2. Bölüm Gizemli Adam

18 3 0
                                    

Yataktan kalkıp baktığımda yatağın kanlar içinde olduğunu gördüm. Ve o an çığlık atmaya başladım. Sonra arkamı dönüp odanın kapısına doğru hızla yöneldim. Fakat ayağım takıldı ve yere düştüm. Sonra yatağın altındaki o iğreç ve mide bulandırı şeyi gördüm o iğrenç kokan ceseti. Midem bulandı ve kusmaya başladım.
Daha sonra ayağa kalktım ve tekrar  Kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtığım gibi dehşetle kendimi otelin koridorlarına attım. Koşuyordum ve arkamdan birinin geldiğini hissettim. Gözlerimden yaşlar süzüldüğünü hissediyordum. Birden bir el kolumu tuttu ve beni kendine çekti.

"şhh. Sessiz ol yoksa yakalanırız."
Dedi elini ağzıma kapatıp sessiz olmam için. Benim ağlamam dahada şiddetlenirken hıçkırıklarıma engel olamıyordum. Hala o gördüğüm ceset sanki gözümün önünde gibiydi ve midem bulanıyordu. Sonra yabancı kolumu tuttuğu gibi beni ve kendini koridora attı ve hızla koşmaya başladı. Ben hala kendime gelmeye çalışıyordum ve arkadan birinin yada bir şeyin bizi kovaladığını hissediyordum.

Sonunda receptino varmıştık.
"adın ne ufaklık" dedi yabancı nefes nefese kalmış bir şekilde.
"jungkook, jeon jungkook" dedim bende aynı şekilde nefes nefese olduğum halde. "memnun oldum jungkook,bende kim taehyung" dedi kalın ve derinden gelen yorgun sesiyle. İkimizde soluklandıktan sonra arkamızı döndüğümüzde gördüğümüz şey ile adeta dehşete düşmüştük.
_____________________________________

Çok kısa olduğunun farkındayım ama idare edin lütfen aklıma gelmiyor ne yazacağım. Okuma ve oy sayısına göre devam edeceğim lütfen fikirlerinizi belirtin ve oy verin. Ve hikayeyi arkadaşlarınızla paylaşın. Öptüm hepenizi beyninizden bir donraki bölümde görüşürüz hoşça kalın baii.😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

13. geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin