1. Bölüm Soğuk Bir Gece

28 5 2
                                    

Büyüklerim bana her zaman her yılın 13. Günü dışarı çıkmamam gerektiğini söylerdi ne için öyle dediklerini hiç bir zaman anlayamadım taaki o güne kadar

5. Yıl önce
Ailemle kavga ettiğimi hatırlıyorum
Yukarı odama çıktım ve kapıyı çarptım
Sinirli bir şekilde eşyalarımı toplamaya
Başladım ve sonra camdan kaçmaya karar verdim
Pencereyi açtım ve tam atlayacakken birden gözüm kapıya yöldi
Sanki bir daha buraya gelmeyecektim
Umursamadım ve atladım sonra yürümeye başladım ama
Kimse yoktu sanki terk edilmişti ve ilerlerken birden gözüme bozuk bir sokak lambası dikkatimi çekti.

Sanki lambanın altında biri vardı. Bir gölge. Biraz korkmuştum

Işık birden söndü ve tekrar yandığında orada kimse yoktu. Bir anda titremeye başladım. İğneleyici bir soğuk iliklerime kadar işliyordu.

Birden omzumda bir el hissettim. Hızla arkamı döndüm ama kimse yoktu. Beni asıl korkutan şeyde buydu. Arkamda birisi olsaydı bu kadar korkmazdım.

Olduğum yere çöktüm ve dizlerimi kendime çektim. ısınmaya çalışıyordum.

Ve orada uyuya kaldım çok geçmeden uyandım. Telefonumu çıkarıp saate baktığımda saat 00:30 civarıydı.

Ayağa kalktım ve yürümeye başladım. Yaklaşık olarak 1 saat yürüdükten sonra otele benzer bir yere geldim.

İçeri girdim. Ama recepsionda kimse yoktu. Garipti hemde fazla garipti. Çünkü bu otel bir arkadaşımın babasınınd. Yani boş olması imkansızdı. Birini bulmak amacıyla ilerledim. Bütün odalar boştu ve hiç bir personelde yoktu.

Sonra bir anahtar aldım ve odalardan birine girdim. Ve yatağa oturup çaresizce düşünmeye başladım. Ne yaparsam yapayım vakit geçmiyordu.

Saate baktım ve saat 03:00 civarıydı. Sonra yatağa uzandım ve sırtımda bir ıslaklık hissettim.


BÖLÜM SONU. 😉

13. geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin