepala aq ngan penuh kelembutan, pastu dia bisik "xyah takut dik, nak tngk, tngk ah, abng x pukul, tngk puas puas ye sayang", lpas tu dia capai tuala biru dia masuk bilik air. Terkaku aq kat sana sorang sorang.
FUCKKKKKK, ASAL NGAN ABANG AKUUUUU????? DIA NAK GODA ADIK DIA KE???? DIA TAU TAKK ADIK DIA SANGAP NGAN DIA, DIA TAU TAK ADIK DIA CRUSH KAT ABANG DIA SENDIRI DAH LAMAAAAA?????? Tanpa melengahkan masa lagi, aq pun masuk tandas mandi. Okay, bilik air tu berkonsep berbuka, maksud dia tandas tu xde tmpt shower individu, malah masuk je bilik air tu ada tub besar kat tengah yg berisi air, jadi nak xnak kene mandi ah kat situ. Syampu semua mmg letak kat bucu tub besar tu. Pastu, belakang ada ruang untuk membuang segala jenis air, mahupun kencing, berak ataupun air mani hehehehe. Kelihatan abangku yg sweet dah bogel... AAAHHHHHHHH!!!!! keimananku mmg tercabar, fuckkk konek aq yg x seberapa panjang tu dah mula mengeras secara automatik, mmg fuckkkk, kalau abangku perasan, habis ahhhh dia tauu aq gay.