2

94 8 1
                                    

Eelmises: olime teistega ranna ääres ja jooksime ujuma. Luke ainult istus ûksi kaldal
"Kõik ok?" Küsisin
Selles:
"Mhm. Lihtsalt natuke igav on ja vette ei viitsi minna." Vastas Luke. Läksin siis ise ujuma. Tagasi tulles, olin rätiku peal ja lõdisesin kuna mul oli külm. "Kõik ok?" "Jaa,külm on lihtsalt" "Tule vette. " anus ta. . Ta võttis mu üle õla ja tormas vette. Ma kilusin ja karjusin nagu segane. Teised vaatasid meid imelikult ja ma näitasin neile et luke on hulluks läinud. Nad naersid. Ma ka. Siis ta väsis ära ja läks kaldale. Michael vaatas meid kadestusega. Ma meeldin talle. Aga ma ei julge talle vastata et kuule sa meeldid mulle ka. Ma pole väga osav nendes. Mikey on armas, tore, ta oskab lohutada hästi jne. Mikey nägi et ma lehvitan talle ja lehvitas mulle vastu. Ma saatsin talle sms'i :"ära ole kade. Sa tead et sa meeldid mulle Mikey. XoCharlotte" oota mida ma just kirjutasin?! Oi ei. Ta saab teada.
"Ma pean koju minema"karjusin teistele.

#kolmkuudmöödas

Mikey on mu poiss. See on tore. Igakord kui poiss mu juures on, isegi mu sugulased, siis ta on kade. Luke on Emily poiss. Mul on hea meel nende üle.

"Char, kas kuuled?" Küsisis Em läbi telefoni. "Jaa, mis mureks? On kõik ok?" Küsisin murelikult. "ON KÕIK OK?! SA KÜSID KAS KÕIK ON OK?! MA OLEN LUKE'ST RASE?!!??!!??! VASTAB SEE SU KÜSIMUSELE?!" Omaigaad. Päriselt. Me rääkisime viis minutit kuni keegi mu riidest lahti võttis. Ma vaatasin taha ja see oli Mikey. Meil oli unustamatu öö!

Parim eluWhere stories live. Discover now