Hommikul oli jälle kool. Läksin siis kooli. Panin jalga kitsad mustad teksad, valge pluusi ja Hate School pusa. Kõndisin kooli umbes 12 minutit. Kooli ees ootasid mind juba Ashley, Emily ja Hanna. Nad on mu parimad sõbrad kooli algusest saadik. Me läksime kappide juurde ja panime üleriided sinna ning vahetasime jalanõud ära. Siis läksime klassi. Mina istusin üksi, Ashley praktiliselt minu kõrval aga 1 meeter on vahe sees. Ja Emily ja Hanna istuvad minu taga koos. Õpetaja astus sisse ja tema järel neli poissi. Esimene oli nendest kõige nummim. Mida ma ajan, ma isegi ei tunne neid.
"On kellelgi küsida enne kui nad alustavad?" küsis õpetaja. Vaatasin klassis ringi ja lõpuks tõstsin käe.
"Jah Charlotte?"
"Kas te tunnete üksteist?" küsisin poistelt.
"Ei me ei tunne" vastas poiss kelle pea oli ilmselgelt värvitud roheliseks.
"Tere. Ma olen Luke Hemmings, ma olen 16, ma tulen Los Angelasest ja mul pole tüdrukut ega parimat/parimaid sõpru." "Ma olen Calum Hood, ma olen 17, tulen Riost, ja mul pole samuti tüdrukut." "Yo. Olen Michael Clifford, 17, tüdrukut pole." "Hei, olen Ashton Irwin, 18, tulen Iirimaalt ja tüdruk puudub."
Õpetaja ütles et nad endale kohad valiksid ja oi ime. Luke istus minu kõrvale, Calum Hanna kõrvale, Ashton Ahley kõrvale ja Michael Emily kõrvale. Me jutustasime tunnis palju koos Luke'ga ja naerime ka. Siis möödusid tunnid kuni söögini ja seal istusime tüdrukutega oma kohtadel ja poisid oma. Hoiavad ikka veel omapead ja saavad üksteistega tuttavaks. Siis hakkas kehaline. Läksime riideid vahetama ja meil on poistega keka. Meil tüdrukutega olid lühikesed püksid ja maikad. Läksime jooksma ja kuulasime youtube'st 5 Seconds Of Summeri laulu "Just Saying." Olime poole peal ja tüdrukud rääkisid
"Oi Char, te oleksite Luke'ga nii ilus paar. Äkki sa meeldid talle? Ja kui te hakkaksite käima siis"
"Siis ma teile ei ütleks" ütlesin mina ja me hakkasime naerma. Ja just siis kui me rääkisime sellest, jooksis Luke mu seljatagant ja kõdistas. Siis hakkas ise naerma. Mina hakkasin teda taga ajama ja jõudsin ta lähedale õnneks. Teised poisid jäid tüdrukute juurde rääkima, mida me kuulsime.
"Nägite Luke nägu kui ta seda tegi?" küsis Ashton.
"Ja. See oli täpselt nagu, tahaks sulle öelda et sa meeldid mulle. Ja vaata nüüd jooksevad ka koos." naeris Calum. Michael sai pahaseks ja karjus "Me ei tohtinud ju rääkida Cal." poisid lõpetasid naermise ja nad olid viis minutit vait. Edasi me ei kuulnud kuna olime neist kaugemal. Tunni lõpus oli 30 minutit vaba aega ja me võisime teha mida iganes. Läksime tüdrukutega riietusruumi ja panime bikiinid selga. Läksime maja ette, kuna pidime poistega kokku saama. Läksime siis ujuma randa. Rand oli koolist 500 meetrit eemal. Jooksime tüdrukutega sisse ja üritasime püramiidi teha. Kukkusime mitu korda vette aga lõpuks saime valmis. Siis varsti tulid Ashton, Michael ja Calum vette. Läksin kaldale.
"Kõik ok?"