עברו כבר כמה שבועות מאז שטדי חזר מבת הספר הוגוורטס, הוא היה צריך לקום שוב פעם בשש בבוקר ולעזור לטבח של בית היתומים, ג'ון, להכין את ארוחת הבוקר בזמן ששאר הילדים ישנו. טדי שנא את זה חייכה כל יום שיגיע נציג כלשהו ממשרד הקסמים יגיע כמו שבשנה שעברה הרמיוני גריינג'ר הגיעה. ''טדי...טדי!'' ג'ון הוציא אותו מהחלום בהקיץ. ''אה?"
''הדייסה!" הוא הזכיר לו. טדי חטף את המצקת ששכבה ליד הכיור וערבב את הביר עם הדייסה. "מה יש לך לאחרונה טד?" שאל ג'ון. "לאחרונה אתה מתנהג מוזר,לפני כמה ימים שרפת את הצנימים לארוחת הבוקר, אתמול הקמח על הרצפה והיום הדייסה. אתה מרגיש טוב?"
"כ-כן" טדי הצליח לחלץ מעצמו תשובה. הוא ממש התגעגע להוגוורטס,לאמנדה והכי הכי, הוא התגעגע לחבר הכי טוב שלו ג'ק. בסוף שנה שעברה ג'ק הבטיח לו שיזמין
אותו אליו בחופשה, אבל טדי עדיי לא קיבל שום מכתב ממנו. "טדי לופין?" מנהלת בית היתומים נכנסה. יש לך דואר" הוא חייך. "בבקשה""אני יכול ללכת בבקשה?" שאל, "כן, לך" היא אמרה. הוא יצא מהמטבח ורץ ספרינט לחדר השינה. האו סגר את הדלת בשקט כדי לא להעיר את שאר הילדים שהיו ליד החדר שלו, והתיישב על המיטה. הוא פתח בזהירות את המכתב וקרא בדממה.
טדי,
אני ואמנדה מזמינים אותך אלינו הביתה עד סוף החופש. אני ממש מתגעגע אלייך, ו... טוב זה הכל. יש לי המון דברים לספר לך ואני לא יכול לחכות כדי לפגוש אותך שוב פעם.
נ.ב. אני ואבא שלי נגיע היו בצהריים לבית היתומים כדי לקחת אותך, אז תארוז את כל מה שאתה צריך.
אני לא יכול לחכות שתגיע, ג'ק. וגם אמנדה.
הוא סגר את הקלף בחיוך. ג'ק לא שכח אותו, וגם לא אמנדה. הוא קם מהמיטה והלך לחפש את מנהלת בית היתומים כדי לעדכן אותה שאוספים אותו בצהריים. הוא חיפש אותה בכל בית היתומים ולבסוף מצא אותה בחדר האוכל. הוא רץ אליה מתנשף, "הכל בסדר טדי?"
"כ-כן, שניה" הוא הסדיר את הנשימה שלו. "חבר שלי, מהפנימייה שאני הולך אליה הזמין אותי אליו הביתה עד סוף החופש והוא ואבא שלו באים לקחת אותי בצהריים"
"בסדר, אתה תחזור רק בתחילת החופש הבא נכון?" הוא הנהן במרץ. "יופי, אתה יכול ללכת לאכול"
"אני לא רעב" אמר ורץ לחדר שלו כדי להתחיל לארוז.
פרק ראשון לספר השני אני סופר מתרגשת אף פעם לא כתבתי ספר שני אז בהצלחה לי,
את כל הכריכות של הספרים שלי אני מכינה אם מישהו רוצה כריכה אתם מוזמנים לבקש ממני ואני אשמח להכין לכם
אוהבת -אני במחשב אז תדמיינו איזה אימוג'ים שבא לכם.ן-
YOU ARE READING
סיפורו של טדי לופין 2
Fantasy*ממליצה לקרוא את הספר הראשון קודם* טדי לופין חוזר לשנתו השנייה בהוגוורטס ומגלה עוד קצת על היכולות שלו, ועל עתידו.