1

2.8K 405 357
                                    

Selam

Sonunda yeniden hate love yazıyorum... Özlemişim cidden.

Fic eğlencelik olacak. Ağır geçmiş hikayesi yok yani

Sadece birbirleriyle kavga eden ateşli çiftimiz taekook olacak. Ayrıca hemen sevgili olmayacaklar onu söyleyeyim uzun süre didişecekler birbirleriyle

E bölüme geçelim o zaman

Yorum yapan elleriniz dert görmesin şimdiden

Keyifli okumalar.

....


"Akhenaten’in devrim niteliğindeki siyasi hamlesi, Nefertiti’nin ülke yönetiminde önemli bir yer edinmesini sağladı. Çünkü firavunun toplumsal alanda yaptığı yenilikleri güçlendirmek için kraliyet ailesinin üyelerine daha fazla yetki verildi. Hatta bu dönemde Nefertiti’nin Mısır’ın düşmanlarıyla savaşırken tasvir edilmiş resimleri bulunuyor. Bu durum hiçbir Mısır kraliçesinde görülmeyen bir şey. Bu nedenle onun kraliçe mi yoksa firavun mu olduğu çok sık tartışılıyor."

Profesör yoona gözlerini onu pür dikkat dinleyen öğrencilerine çevirdiğinde konuşması duraksamış ve burnuna düşen gözlüğünü düzeltip yeniden konuşmuştu.

"Peki sizce Nefertiti firavun mudur, yoksa bir kraliçe midir?"

Bu soruyu sorduğu anda kalkan iki kişinin eli ile bakışlarını onlara çevirdi.

Tüm öğrencilerin bakışları da meşhur ikiliye çevrildiğinde sınıfı sessizlik sarmıştı.

Omega jungkook ve delta Taehyung...

Şaşırtmayan bir görüntüydü bu.

Çünkü her soru sorulduğunda istisnasız bu iki öğrenci el kaldırırdı.

Şimdi de aynısı yaşanıyordu.

Jungkook heyecandan dudaklarını birbirine bastırmış, gözlerini irice açmışken öğretmenin gözlerinin içine bakıyordu onu seçmesi için.

Metrelerce ötesinde oturan delta ise rahat bir ifadeyle, vereceği cevabın doğruluğundan emin bir şekilde eli hava da öylece bekliyordu.

Bu her ders yaşanan bir şeydi.

Delta ve omeganın birbiriyle rekabetini artık tüm okul biliyordu.

İkisi de arsızdı. Öyle çok çalışıyorlardı ki birbirini geçmek için bu sadece rekabetten kaynaklanan bir şeydi. Ders aşkından değildi yani.

Sadece gıcıklığına.

Yoona gözlerini deltaya çevirip eliyle işaret verdi. İlk onu seçtiği için jungkook sinirle taehyung'a bakarken delta onun tam aksine rahatça geriye yaslanmıştı. "Evet, seni dinliyoruz taehyung"

Jungkook gözlerini devirip kollarını birbirine doladı. Taehyung'un bu bilmiş tavırları onu deli ediyordu.

"Kesinlikle kraliçeydi çünkü firavun olduğuna dair pek bir kanıt yok. Ayrıca pek az kadın firavun oluyordu o dönemlerde ve tarihte geriye döndüğümüzde savaş kadını olarak anıldığını söyleyebiliriz"

ThunderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin