2 : | Önlenemez

517 49 11
                                    

"Ne demek bulamıyoruz? Ne demek yardımcı olamıyoruz?"

Üniversiteli genç çantasını kalçasına doğru itip saçlarını geriye atmış bunaltıcı sıcağın onu gerdiğini kabullenmemek için derin bir nefes almıştı. Karşısındaki pişkin polis memuru ona tehdit mesajları atan kişiyi bulamadığını, mesajların basit bir yanlış anlaşılma olduğunu savunuyordu. Jimin, sinirinin şakaklarından beynine doğru vurduğunu hissetti. "Can güvenliğim yok diyorum. Sapkın mesajlar alıyorum diyorum ve devletin polis memuru bana sadece şaka mı diyor? İnanılmazsınız."

Hışımla telefonunu almış karakoldan ayrılmıştı. Otobüs durağına varmadan önce parkın birinde oturup dinlenmeyi seçti. Bankların çoğu boştu ancak çimene oturup herkesten uzak kalmak istedi. Çocukların şen kahkahaları kulağına değse de bunu sorun etmedi. Kurak yaz ayında bir ağacın altında kendisine sigara yakıp mesajları tekrar okudu.

Gece gündüz kesilmeden yazılan mesajlar artık onu korkutuyordu.

En son çare olarak polise başvurmuştu ancak polisin cevabı içler acısıydı.

hyunjin:
Sana polise gitmen bir işe yaramaz demiştim.
Değil Kore polisi, NATO'yu toplasan beni kendinden uzaklaştıramazsın.

p.jimin:
Bugün bunu fark ettim.
Peki benden ne istiyorsun?

hyunjin:
Seni kaçıracağım.

p.jimin:
Bu sana ne kazandıracak?
Yani ben, zengin değilim.
Saygın bir aileden gelmiyorum.
Ve kadınlardan hoşlanmıyorum.
Sportif değilim
Sana ne gibi bir katkım olabilir?

hyunjin:
Serserilik sana yakışmıyor.
Söndür o sigarayı.
Ciğerlerine zarar vermeni istemiyorum.

p.jimin:
Ben ne diyorum
Sen ne diyorsun
Ya
Sinirden ağlıyorum mutlu musun?
Dengemi bozdun artık
Senin yüzünden uyuyamıyorum
Nefes alamıyorum
Senden deli gibi korkuyorum
Kimsin
Nesin bilmiyorum
Ama benden uzak dur
Bu yaptığın bir suç

hyunjin:
Şu an sana ulaşabilecek olsam yapacağım ilk şey gözyaşlarını silmek iken benden korkman içler acısı.
Seni kaçıracağım.
Çünkü ben senin yanına gelemiyorum
Ve neden kaçıracağımı soruyorsan eğer,
çok güzelsin ve ben bu güzellik başkalarının elinde ziyan olsun istemiyorum.

Bölümler bir tık kısa farkındayım ama kitap iki ayrı kitaptan oluşacak.
İlk kitap Fucker, texting devam edecek. Hikayedeki tek düz yazı kısmı bu bölümdeydi. İkinci kitap ise Lover, full düzyazı olacak.
Kurgu biraz daha komplike. Uzun zamandır yazma hevesim yoktu ama bu durum geçti. Diğer hikayeler için beni darlamayın lütfen inanın ki yazmaya çalışıyorum zaten.
Öpüyorum çok..
Hyunjin ismi sizi aldatmasın konuştuğu kişi JK.

fucker | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin