↳𝙬𝙝𝙤 𝙘𝙝𝙖𝙨𝙚𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙤𝙩? 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣?

173 1 6
                                    

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Aries: Hyunjin
𝘏𝘪𝘴 𝘭𝘢𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘭𝘢𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘶𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘩𝘰 𝘴𝘵𝘰𝘭𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘵𝘪𝘦𝘴.

Taurus: Bang Chan
𝘞𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘩𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘭𝘢𝘳𝘨𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘰𝘧 𝘚𝘱𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘊𝘩𝘢𝘯.

Gemini: Hyunjin
𝘞𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨, 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵𝘭𝘺 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘦𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘥 𝘪𝘵 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘢𝘨. 𝘏𝘦 𝘴𝘦𝘢𝘳𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘪𝘵. 𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘣𝘢𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩. 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘚𝘦𝘶𝘯𝘨𝘮𝘪𝘯 𝘴𝘯𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺, 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘦𝘣𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘫𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶.

Cancer: Felix
𝘠𝘰𝘶 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘥𝘢𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘳𝘨𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹'𝘴 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥, 𝘵𝘩𝘦 𝘛𝘪𝘬𝘛𝘰𝘬 𝘢𝘱𝘱 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺 "𝘓𝘦𝘵'𝘴 𝘎𝘳𝘰𝘰𝘷𝘦" 𝘢𝘴 𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬.

Leo: I.N
𝘈 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘭𝘺 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘢𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘗𝘪𝘴𝘤𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘏𝘢𝘯. :)

Virgo: Bang Chan
𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 (𝘢𝘴 𝘢 𝘫𝘰𝘬𝘦) 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹'𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘸𝘯𝘪𝘦𝘴 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘵𝘢𝘴𝘵𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘸𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺. 𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘤𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘳𝘯𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘊𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘱𝘳𝘪𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘺𝘰𝘶.

Libra: Changbin
𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘸𝘢𝘦𝘬𝘬𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘴𝘬𝘻𝘰𝘰 𝘢𝘯𝘪𝘮𝘢𝘭.

Scorpio: Felix
𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘊𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘩𝘦 "𝘤𝘩𝘦𝘦𝘴𝘦 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩". 𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘥𝘪𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘦𝘺𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘤𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘣𝘳𝘶𝘱𝘵𝘭𝘺 𝘧𝘭𝘪𝘯𝘤𝘩𝘦𝘥. 𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘤𝘳𝘰𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴. 𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘊𝘩𝘢𝘯 𝘤𝘢𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘴𝘵 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘍𝘦𝘭𝘪𝘹 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶.

Sagittarius: Han
𝘠𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴, 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳. 𝘠𝘰𝘶 𝘳𝘶𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘦𝘤𝘬 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶.

Capricorn: Seungmin
𝘠𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘚𝘦𝘶𝘯𝘨𝘮𝘪𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘭𝘢𝘳𝘨𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘵𝘭𝘦 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥, 𝘦𝘷𝘪𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘳𝘪𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘶𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶.

Aquarius: Lee Know
(𝘈𝘴 𝘢 𝘫𝘰𝘬𝘦) 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘨𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘤𝘢𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘚𝘰𝘰𝘯𝘪𝘦, 𝘋𝘰𝘰𝘯𝘨𝘪𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘰𝘳𝘪 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘶𝘨𝘭𝘺. 𝘚𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘦𝘯𝘳𝘢𝘨𝘦𝘥, 𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘱𝘰𝘭𝘰𝘨𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘢𝘯.

Pisces: Han
𝘈 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘭𝘺 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘢𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘊𝘢𝘯𝘤𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘐.𝘕. :)

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───


𝗦𝘁𝗿𝗮𝘆 𝗞𝗶𝗱𝘀 | 𝗭𝗼𝗱𝗶𝗮𝗰𝘀. ✔︎Where stories live. Discover now