Part..9

169 24 0
                                    

"ကဲ ဒီနေ့ကတော့ကျွန်တော်ရဲ့တစ်ဦးတည်းသောမြေးလေးဖြစ်တဲ့Zhang Haoရဲ့၁၉နှစ်ပြည့်မွေးနေ့ပွဲလေးဘဲဖြစ်ပါတယ် ဒီနေ့မှာတော့ကျွန်တော်လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်ပတ်ထဲကကြေငြာထားတဲ့အတိုင်းမြေးလေးဟာအသက်လဲ ပြည့်သွားပြီဖြစ်တာကြောင့်ကျွန်တော်အမွေလွှဲပြောင်းပေးမှာဖြစ်ပြီး ဟောဒီက ကျွန်တော်ရဲ့ပါတနာလဲဖြစ် ကျွန်တော်အားကိုးယုံကြည်ရတဲ့သူလဲဖြစ်တဲ့ CEO Park Gun Wook နဲ့ကျွန်တော့်မြေးHaoကိုစေ့စပ်ပွဲတစ်ခါထဲ ပြုလုပ်မည်ဖြစ်ပါသည် ခင်ဗျာ"

ဖြောင်း ဖြောင်း ဖြောင်း...

ဧည့်ပရိတ်သတ်အပေါင်းတို့ကဝမ်းပမ်းတသာလက်ခုပ်တီးပေးနေကြပေမဲ့Haoမှာတော့ဟန်ဆောင်တောင်မပြုံးနိုင်ရှာ သူသိတာအခုချိန်အရမ်းငိုချင်နေပါသည်..

အမွေစာချုပ်အားHaoအားလွှဲပြောင်းပေးပြီးနောက် စေ့စပ်ပွဲမစမှီ..

"Hao ဘယ်လဲ စေ့စပ်ပွဲစတော့မှာ"

ထွက်သွားရန်ပြင်နေသောHaoလက်ကိုGunwookဆွဲ၏..

HaoကGunwookကိုမကြည့်ဘဲ..

'ဟွန့် စေ့စပ်ပွဲ'

"သန့်စင်ခန်းခနသွားချင်လို့"

Haoလက်ကိုGunwookကမလွှတ်..

"ဒါလေးတောင်မယုံဘူးလား ဒီလောက်သက်တော်စောင့်တွေအထပ်ထပ်ချထားတာလူမပြောနဲ့ခွေးတောင်ဝင်လို့မရဘူး"

Gunwookလက်ကိုခါချကာHaoထွက်သွား၏

'ချစ်လို့ပါကလေးရယ်ကိုယ်မင်းကိုသိပ်ချစ်လို့ပါ'

Haoသန့်စင်ခန်းထဲတွင်ထိုင်ချကာငိုတော့သည် ထိုစဥ်ရုတ်တရက်တံခါးကိုဆက်တိုက်ထုလာသောကြောင့်အငိုရပ်ကာ တံခါးအဖွင့်..

"Taerae Matthrew"

သုံးယောက်သားတင်းနေအောင်ဖက်ထားကြ၏..

"မင်းတို့မလာဘူးထင်တာ"

"အရူးရဲ့ မင်းမွေးနေ့ကိုငါတို့ကမလာဘဲနေမလား"

"ကိစ္စလေးရှိလို့နောက်ကျသွားတာ ဟိုစေ့စပ်ပွဲ"

"အခုငါ သန့်စင်ခန်းထဲကထွက်တာနဲ့ ကိုကိုနဲ့ဝေးရပြီ စေ့စပ်တာဘဲဆိုပေမဲ့လဲ ငါ့အဖိုးအကြောင်းငါသိတယ်"

Hate You But Love You..🌹Where stories live. Discover now