POV BLAIR (tijdje na de breakup)
Het is nu een paar maanden nadat het uitging met Cas en ik heb die tijd fk niks uitgevoerd. Het enige wat ik heb gedaan is in mn bed lopen janken om een jongen die me behandelde als shit. Ik ben er helemaal klaar mee. Kijk tuurlijk ben ik nog verdrietig maar ik moet mn tijd niet verspillen aan een jongen die dat niet waard is. Ik moet gewoon doorgaan. Ik moet hem bewijzen dat ik wel jongens kan krijgen. Ik moet ervoor zorgen dat hij spijt... 'BLAIR' word er ineens geroepen door Rob 'BLAIR KOM JE NAAR BENEDEN' 'WAT IS ER' schreeuw ik terug. 'WE GAAN ETEN' huh eten hoelaat is het wel niet, ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 19:07 is. Ja gvd der is weer eens een dag voorbij en het enige wat ik heb gedaan is denken aan Cas. Dit moet echt ver... 'BLAIR KOM NOU' 'JAJA IK BEN ONDERWEG' jezus doe rustig denk ik bij mezelf.Ik zat nog in mn pyjama dus ik trek snel een joggingsbroek en topje aan.Zodat ik beneden niet weer opmerking krijg over dat ik wat moet gaan doen met mn leven.
Als ik in mijn kast kijk zie ik een shirt van Cas, ik kijk ernaar ek krijg tranen in mijn ogen maar ik red mezelf uit mijn gedachten, 'nee Blair, niet weer. Hij is een klootzak hij verdient je tranen niet.' Ik pak nog even mijn telefoon en loop dan naar beneden.
'Wat eten we?' Vraag ik als ik de kamer binnenkom. 'Wat is er gebeurt met hallo, hoe was jullie dag?' Zegt Matthy 'wat eten we?' Herhaal ik. 'Taco's' hoor ik raoul vanuit de keuken zeggen. 'Lekker' zeg ik terwijl ik voorbij Koen en Robbie loop die aan de eettafel zitten. Ik loop maar de koelkast en pak een blikje cola zero. Dan loop ik naar de bank en ga ik in de hoek zitten, matthy zit in de andere hoek. Ik pak mijn telefoon erbij en ga op tiktok scrollen. 'Wat heb je gedaan vandaag vivi?' (Zo noemt matthy me, als sinds ik net geboren ben, het komt van mijn 2e naam Viënna. Hij is nooit gestopt met die bijnaam) ik heb geen zin om te reageren omdat eigenlijk iedereen het antwoord toch al weet. Ik ga gewoon verder mer scrollen. 'Blair?' Zegt hij dan. 'Wat?' Vraag ik alsof ik het niet gehoord had 'wat je gedaan hebt vandaag' zegt raoul die inmiddels het eten op tafel heeft gezet. 'Niks eigenlijk, ik wou mn kast opruimen maar ik had geen zin' 'Blair je moet echt meer nasr buiten gaan het is echt niet goed dat je aleen naar hier binnen niks zit te doen op je kamer' zegt Matthy. 'Ik weet het, maar hoevaak hebben we dit gesprek wel niet gevoerd Mat, ik heb er even geen zin in'
'Ja maar je w..' 'eten!' Roept Raoul om mij te redden uit dit gesprek.We gaan aan de eettafel zitten ' waar is Milo?' Vraag ik 'hij heeft een wedstrijd dus die eet later' zegt raoul. 'Ooo' antwoord ik. 'Tot wanneer had jij nou vakantie Blair?' Vraagt Raoul 'eeehm volgensmij nog 2 en een halve week' 'wij moeten voor bankzitters overmorgen ineens 2 weken naar een camping in Spanje, wil je mee? Want anders moeten we ff snel wat anders voor je fixen' 'Eehm' 'Kom nou mee vivi is toch gezellig?' 'Ja der zijn sowieso ook fk veel mensen van jou leeftijd dus je gaat het er echt leuk hebben' misschien is het wel goed als ik mee ga, doe ik ook nog wat met mijn leven. Enn daar zijn natuurlijk allemaal leuke jongens. Dan kan ik eindelijk aan andere denken dan Cas 'ja ik ga wel mee' 'JAAA' schreeuwen ze allemaal ' op een voorwaarde, we gaan morgen naar Westfield mall want ik MOET nieuwe kleding hebben' 'deal' zegt Robbie ' EN jullie betalen' 'oke dan' zegt Koen.
We zijn klaar met eten en ik loop gelijk terug naar boven. Ik kom aan op mijn kamer en ga weer terug in mijn bed liggen. Opeens krijg ik spijt, wtf dacht ik. Waarom dacht ik ja leuk! Ik ga mee. Ik besef me nu pas dat ik echt naar buiten ga moeten en mijn gedachten op iets anders dan Cas moet zetten. Gvd wat doe ik mezelf aan.
Volgende dag
Mijn wekker gaat, een geluid dat ik al een tijd niet gehoord heb. Ik besef me dat ik vandaag echt naar buiten ga. Ik kijk op mijn telefoon en ik zie dat het 10:15 is. Ik doe mijn ogen weet dicht masr dan hoor ik de deur van mijn kamer opengaan, 'goeeeddemorgen' hoor ik Robbie zeggen, ik draai me naar hem toe en kijk hem aan. Ik draai me terug om, ik heb er helemaal geen zin meer in. 'Kom op Blair, we gaan shoppen' 'ik heb er geen zin meer in' 'normaal was je altijd fk blij als we naar westfield gingen' 'ja dat is ook leuk maar ik heb gewoon geen zin om naar buiten te moeten en mensen te moeten zien. Straks loopt er iemand die ik ken ofz' 'ga nou maar gewoon mee Blair, ik weet zeker dat je geen spijt gaat krijgen' 'mhm' Robbie loopt mijn kamer uit. Fuck Cas ik ga naar Westfield. En ik ga er goed uitzien ook. Hij gast spijt krijgen.
Ik doe een outfit aan, steil mijn haar en doe makeup op. De laatste keer dat ik moeite deed voor mijn uiterlijk was voordat het uitging.
Heeeeeeyy, ik ben begonnen met een nieuw verhaall omdat mijn vorige verhaal echt heel erg cringe was. Dit deel is niet zo lang en interresant maar ik hoop toch dat jullie het leuk vinden, laat dat eventjes weten okee?? <3 tot het volgende deel liefjes
JE LEEST
Only night ft. bankzitters
Teen FictionBlair is het zusje van de bankzitters. Ze komt net uit een toxic relationship met een jongen die haar mentaal helemaal kapot heeft gemaakt, door hem kon ze maanden lang niet naar buiten. Blair was altijd een ontzettend lief en gezellig meisje, maar...