1

274 29 69
                                    

"Hayallerinin peşinden git."

Şüphesiz şuan Japonya'ya giden uçağın içinde olmamın en büyük sebebi büyükbabamın ölmeden önce kurduğu bu cümleydi.

Ah hayır, en büyük hayalim Japonya'ya gitmek değildi. Benim en büyük hayalim dünyayı gezmekti. Ve bu yaz Japonya'dan başlayarak bu hayalimi gerçekleştirmeye başlama kararı almıştım, hiç düşünmeden. Düşünürsem bu kararı alamayacağımı biliyordum çünkü.

Ben Yang Jungwon. 22 yaşında üniversiteden yeni mezun olmuş bir iç mimarım. Ve kendim bildim bileli hayalini kurduğum dünya turuna an itibariyle başlamış bulunuyorum.

Kalbim mi? Ah hayır o hiç iyi değil. Kendimi bildim bileli kurduğum o hayal sonunda gerçekleştiği için duracak gibi atıyor.

Yanıma aldığım sırt çantamdan minik not defterimi ve en sevdiğim mor kalemimi çıkarttım. Uçağın Japonya'ya inmesine henüz bir saat vardı ve bu sürede Japonya'da yapmak istediklerimi yazsam hiç fena olmazdı.

Japonya'ya dair hiçbir şey bilmediğim ve herhangi bir araştırma da yapmadığım için biraz düşündükten sonra not defterime ilk cümleyi yazdım;

•Gezilecek tüm yerleri gezdiğinden emin ol.

•Sokak lezzetlerinin tadına bakmayı unutma.

•Eğlence parklarında doyasıya eğlen.

•Gençlerin en çok gittiği bir mekanda kendini unutacak kadar iç.

•Alışveriş yapmayı da ihmal etme.

Daha başka ne yazacağımı bilemediğim için internetten yardım almaya karar verip telefonumu çıkarttım ve evde yapmam gereken araştırmayı şimdi yapmaya başladım.

Sensoji Tapınağı'nı ziyaret et.

Harajuku ve Takeshita Cadde'lerini gez.

•Akihabara'da yeniden çocuk ol.

•Ginza'da Kabuki-za Tiyatrosu'nu izle.

Ueno Parkı'nda doğayla baş başa piknik yap.

•Tokyo Skytree'den Tokyo'yu izle.

Omoide Yokocho'da geçmişe bir ziyaret düzenle.

•Tokyo Ulusal Müzesi'ni gezmeden ayrılma Tokyo'dan.

Odaiba Adası'nda özgürlüğü her bir hücrende hisset.

•Tokyo Tower'da canlı müziğin tadını çıkart.

•Tokyo Disneyland'da masal gibi bir gün geçir.

Roppongi'de gecenin tadını çıkart.

Shimokitazawa'da eski Tokyo'yu gör.

Yazacaklarımı bitirdiğimde memnuniyetle not degterimin kapağını kapattım ve çantama koydum, ardından da gülümseyerek uçağın içinden Tokyo'yu izlemeye başladım. Yarım saat içinde orada olacaktım.

•••

Merhaba!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba!

Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir^^

Mini minnak bir wonki kurgusuyla geldim^^
Diğer hesabımda ki 10 Months'dan sonra Heart to Heart hepimize çok iyi gelecek^^

Çilekli dondurma, kıyıya vuran dalgaların serinliği, ışıl ışıl parlayan güneş, buzlu içecekler, içimizi kıpır kıpır eden yaz şarkıları, lunaparklarda attığımız kahkahalar, soğuk meyveler, tatlı tesadüfler, rengarenk elbiseler ve makyajlar tadında ki ficime hepiniz hoşgeldiniz~~

Umarım güzel bir anı olur bu fic hepimiz için.

İyi okumalar diliyorum.

Hoşça kalın.

Sizi seviyorum💛

[✓]Heart to Heart || ʷᵒⁿᵏⁱHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin